گردشگری

معرفی بهترین هتل های 5 ستاره قشم

در تعطیلات های طولانی یکی از مقاصد گردشگران جزیره قشم است. اما بسیاری از مسافران نمی‌دانند هنگام سفر به این جزیره کجا اقامت داشته باشند. در ادامه ما به معرفی هتل های 5 ستاره قشم خواهیم پرداخت.

به گزارش تلنگلر؛ جزیره قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس و یکی از محبوب ترین جزایر خلیج فارس است. جاهای دیدنی در جزیره قشم یکی از علت های محبوبیت این جزیره است. اگر تاکنون به این جزیره زیبا سفر نکرده اید پیشنهاد می کنیم یک بار هم که شده آن را امتحان کنید. مطمئنا زمانی که قصد سفر دارید قبل از حرکت کردن یکی از کارهای مهمی که انجام میدهید رزرو هتل است و جهت رزرو هتل شما نیاز دارید تا بهترین هتل های آن شهر را بشناسید. در سفر به قشم شما نیاز دارید تا بدونید بهترین هتل قشم کدومه؟ در این مقاله سعی کردیم تا با معرفی هتل های ۵ ستاره قشم به شما در انتخاب هتل در تعطیلاتتان کمک کنیم.

امکانات بهترین هتل های ۵ ستاره در جزیره قشم

هرکشوری بر اساس استانداردهای خود ویژگی های خاصی برای هتل های پنج ستاره در نظر گرفته است. در ایران این استانداردها از استانداردهای خارجی گرفته شده ولی برای ایرانیان بومی سازی شده است.

در ارزیابی هتل ها سه مورد جهت امتیازبندی در نظر گرفته شده است:

  • امور ساختمانی و تاسیساتی
  • محل قرار گرفتن هتل
  • امور مربوط به نوع و سطح سرویس و خدمات و تجهیزات (کمیت و کیفیت خدمات رفاهی)
  • هتل پنج ستاره
  • خدمات هتل های ۵ ستاره قشم
  • تختخواب‌ها و ملحفه‌های مجلل
  • اتاق امکاناتی چون سیستم صوتی، ویدئو و جکوزی دارد
  • رستوران‌های متعدد در فضای هتل‌های ۵ ستاره
  • خدمات داخل اتاق شبانه‌روزی است
  • باشگاه بدن‌سازی، خدمه، پارکینگ
  • دارا بودن سه تلفن (کنار تخت، روی میز و داخل حمام)
  • تمیز کردن اتاق به صورت دو مرتبه در روز
  • مغازه و فروشگاه پوشاک و یخچال در داخل اتاق ها با انواع نوشیدنی

خدمات دیگر بهترین هتل های ۵ ستاره قشم در بسیاری از هتل های پنج ستاره کارکنان باید بتوانند به چند زبان صحبت کنند.

  • تعداد اتاق‌های هتل پنج ستاره باید بالای ۱۰۰ عدد باشد.
  • در این هتل ها باید مدیر ارشد و مدیر مهمانداری همیشه در محل هتل در دسترس باشند.

در این صفحه لیست هتل های قشم را میبینید که این هتل ها براساس هتل های پنج ستاره قشم، هتل های چهار ستاره قشم و هتل های سه ستاره قشم دسته بندی شده است.

هتل های ۵ ستاره قشم

دو هتل ۵ ستاره‌ای که در جزیره قشم در حال ساخت است، امکانات ویژه‌ای دارند که هتل‌های دیگر فاقد آن هستند. این هتل‌ها که به نام های زیگورات و سورینت مدتی است در حال ساخت‌اند پس از اتمام کار به بزرگ‌ترین هتل های پنج ستاره قشم تبدیل خواهند شد. در ادامه به بررسی این دو هتل، آدرس و امکانات رفاهی ویژه آن‌ها می‌پردازیم.

هتل زیگورات در بهترین هتل های ۵ ستاره قشم

زیگورات به‌عنوان اولین هتل پنج ستاره قشم در ۲۵ طبقه ساخته می‌شود و ۲۰۰ اتاق خواهد داشت. این ساختمان ۱۱۰ متری در حال ساخت است و به‌دلیل بلند و شاخص‌بودن طراحی ساختمان به‌ یکی از نمادهای شهر قشم تبدیل می‌شود.

