ارتباطات

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy A14؛ 17 مهر 1402

در این مطلب قیمت گوشی سامسونگ Galaxy A14 را در بازار موبایل بررسی خواهیم کرد.

به گزارش تلنگر؛ گلکسی A14 از جمله تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ است که صرفه اقتصادی دارد. در سال‌های اخیر می‌توان خریدن آن را توصیه کرد. گلکسی A14 در تمام زمینه‌هایی که در نسل قبل یعنی گلکسی A13 ضعف کیفیت وجود داشت تقویت شده است. همچنین قیمت کمتری نیز به نسل قبل از خود دارد و در حال حاضر مدل ۴/۶۴ گیگابایتی آن بهترین گوشی میان‌رده در حدود قیمت ۶ میلیون تومان محسوب می‌شود.

بررسی اجمالی سامسونگ گلکسی A14

نسل جدید گوشی‌ با صرفه اقتصادی در میان گوشی‌های میان‌رده سامسونگ به‌تازگی وارد بازار ایران شده‌ است. گلکسی A14 و گلکسی A24 در رده قیمتی زیر ۱۰ میلیون تومان و گلکسی A34 و گلکسی A54 در بخش میان‌رده‌های حرفه‌ای‌تر، هرکدام قشر خاصی از کاربران را هدف گرفته‌اند اما در رده قیمتی خود، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

در این مطلب می‌خواهیم ارزان‌ترین گوشی جدید و قابل استفاده سامسونگ یعنی گلکسی A14 را بررسی کنیم که با طراحی زیبا، سخت‌افزار نسبتا قدرتمند، نمایشگر باکیفیت و دوربین اصلی قابل قبول، گزینه خوبی برای استفاده عمومی محسوب می‌شود.

گلکسی A14 را داریا همراه برای بررسی در اختیار دیجیاتو قرار داده است. داریا همراه یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ در ایران است و با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته به کاربران خدمت‌رسانی می‌کند. از اقدامات جالب توجه داریا همراه می‌توان به ارائه خدمات به افراد ناشنوا و کم‌شنوا در تمام شعب اشاره کرد.

قیمت سامسونگ Galaxy A14 در بازار امروز

این گوشی میان رده پرطرفدار در بازار امروز؛ ۱۷ مهر  ۱۴۰۲ با قیمت ۴.۷۰۰.۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x