ارتباطات

سامسونگ گلکسی A25 پش از رونمایی لو رفت

به تازگی جزئیات بیشتری از سامسونگ گلکسی  A25 لو رفته است. اواخر ماه میلادی گذشته، چندین تصویر رسمی از گوشی جدید سامسونگ لو رفت. در ادامه مشخصات گلکسی  A25به‌همراه تصاویر آن به اشتراک خواهیم گذاشت.

به گزارش تلنگر؛ گوشی اقتصادی جدید سامسونگ از پنل اولد، از نوع سوپر امولد استفاده می‌کند و بازهم حاشیه‌های ضخیم و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت خواهد داشت. احتمال می‌رود سایر مشخصات سامسونگ گلکسی  A25 ازجمله دوربین و ظرفیت باتری و پشتیبانی از رابط کاربری One UI 5.1 مشابه گلکسی A24 4G سامسونگ است، اما در ادامه آن ها را بررسی خوایم کرد.

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گلکسی A25 به زودی است و این گوشی هوشمند بار دیگر در رندرها ظاهر می شود. این دستگاه در سه رنگ در MySmartPrice ظاهر شد و منبع مشخصات کلیدی گوشی هوشمند پایه جدید را فاش کرد.

مشخصات ظاهری

بدنه‌ی سامسونگ گلکسی  A25 با ابعاد ۸٫۳ × ۷۷٫۶ × ۱۶۲٫۱ میلی‌متری مشابه با گلکسی A24 4G (با قیمت ۱۷۵ دلار) خواهد بود. این گوشی نمایشگر ۶٫۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز دارد.

این صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED Infinity-U ساخته می شود، به این معنی که دوربین سلفی روی یک بریدگی قطره ای قرار می گیرد. صفحه نمایش دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است و از حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت پشتیبانی می کند.

گلکسی A25 سامسونگ در سه رنگ مشکی، آبی و لیمویی عرضه خواهد شد.

با اینکه نسل قبلی این گوشی به سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و One UI 6 مجهز شده است، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد گلکسی A25 را به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۳ عرضه کند.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی  A25

اگر اطلاعات درست باشد، A25 با چیپست Exynos 1280 و حداکثر ۸ گیگابایت رم عرضه می شود. گوشی سامسونگ گلکسی A25 به تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ مجهز خواهد بود که در آزمون‌های بنچمارک تنها چند درصد عملکرد بهتری از نسل قبلی این گوشی داشته است. سامسونگ ممکن است گلکسی A25 را اواخر دسامبر (اوایل دی) رونمایی کند. قیمت گوشی سامسونگ حدود ۳۱۵ دلار خواهد بود و ممکن است تا اوایل سال ۲۰۲۴ روانه‌ی بازار نشود.

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گلکسی A25 با محافظ Samsung Knox و Samsung Pay است و ممکن است چهار سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و پنج سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری داشته باشد که برای یک تلفن هوشمند سطح پایه بسیار بزرگ است.

