آموزش و پرورش

لیست دروس حذفی از کنکور 1403

جداول دروس و بخش های مطالعاتی داوطلبین کنکور سراسری 1403 که از این آزمون حذف شد را می‌توانید از در مطلب زیر مشاهده کنید.

به گزارش تلنگر؛ برای نوبت اول آزمون سراسری و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو؛ معلم برای دانشگاه فرهنگیان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و داوطلبان توجه داشته باشند که آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو، معلم برای دانشگاه فرهنگیان تنها در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

پذیرش برای رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۴۰۳ از طریق آزمون اختصاصی انجام خواهد شد و در مجموع بیش از ۵۹۷ هزار نفر برای شرکت در این آزمون نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۴۹۵ هزار نفر علاوه بر نوبت اول آزمون سراسری داوطلب شرکت در آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان بوده‌اند و ۱۰۲ هزار نفر هم منحصراً در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم در دانشگاه فرهنگیان و ۴۴۳ هزار نفر نیز منحصراً در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نام‌نویسی کرده‌اند.

ثبت‌نام شرکت در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم برای دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۴۰۳ از روز یکشنبه ۵ آذر ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شد و پس از تمدید تا روز چهارشنبه ۱۵ آذر ماه ادامه داشت.

لیست دروس حذفی از کنکور 1403لیست دروس حذفی از کنکور 1403لیست دروس حذفی از کنکور 1403لیست دروس حذفی از کنکور 1403لیست دروس حذفی از کنکور 1403لیست دروس حذفی از کنکور 1403لیست دروس حذفی از کنکور 1403لیست دروس حذفی از کنکور 1403لیست دروس حذفی از کنکور 1403

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x