ارتباطات

قیمت باور نکردنی گلکسی A55 در عرضه جهانی

طرح جدید سامسونگ برای متقاضیان جدید گلکسی A55 ، این کمپانی قصد دارد تا قیمت تمام شده را کاهش دهد.

به گزارش تلنگر؛ فاصله کمی تا رونمایی از بهترین گوشی های میان رده کمپانی سامسونگ، سامسونگ گلکسی A55 و گلکسی A35 باقی مانده است. سامسونگ با کاهش قیمت گوشی قصد دارد میزان استقبال از میان‌رده‌های جدیدش را بیشتر کند.

شایعات حاکی است که قیمت گلکسی A55 با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۴۷۹ یورو و در بهترین کانفیگ با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۵۲۹ یورو خواهد بود.

قیمت گلکسی A35 احتمالاً از ۳۷۹ یورو در کانفیگ ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آغاز می‌شود و به ۴۴۹ یورو در بهترین کانفیگ می‌رسد.

قیمت گلکسی A54 با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از ۴۹۰ یورو آغاز می‌شود و در بهترین کانفیگ به ۵۵۰ یورو می‌رسد. قیمت گلکسی A34 از ۳۹۰ یورو آغاز می‌شود و در بهترین کانفیگ به ۴۶۰ یورو می‌رسد.

گلکسی A35 سامسونگ؛ میان‌رده پرطرفدار در ایران

کاهش ۱۰ تا ۲۰ یورویی قیمت گوشی سامسونگ شاید چندان زیاد نباشد اما می‌تواند تأثیر خودش را در افزایش خرید گوشی‌های جدید سامسونگ نشان دهد. این موضوع برای علاقه‌مندان به گوشی سامسونگ در ایران خبر خوبی محسوب می‌شود.

باوجود انتشار رندرها و جزئیات فراوان از میان‌ده‌های جدید سامسونگ، این شرکت تاکنون چیزی را تأیید نکرده است. انتظار داریم گلکسی A55 و A35 پیش از نوروز ۱۴۰۳ رونمایی شوند.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x