ارتباطات

رفع لگ بازی کالاف دیوتی در گوشی شیائومی

بازی کالاف دیوتی از جمله بازیهای پرطرفدار موبایل است اما به علت داشتن لگ روی برخی از موبایل‌ها صاحبان آن را عصبانی می‌کند. اما اگر می‌خواهید از رفع لگ بازی کالاف دیوتی روی گوشی خود مطمئن شوید این مقاله را از دست ندهید.

به گزارش تلنگر؛ این روزها بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی است. اما برای رفع لگ بازی کالاف دیوتی چه باید کرد. متاسفانه برخی کاربران گوشی‌های شیائومی از زمان محبوبیت بازی Call of duty mobile در نصب و استفاده از این برنامه مشکل دارند و این مشکل را به عنوان لگ در بازی کالاف دیوتی شیائومی می‌شناسند. اما برای رفع ناسازگاری کالاف در شیائومی چه باید کرد. در این مطلب به این موضوع می‌پردازیم.

ترفندهای رفع لگ بازی کالاف دیوتی

رفع لگ بازی کالاف دیوتی

کالاف دیوتی موبایل طرفداران زیادی دارد، اما برخی کاربران شیائومی در نصب این بازی روی گوشی خود مشکلاتی دارند. این مشکل که با عنوان مشکل ناسازگاری گوشی شیائومی یاد می‌شود راه‌حل‌هایی دارد که در ادامه قصد داریم به آن بپردازیم. اما برای حل مشکل ناسازگاری برنامه ها در‌ گوشی شیائومی چه باید کرد.

اما پیش از پرداختن به رفع مشکل باز نشدن برنامه ها در شیائومی قصد داریم به دلایل بروز این مشکل بپردازیم. این دلایل چه چیزهایی هستند.

سخت‌افزار

بعضا مشکلات سخت‌افزاری بسیار جدی مانند مشکل باتری یا حتی پردازنده می‌تواند در بروز مشکل ناسازگاری گوشی شیائومی موثر باشد. اما برای رفع لگ بازی کالاف دیوتی چه باید کرد؟

نرم‌افزار

گوشی‌های شیائومی از زمانی که این شرکت به شهرت و محبوبیت زیادی رسید، همیشه با مشکل نرم‌افزاری و مشکلات رابط کاربری مواجه بوده‌اند.

بعضا وجود برخی برنامه‌های خاص می‌تواند باعث بروز مشکل ناسازگاری شود و بعضا مشکل از تنظیمات گوشی شیائومی آب می‌خورد. اگر می‌پرسید در این شرایط چگونه ناسازگاری شیائومی را برطرف کنیم ؟ در ادامه به بحث نرم‌افزاری و شیوه‌های آن می‌پردازیم.

ظرفیت حافظه گوشی

یکی از مهمترین مسائلی که آن می‌تونید رفع لگ بازی کالاف دیوتی را انجام دهید، بی‌توجهی به فضای قابل توجهی است که بازی کالاف دیوتی برای نصب و آپدیت به آن نیاز دارد. برای گوشی‌هایی که فضای ذخیره‌سازی کمی دارند یا از مموری کارت جانبی پشتیبانی نمی‌کنند، ظرفیت حافظه داخلی بسیار ضروری است. در این شرایط چگونه ناسازگاری شیائومی را برطرف کنیم ؟

در صورتی که گوشی شما فضای ذخیره‌سازی کمی دارد و از حجم مورد نیاز برای کالاف پشتیبانی نمی‌کند، از نصب این بازی روی گوشی خود صرف‌نظر کنید.

مشکلات ناشی از خود بازی کالاف دیوتی

یکی دیگر از دلایل بروز مشکل گوشی شیائومی و رفع لگ بازی کالاف دیوتی، مربوط به مسائل نرم‌افزاری خود بازی است. در مواقعی ممکن است با دستکاری ناخواسته تنظیمات بازی در داخل برنامه یا خارج از برنامه، باعث ناسازگاری برنامه با گوشی شوید. برای رفع این مشکل بهترین روش، حذف کامل و سپس نصب مجدد بازی Call of duty mobile است. در ادامه با روش‌های رفع لگ بازی کالاف دیوتی در شیائومی با ما باشید.

حل مشکل نصب کالاف در شیائومی با روشن کردن Turn on MIUI optimization

برای رفع لگ بازی کالاف دیوتی موبایل در گوشی شیائومی مواجه هستید و سوال شما این است که چگونه ناسازگاری کالاف را درست کنیم ؟ برای اینکار ابتدا بایستی در تنظیمات گوشی، قابلیت گزینه‌های توسعه‌دهنده را فعال کنید و سپس هم Turn on MIUI optimization  را غیرفعال کنید.

