شهرنشینی

علت بیهوش شدن دانشجوی دختر پس از تذکر حراست چه بود؟

دبیر صنفی دانشکده کشاورزی در خصوص بیهوش شدن دانشجوی دختر گفت: فردا از ریاست دانشکده مستندات کافی را می‌خواهیم. البته ضبط کارت دانشجویی کاملاً غیرقانونی است.

به گزارش تلنگر؛ دبیر صنفی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران با تاکید بر اخباری که از بیهوش شدن دختر جوان دانشجو  در این دانشگاه منتشرشده است، در این خصوص از تشکیل جلسه‌ای با رئیس دانشکده کشاورزی در روز شنبه ۱۵ مهر، خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه ایشان گفته بودند مستنداتی وجود دارد، بنا است مستندات لازم اعم از فیلم یا عکس از این اتفاق را ارائه دهند.

روایت اززبان حراست اینگونه بود که روز دوشنبه، ۱۰ مهر، حوالی ساعت ۳ بعداز ظهر یکی از دانشجویان دختر دانشکده‌ کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران بعد از تذکر حراست از حال می‌رود. رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، سیدمحمدعلی ابراهیم‌زاده موسوی، در مصاحبه‌ای که با روزنامه شرق داشته گفته است دلیل تذکر حراست این بوده که این دانشجوی دختر و پسری را در حالیکه یکدیگر را بغل کرده بودند دیده‌اند. او همچنین بر این امر تاکید می‌کند که این برخورد از هر دوسو محترمانه و قانونی بوده است.

شایان افشارها، دبیر صنفی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در گفت‌وگویی با انصاف نیوز می‌گوید که تحقیقات شورای صنفی به اظهارات ضد و نقیضی رسیده است و عده‌ای گفته‌اند این دو دانشجو اصلا یکدیگر را بغل نکرده‌ بودند و عده‌ای هم با شک و تردید از آن اتفاق گفته‌اند.

آقای افشارها همچنین گفت که روز شنبه‌ی هفته آینده جلسه‌ای با ریاست و مسئولان دیگر دانشکده دارند که قرار است باتوجه به اینکه ایشان گفته بودند مستنداتی وجود دارد، مستندات لازم اعم از فیلم یا عکس از این اتفاق را ارائه دهند.

دبیر صنفی در پایان بر این امر تاکید داشت که در هر صورت «ضبط کارت دانشجویی خلاف قانون و مقررات دانشگاه است» و علاوه بر این «چنین برخوردهایی نیازمند پروتکل خاصی‌ست که به دانشجو فشار روانی این چنینی وارد نشود».

همچنین پس از گفت‌وگو با چند نفر از دانشجویان شاهد این حادثه، عده‌ای از اساس روایت رئیس دانشکده از برخورد این دو دانشجو را رد کرده‌اند و عده‌ای گفتند «تا حدودی» این گفته‌ی رئیس دانشکده را تصدیق می‌کنند.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x