جدول مشخصات گوشی Samsung Galaxy A25

مشخصات گلکسی A25 سامسونگ ۵G
صفحه نمایش سوپر امولد (۹۰ هرتز)
ابعاد صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچ (~۸۲.۴% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن صفحه نمایش ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل، ۲۰:۹ (~۳۹۶ پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
ابعاد بدنه ۱۶۲ در ۷۷.۵ در ۸.۳ میلی‌متر
وزن بدنه ۱۹۵ گرم
ساخت بدنه جلوی شیشه‌ای، پشت پلاستیکی، فریم پلاستیکی
سیم کارت تک سیم‌کارته (نانو-سیم) یا دو سیم‌کارته (نانو-سیم، همزمان یکی فعال (dual stand-by))
سیستم عامل در زمان عرضه اندروید ۱۴
رابط کاربری One UI 6
پردازنده اگزینوس ۱۲۸۰ (شش نانومتر)
پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای (۲ هسته‌ی ۲.۲ گیگاهرتز Cortex-A76 و ۶ هسته‌ی ۲.۰ گیگاهرتز Cortex-A55)
درگاه حافظه microSDXC (درگاه اختصاصی)
حافظه داخلی و رم ۱۲۸ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم
۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم
پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2
سنسورهای دوربین ۵۰ مگاپیکسل (لنز واید، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر، f/1.8)
۵ مگاپیکسل (لنز اولتراواید، پوشش ۱۲۳ درجه ای، ۱/۵ اینچ سایز سنسور، ۱.۱۲ میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2)
۲ مگاپیکسل (لنز ماکرو، f/2.4)
قابلیت های دوربین فلاش LED، پانوراما، HDR
فیلمبرداری ۱۰۸۰p@30fps
دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل (لنز واید، f/2.2)
فیلمبرداری دوربین سلفی ۱۰۸۰p@30fps
بلندگو بله
جک ۳.۵ میلی متری صدا بله
باتری باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت
شارژدهی شارژ سریع ۲۵ وات
حسگر حسگر اثرانگشت (کنار گوشی)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما
فناوری شبکه GSM / HSPA / LTE
بلوتوث بله
فناوری مکانیابی (GPS) بله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، BDS
قیمت حدود ۲۰۰ یورو
رادیو نامشخص
USB USB Type-C 2.0
رنگ ها مشکی، سبز، آبی، قرمز تیره

دوربین سامسونگ گلکسی  A25

در پشت یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین عکاسی فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. این کمی بهتر از تنظیمات دوربین گلکسی A24 است ، در حالی که دوربین سلفی یکسان خواهد بود – یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی.

باتری سامسونگ گلکسی  A25

این گوشی در اوایل سال ۲۰۲۴ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی و بدنه ۱۹۷ گرمی عرضه خواهد شد. قیمت و در دسترس بودن آخرین ناشناخته‌ها هستند که احتمالاً در زمان عرضه فاش می‌شوند.

باقی مشخصات سامسونگ گلکسی  A25

کمتر از یک روز پیش، سامسونگ گلکسی A25 آینده را در پایگاه داده آنلاین Geekbench مشاهده کردیم ، و این لیست نشان داد که این گوشی قرار است از چیپست Exynos 1280 خود سامسونگ استفاده کند. اکنون، کمتر از ۲۴ ساعت بعد، در حال حاضر لیستی از مشخصات اصلی وجود دارد که باید به آنها نگاه کرد، با حسن نیت یک افشاگر در X.

سامسونگ گلکسی  A25 دارای صفحه نمایش لمسی ۶.۴۴ اینچی AMOLED، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ۸ گیگابایت رم و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۲۵ واتی خواهد بود. به نظر می رسد که از همان روز اول باید اندروید ۱۴ را با One UI 6 اجرا کند، به این معنی که به این زودی راه اندازی نخواهد شد. در واقع، همان طور که می بینید، افشاگر به «در ماه های آینده» مبهم اشاره می کند.

  • Exynos 1280
  • نمایشگر آمولد ۶.۴۴ اینچی
  • دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی
  • باتری ۵۰۰۰mah با شارژ ۲۵w
  • اندروید ۱۴ One UI 6
  • رم ۸ گیگابایتی

چیپست سامسونگ گلکسی  A25 نیز تایید شده است، در حالی که اندازه صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی قبلا در ماه ژوئن در کنار اولین نگاه ما به دستگاه آینده از طریق برخی رندرهای لو رفته مبتنی بر CAD فاش شده بود .

این انتشار اخبار ابعاد آن را نیز برای ما به ارمغان آورد: ۱۶۲ x 77.5 x 8.3 میلی متر. جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در دسترس است. این تنها چیزی است که تاکنون در مورد A25 می‌دانیم، اما با ما همراه باشید تا اطلاعات جدیدی را به محض دریافت آن در اختیار شما قرار دهیم.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x