برای رفع لگ بازی کالاف دیوتی و برنامه ها در شیائومی مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد تنظیمات گوشی شیائومی شوید.
  • گزینه About phone را یافته و انتخاب کنید.
  • در اینجا وارد گزینه All specs شوید.کالاف 1
  • حل مشکل ناسازگاری برنامه ها در‌ گوشی شیائومی
  • در این بخش، کادر MIUI Version را بیابید و ۷ بار روی آن تپ کنید تا تنظیمات Developer Option فعال شود.
  • بعد ای اینکار و در منوی اصلی تنظیمات، گزینه Additional setting را یافته و وارد آن شوید.
  • در ادامه گزینه، Developer Option را یافته و انتخاب کنید و به مرحله بعدی حل مشکل ناسازگاری شیائومی بروید.کالاف 1
  • در بخش Developer Option، تا پایان صفحه اسکرول کنید و Turn on MIUI optimization را انتخاب کنید. اگر این گزینه وجود نداشت، گزینه Reset to default value را انتخاب کرده و سه بار روی آن کلیک کنید.
  • بعد از این کار، گزینه Turn on MIUI optimization نمایش داده می‌شود.کالاف 1
  • حالا باید برای رفع مشکل ناسازگاری کالاف در شیائومی گزینه Turn on MIUI optimization را در حالت غیرفعال قرار دهید.

سریع خالی شدن باتری گوشی

اگر کاربر گوشی شیائومی هستید و سوال شما این است که چرا کالاف ناسازگار است ؟ یکی دیگر از مواردی که برای رفع لگ بازی کالاف دیوتی در شیائومی باید مدنظر داشته باشید، مشکلات سخت‌افزاری احتمالی مانند مشکلات باتری است که در مقدمه این مطلب هم به آن اشاره کردیم.

باتری یکی از مهمترین اجزای گوشی است که خرابی یا مشکلات آن می‌تواند منجر به بروز مشکل ناسازگاری شود. مهمترین عاملی که می‌تواند عامل بروز این مشکل باشد، مسئله اختلال در خواب عمیق گوشی است.

در این حالت برای حل مشکل ناسازگاری شیائومی باید مشکل باتری رفع شود. برای حل این مشکل اگر بروزرسانی نرم‌افزاری برای دستگاه وجود داشته باشد باید آپدیت را انجام دهید. در غیر این صورت موارد زیر را می‌توانید انجام دهید:

غیرفعال کردن قابلیت Face Unlock

  • خاموش کردن وای‌فای و دیتا در طول شب یا زمان‌هایی که به آن نیازی نیست.
  • غیر فعال کردن کارکرد برنامه‌هایی که به آن‌ها نیاز ندارید.

برای انجام مورد آخر، وارد تنظیمات گوشی شده و گزینه برنامه‌ها یا Apps را پیدا کنید و بعد از ورود به آن، گزینه Manage apps را انتخاب کنید. در این بخش می‌توانید برنامه‌های غیرضروری را یافته و غیرفعال کنید.

غیر فعال کردن تنظیم خودکار روشنایی نمایشگر نیز مورد دیگری است که در رفع مشکل باتری و حل مشکل ناسازگار بودن کالاف در شیائومی موثر است. اگر مشکل باتری گوشی شما با این موارد رفع نشد، قابلیت کالیبره کردن باتری گوشی را مدنظر داشته باشید. اگر با این موارد مشکل حل نشد حتما به تعمیرکار مجرب مراجعه کنید. اما در صورتی که با رفع مشکل باتری، همچنان سوال چگونه ناسازگاری را برداریم برای شما پابرجا بود و مشکل ناسازگاری برطرف نشده بود، به سراغ روش‌های بعدی بروید.

مشکل unknown resources

مشکل نصب از منابع ناشناخته نیز از دیگر مواردی است که می‌تواند به بروز مشکل ناسازگاری در شیائومی منجر شود. برای حل این مشکل بایستی تنظیمات نصب از منابع ناشناخته را تغییر دهید.

مشکل unknown resources

حل مشکل unknown resources و رفع لگ بازی کالاف دیوتی در گوشی شیائومی

در واقع با روشن کردن گزینه Unknown Sources می‌توانید برای رفع مشکل باز نشدن برنامه ها در شیائومی اقدام کنید. برای این کار بایستی وارد تنظیمات گوشی شده و گزینه Additional Settings را یافته و وارد آن شوید.مشکل unknown resources

در اینجا برای رفع لگ بازی کالاف دیوتی در شیائومی به بخش Privacy رفته و گزینه Unknown Sources را یافته و آن را در حالت روشن قرار دهید. با این کار امکان نصب برنامه از منابع ناشناخته فراهم می‌شود و می‌توانید برای رفع ناسازگاری کالاف در شیاعومی با این روش اقدام کنید.

