تاریخ و اندیشه

متن کامل وصیت نامه شهید سعید نظری‌نژاد

شهید سعید نظرى‌نژاد در وصیت‌نامه خود آورده است: بدانید شهیدان زنده هستند و ما پیروز هستیم.

به گزارش تلنگر؛ «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید سعید نظرى نژاد:

به‌نام خدا

درود بر رهبر کبیر انقلاب خمینى بت‌شکن که جهان را پر از نور کرد و راه شهادت را بر جوانان نشان داد، ما را رهبرى کردى؛ خداوند تا انقلاب مهدى(عج) خمینى را نگهدار.

سلام بر پدر و مادر عزیزم امیدوارم خداوند شما را حفظ کند و بتوانید هر چه بهتر و بیشتر در خدمت انقلاب و اسلام باشید. پدر و مادر عزیزم از اینکه حس مى‌کردم در مکانى راحت قرار بگیرم و در سنگر نباشم غمگین بودم. من نمی‌توانستم بقبولانم که سروران خودم در مرزها شهید شوند و من هر روز شاهد این باشم که فلان کس کشته یازخمى شد. پدر و مادر چگونه مى‌توانستم مشاهده کنم که هر روز تعدادى از بهترین جوانان ما کشته مى‌شوند و من به کارهاى روزمره مشغول باشم مى‌دانم از دست دادن من شاید سنگین باشد ولى غم از دست دادن حسین(ع) بر فاطمه زهرا(س) سنگین نبوده مگر آنها نبودند که کشته شدند تا دین اسلام پا برجا باشد من هم به نوبه خود از آقا و سرورم حسین(ع) درس مبارزه و جهاد و درس شهادت را یاد گرفتم.

من آموختم که زندگى مادى نکبت‌بار است و نباید منتظر باشم ما را فرا گیرد بلکه ما باید سراغ مرگ برویم مگر انسان یک دفعه بیشتر مى‌میرد پس چه بهتر که آن یک دفعه در راه خدا باشد. بدانید شهیدان زنده هستند و ما پیروز هستیم و دعا کنید خداوند از گناهان من بگذرد.

شما اى برادران عزیزم پیوسته در راه خدا و اعتلاى اسلام کوشا و تمام فرامین امام را بر جان دل پذیرا باشید.

اى خواهران عزیز حجاب و عفت و پاکدامنى را سرلوحه زندگى خودتان قرار دهید و همیشه فاطمه‌وار و زینب‌گونه زندگى و مبارزه کنید.

اى امت شهید پرور دیگر عرضى ندارم. خدانگهدارتان باشد. سلام مرا به امام عزیز برسانید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x