احزاب

عبدالله گنجی: از افشاکننده تخلف در حوزه علمیه ازگل تقدیر کنید

دو فعال سیاسی در جناح های اصلاح طلب و اصولگرا نسبت به منتشر شدن اسناد تخلف و زمین خواری مربوط به حوزه علمیه ازگل، تحت مدیریت آیت الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران واکنش نشان دادند.

به گزارش تلنگر؛ عباس عبدی، تحلیلگر سیاسی گفت: اگر صدیقی راست بگوید، یک فاجعه تمام عیار از بی‌اطلاعی وی و داشتن اطرافیان جاعل است/ آزمون مهمی پیش روی دستگاه قضایی قرار گرفته است، گنجی: از افشاکننده تخلف در حوزه علمیه ازگل تقدیر کنید.

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب  در پی انتشار اسنادی از تخلف قابل تامل در مجموعه تحت مدیریت امام جمعه موقت تهران نوشت: صدیقی گفته زمین را یک جاعل به نام ما زده!!

اگر راست بگوید یک فاجعه تمام عیار از بی‌اطلاعی وی و داشتن اطرافیان جاعل است. اگر دروغ باشد که صد بار بدتر. شاید فساد تحمل شود ولی با دروغ چه می‌توان کرد؟

عبدالله گنجی به کاظم صدیقی: از افشاکننده تخلف در حوزه علمیه ازگل تقدیر کنید. نامه تان را حمل بر صحت می گذاریم

عبدالله گنجی فعال سیاسی اصولگرا در پی انتشار اسنادی از تخلف در مجموعه تحت مدیریت امام جمعه موقت تهران، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

نامه حاج آقا صدیقی را حمل بر صحت می گذارم. علتش این که پذیرفته است مدیریت خودش اشکال دارد و آماده پاسخگویی قضایی است و به توجیه و انکار و جدل در موضوع رو نیاورده است.

لذا افشاکننده با هر نیتی هم سوت زده باشد باید اول توسط خود صدیقی مورد تقدیر قرار گیرد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x