مشکل دسترسی پنهان برنامه‌ها به اینترنت

اگر همچنان سوال شما این است که چگونه مشکل ناسازگار بودن برنامه با گوشی شیائومی را حل کنیم، باید مسئله دسترسی پنهان برنامه‌ها به اینترنت را بررسی کنید. این مسئله می‌تواند در ناسازگار بودن بازی Call of duty mobile موثر باشد.

کنترل دسترسی برنامه‌ها به اینترنت یکی از مهمترین مواردی است که باید برای حل مشکل ناسازگاری شیائومی در نظر داشته باشید.

بسیاری از نرم‌افزارهای اندرویدی در گوشی‌های امروزی در پس زمینه فعال می‌مانند و از اینترنت و انرژی دستگاه شما استفاده می‌کنند. اگر میخواهید مانع این مسئله شوید، وارد تنظیمات گوشی شده، گزینه Connection & sharing را انتخاب کرده و در صفحه بعد Data Usage را انتخاب کنید.

مشکل دسترسی پنهان برنامه‌ها به اینترنت

در این بخش لیست کاملی از برنامه‌های گوشی که از اینترنت استفاده می‌کنند خواهید دید. با انتخاب گزینه بالا سمت راست، می‌توانید لیست را بر اساس وای‌فای یا اینترنت سیمکارت تغییر دهید.

مشکل دسترسی پنهان برنامه‌ها به اینترنت

با انتخاب هر برنامه در این بخش، می‌توانید با انتخاب بازه زمانی، اطلاعات دقیقی از میزان استفاده آن برنامه از اینترنت را دریافت کنید. در اینجا سه گزینه وجود دارد:

  1. موبایل دیتا یا Mobile data: با خاموش کردن این گزینه، دسترسی آن برنامه به اینترنت همراه یا سیمکارت قطع ی‌شود.
  2. وای‌فای یا Wi-Fi: خاموش کردن این گزینه منجر به قطع دسترسی برنامه به اینترنت وای‌فای می‌شود.
  3. Background data:‌این گزینه بر مصرف پیش و پس‌زمینه برنامه از اینترنت اشاره دارد و با خاموش کردن آن، مانع از دسترسی برنامه به اینترنت در پس زمینه خواهید شد.

مشکل دسترسی پنهان برنامه‌ها به اینترنتاین روش از جمله شیوه‌های حل مشکل ناسازگاری شیائومی است. برای غیرفعال کردن دسترسی برنامه به اینترنت در پس زمینه روش دیگری نیز وجود دارد که برای انجام آن باید مراحل زیر را طی کنید.

در این شیوه برای رفع ناسازگاری برنامه در شیائومی باید وارد تنظیمات گوشی شده و گزینه برنامه‌ها یا Apps را پیدا کنید. در بخش بعدی باید گزینه Manage apps را انتخاب کنید.

مشکل دسترسی پنهان برنامه‌ها به اینترنت

رفع لگ بازی کالاف دیوتی در شیائومی

در ادامه برای رفع لگ بازی کالاف دیوتی در شیائومی در این بخش به سطح دسترسی همه برنامه‌های سیستمی دسترسی دارید.مشکل دسترسی پنهان برنامه‌ها به اینترنت

برای این کار می‌توانید نام برنامه‌ها را جستجو کنید و گزینه Dual apps را جداگانه کنترل کنید. در تنظیمات برنامه به پایین اسکرول کنید و گزینه Restrict data usage را پیدا کنید. با انتخاب این مورد می‌توانید سطح دسترسی برنامه به اینترنت سیمکارت یا وای‌فای را مدیریت کنید. همچنین با انتخاب گزینه Data usage به می‌توانید به تنظیمات قبلی دسترسی پیدا کنید. با اینکار باید شاهد رفع مشکل باز نشدن برنامه ها در شیائومی از جمله کالاف دیوتی باشید.

سوالات متداول

دلیل مشکل ناسازگاری برنامه‌ها در گوشی شیائومی چیست؟

مشکلات سخت‌افزاری، کمبود حافظه داخلی و مشکلات نرم‌افزاری همگی می‌تواند از جمله عوامل بروز مشکل ناسازگاری باشد.

برای حل مشکل unknown resources در گوشی شیائومی چه باید کرد؟

برای این کار بایستی وارد تنظیمات گوشی شده و گزینه Additional Settings را یافته و وارد آن شوید. در اینجا برای رفع مشکل مشکل نصب کالاف در شیائومی به بخش Privacy رفته و گزینه Unknown Sources را یافته و آن را در حالت روشن قرار دهید.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x