ارتباطات

تلاش سامسونگ برای کنار زدن رقیبان با معرفی گلکسی S۲۴ اولترا

گلکسی S۲۴ اولترا به‌زودی همراه نمایشگری با روشنایی ۲۵۰۰ نیت از راه می‌رسد که نسبت به روشنایی ۱۷۵۰ نیتی گلکسی S۲۳ اولترا، پیشرفت قابل‌توجهی است.

به گزارش تلنگر؛ سامسونگ روز گذشته از تراشه پرچمدار اگزینوس ۲۴۰۰ رونمایی کرد و اخبار حواشی می‌گویند برخی از نسخه‌های سری گلکسی S۲۴ نیز توانایی اتصال آن را دارند. اما حالا مبنی بر اخبار جدید، سامسونگ گوشی گلکسی S۲۴ اولترا را فقط به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز می‌کند و  تراشه اگزینوس در آن جای گذاری نشده است.

سامسونگ در سال‌های گذشته پرچمدارهایش را در دو نسخه با چیپ‌های اگزینوس و اسنپدراگون روانه بازار می‌کرد، اما برای سری گلکسی S۲۳ روند متفاوتی را در پیش گرفت و تمام آن‌ها تراشه اسنپدراگون داشتند. حالا، اما گفته می‌شود که برای سری گلکسی S۲۴، سامسونگ دوباره رویکرد سابق خود را در پیش می‌گیرد.

اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در گلکسی S۲۴ اولترا

گفته می‌شود سامسونگ برای گلکسی S۲۴ و S۲۴ پلاس از تراشه‌های اگزینوس ۲۴۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌کند. کره‌ای‌ها در بازار آمریکای شمالی از چیپ کوالکام استفاده خواهند کرد و برای سایر بازار‌ها به سراغ تراشه خودشان می‌روند. رویکرد سامسونگ احتمالاً برای کاربران این برند خوشایند نخواهد بود؛ چرا که در سال‌های قبل کاربران از تفاوت عملکرد تراشه‌های کوالکام و اگزینوس شکایت می‌کردند. ظاهراً به همین دلیل کره‌ای‌ها برای گلکسی S۲۴ اولترا روند امسال را در پیش می‌گیرند.

بنا بر اخباری که پیرامون این گوشی پیش از رونمایی مطرح شده است، سامسونگ در گلکسی S۲۴ اولترا تنها از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌کند و کاربران در هر کشوری که باشند، به چیپ اگزینوس دسترسی پیدا نخواهند کرد؛ بنابراین خبری از اگزینوس ۲۴۰۰ در گلکسی اس ۲۴ اولترا نخواهد بود.

برندهای دیگر سال‌ها است سراغ دوربین پریسکوپی رفته‌اند، اما در این دوربین‌ها عموماً نور یک‌بار بازتاب داده می‌شود. ظاهراً سامسونگ به روش اپل علاقه‌ی زیادی دارد و می‌خواهد ضمن استفاده از لنز پریسکوپی با بزرگ‌نمایی ۱۰ برابری، از دوربین دیگری با مکانیزم چهار منشوری در گلکسی اس ۲۴ اولترا استفاده کند. اگر آن دو دوربین تله‌فوتو با حسگر ارتقایافته تولید شوند، احتمالاً گلکسی اس ۲۴ اولترا در زمینه‌ی بزرگ‌نمایی تصاویر، بهترین گوشی بازار خواهد بود.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x