اخبار خودرو

مشخصات شیائومی 14 پرو لو رفت

شیائومی 14 پرو جدیدترین محصول از رده شیائومی ردمی است که در تاریخ 5 آبان سال جاری بنا است معرفی است اما اطلاعات آن پیش از رونمایی لو رفت که به معرفی آن خواهیم پرداخت.

به گزارش تلنگر؛ سری شیائومی ۱۴ پرو بنا بر اعلام شرکت شیائومی در تاریخ ۵ آبان معرفی خواهد شد. اما حالا نخستین رندرها از شیائومی ۱۴ پرو لو رفته است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که ماژول دوربین عقب سری جدید شیائومی نسبت به سال گذشته بزرگ‌تر شده است.

مشخصات ظاهری شیائومی ۱۴ پرو

سری جدید آن همانند شیائومی ۱۳ پرو، نمایشگری با کمترین حاشیه ساخته شده است. برای دوربین سلفی نیز از یک حفره در بالای صفحه بهره‌مند است. اما اندازه این نمایشگر تخت با ۶.۶ اینچ نسبت به نسل قبلی با ۶.۷۳ اینچ، اندکی کوچک‌تر شده است.

نمایشگر تخت و ماژول دوربین بزرگ‌تر از ماژول دوربین عقب احتمالاً در شیائومی ۱۴ پرو بزرگ‌تر نیز خواهد بود. جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. تلویزیون ردمی A75 2024 با نمایشگر ۷۵ اینچی ۱۲۰ هرتزی معرفی شد. اپل احتمالاً در ماه جاری میلادی از آیپد مینی ۷ و آیپد ایر ۶ رونمایی می‌کند.

طراحی احتمالی شیائومی ۱۴ پرو

در قاب عقب شیائومی ۱۴ پرو ماژول دوربین مربعی بزرگی به‌چشم می‌خورد که میزبان چهار لنز است. روی این ماژول، حداقل فعلاً، اثری از نام لایکا دیده نمی‌شود. این پرچمدار همچنین از فریم فلزی تخت در اطراف بدنه استفاده می‌کند.

دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست فریم قرار گرفته‌اند و در سمت چپ هیچ دکمه یا اسلاتی وجود ندارد. در پایین بدنه درگاه USB-C، اسلات سیم‌کارت، میکروفن و بلندگو قرار گرفته است. در بالا نیز بلندگوی دوم را می‌بینیم.

منبع منتشرکننده این رندرها مدعی است که شیائومی ۱۴ پرو با ضخامت ۸.۷ میلی‌متری و در بخش دوربین ۱۳.۱ میلی‌متری از راه می‌رسد. اما هنوز صحبتی درباره وزن این دستگاه به میان نیامده است.

پرچمدار آتی شیائومی اگر اولین موبایلی نباشد که از چیپست جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام استفاده خواهد کرد، قطعاً یکی از اولین‌ها خواهد بود. اگر تاریخ افشایی برای رونمایی از سری شیائومی ۱۴ درست باشد، احتمالاً به‌زودی گزارش‌های بیشتری را درباره این محصولات مشاهده خواهیم کرد.

این گوشی ابتدا صرفاً روانه بازار چین می‌شود و با اندکی تأخیر به سایر بازارهای جهانی راه پیدا خواهد کرد. نظر شما درباره طراحی جدید شیائومی ۱۴ پرو چیست؟ آیا ظاهر ماژول دوربین این گوشی را نسبت به نسل قبلی ترجیح می‌دهید؟

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۴ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x