سینما و تئاتر

جدیدترین فیلم آنجلینا جولی و نقش جنجالی او

فیلم Maria با هنرنمایی آنجلینا جولی حول به نمایش در آورنده زندگی مشهورترین خواننده اپرای یونانی آمریکایی است. زندگینامه این اپرا تلاطم‌های عجیبی را در خود دارد.

به گزارش تلنگر؛ ماریا کالاس را می‌توان مشهورترین خواننده زن اپرای جهان خطاب کرد که با محدوده صدای سوپرانوی خود هر مخاطبی را به وجد آورده و با گذشت چندین دهه از مرگ وی، موسیقی و آلبوم‌هایش هنوز جزو پرفروش‌ترین آثار ژانر مختص به خود محسوب می‌شود. مسئله‌ای که خالق فیلم Spencer (اسپنسر) یعنی پابلو لارائین را مجاب کرده تا دست به ساخت فیلم بیوگرافی وی با هنرنمایی آنجلینا جولی بزند.

فیلم Maria فیلم بر اساس روایت های واقعی شاخته شده و داستان پر فراز و نشیب، زیبا و تراژیک زندگی بزرگترین خوانندگان اپرا جهان را روایت می کند که در آخرین روزهای زندگی او در پاریس دهه ۱۹۷۰ دوباره زنده شده و دوباره به تصور کشیده شده است. دوره‌ای که او پس از تجربه عشقی نافرجام، به سمت افسردگی و تنهایی قدم برداشت و در نهایت نیز تسلیم درد و رنج‌هایی شد که توسط معشوقه‌اش به وی متحمل گشته بود و بر اثر عارضه قلبی در سال ۱۹۷۷ دار فانی را وداع گفت.

فیلم جدید آنجلینا جولی - زندگی نامه معروف ترین اپرا جهان

با امضای قرارداد موقت SAG-AFTRA توسط تولید مستقل، فیلمبرداری این فیلم اکنون شروع می شود و طی هشت هفته در پاریس، یونان، بوداپست و میلان انجام خواهد شد. در کنار جولی، پیرفرانچسکو فاوینو (آداجیو)، آلبا رورواچر (Hungry Hearts)، هالوک بیلگینر، کودی اسمیت-مک فی و والریا گولینو در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

به گفته سازندگان، لباس‌های جولی در این فیلم بر اساس لباس‌های اصلی کالاس است. این تولید با گروه های حقوق حیوانات از جمله پت در مورد استفاده از اقلام خز قدیمی که در مجموعه آرشیو طراح لباس ماسیمو کانتینی پارینی استفاده شده است، صحبت‌هایی شده است.

حال نیز نخستین تصاویر از این فیلم جذاب و دلنشین منتشر شده که آنجلینا جولی را در نقش آفرینی بسیار متفاوتی به ما نشان می‌دهد. فیلم Maria که از نویسندگی استیون نایت بهره می‌برد، هنوز هیچ اکران رسمی نداشته است.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x