بازار مالی

تاخیر در پرداخت یارانه‌ها؛ علت چیست و چه باید کرد؟

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها اینطور گفت که خانواده ها از طریق سایت برای دریافت یارانه شان اقدام کنند.

به گزارش تلنگر؛ سیده طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفندی در خصوص علت واریز نشدن یارانه آبان ماه برخی خانوارها، این گونه توضیح داد: به علت مشکل فنی اشکال فنی برخی بانک‌ها در واریز یارانه و همچنین تغییر دهک‌بندی خانواده‌ها علت واریز نشدن یارانه آبان ماه ۱۴۰۲ است.

یارانه آبان ماه ۱۴۰۲ خانوارها در تاریخ یکشنبه، ۲۱ آبان سال جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز شد اما برخی از افراد اعلام کردند که یارانه آنها هنوز به حساب‌شان واریز نشده است؛ برای پیگیری موضوع با سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها تماس گرفتیم.

حسینی در این خصوص گفت: یارانه آبان ماه برخی از خانوار ممکن است به دلیل اشکال فنی بانک‌ها به حساب آنها واریز نشده باشد که این اشکال تا پایان هفته برطرف می‌شود و یارانه نقدی به حساب بانکی آنها واریز خواهد شد.

وی افزود: برخی از خانواده‌ها نیز ممکن است در تغییر دهک‌بندی جزو دهک دهم قرار بگیرند؛ بنابراین یارانه آنها قطع شده باشد و برای اطمینان از این موضوع باید به پنجره خدمات هوشمند دولت بخش یارانه نقدی مراجعه و کدملی خود را وارد کنند و اگر به این موضوع اعتراض دارند باید به سامانه حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت کنند.

پایان مطلب/ س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x