زیگورات یکی از بهترین هتل های جزیره قشم است که به‌صورت مربعی ساخته می‌شود و در آن سطح مقطع طبقات بالاتر نسبت به همکف و طبقه اول کوچک‌تر بوده و مقداری عقب‌نشینی کرده است. طراحی این هتل به‌گونه‌ای است که انگار طبقات حول محور خود می‌چرخند و تصویری رقصان به هتل داده‌اند. این رقص هندسی در هتل باعث شده تا زیگورات به‌عنوان بهترین هتل های قشم ظاهری متفاوت و خاص داشته باشد.

آدرس هتل زیگورات قشم: ساحل جنوبی جزیره قشم

هتل سورینت از بهترین هتل های ۵ ستاره قشم

سورینت یکی از بهترین هتل های پنج ستاره جزیره قشم است که در حال احداث بوده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد. این هتل امکانات رفاهی ویژه‌ای شامل استخر، سالن همایش، سالن ورزش، سونا و جکوزی دارد و شیوه طراحی سالن همایش آن باعث شده است تا به محلی مناسب برای برگزاری جلسات کاری، همایش‌ها و میهمانی‌ها تبدیل شود.

برای طراحی این هتل از اشکال هندسی مفهومی استفاده شده که تماماً مطابق معماری روز دنیا هستند. باتوجه‌به اینکه هتل هنوز به بهره‌برداری نرسیده، بنابراین اطلاعات کاملی از اتاق‌ها و امکانات آن‌ها و همین‌طور امکانات جانبی هتل در دسترس نیست.

امکانات هتل سورینت صدف قشمامکانات هتل سورینت صدف قشم

با اقامت در هر یک از ۵۵ اتاق هتل سورینت صدف، می‌توانید از روم سرویس، بوفه صبحانه (سرد و گرم) – بوفه نهار (ایرانی، فرنگی و سالاد بار) – سرویس عصرانه (میوه) – سرویس چای و قهوه، اینترنت بی‌سیم پرسرعت، صندوق امانات (Safe Box)، مینی‌بار و تشریفات فرودگاهی استفاده کنید. خدمات ویژه خانه‌داری و لاندری از دیگر سرویس‌های معمول در هتل های ۵ ستاره قشم است.

آدرس: قشم، میدان گلها، بلوار ۲۲ بهمن

هتل فولتون در جزیره قشم

امکانات هتل فولتون در جزیره قشم

هتل فولتون قشم در سه تیپ ساختمانی ویلا، هتل، آپارتمان، آماده پذیرایی از مهمانان و توریست های محترم می باشد. ویلا که در بهترین نقطه جزیره و در زمینی ساحلی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۴۸۰ متر در شرق حوضچه هامون واقع می باشد که شامل ۷ واحد اتاق خواب (با سرویس) و سالن ناهارخوری و نشیمن بنا شده است هتل فولتون قشم دارای ۱۶واحد اتاق و ۶ واحد سوییت و سه هتل اپارتمان ۲.۳.۴ و خوابه می باشد، که هر کدام دارای امکانات کامل ( مجهز به سیستم کامل گرمایشی و سرمایشی، سرویس فرنگی و اینترنت رایگان، مجهز به دوربین های مدار بسته که کل مجموعه را برای امنیت کامل شما تحت پوشش دارد، …) است.هتل فولتون یکی از هتل های ساحلی قشم می باشد. هتل فولتون یکی از مجموعه های هتل آپارتمان قشم است.

خدمات: صبحانه ی بوفه (سرد و گرم)، اینترنت نامحدود، استخر روباز و سونا (بانوان و آقایان) و موسیقی زنده رایگان می باشد. استفاده از خودروی اختصاصی، آفرود، ترانسفر فرودگاهی و گشت جزیره و غواصی با هزینه جداگانه و رزرو قبلی قابل ارائه می باشد.

امکانات هتل فولتون قشم

  • استخر روباز
  • برخورد کارکنان هتل
  • ویوی ویلا
  • دنج بودن محیط

هتل پرشیا در میان هتل های ۵ ستاره قشمهتل پرشیا در میان هتل های 5 ستاره قشم

هتل پرشیا از هتل های لوکس و مجلل جزیره زیبای قشم است که اقامتی به یادماندنی را به مهمانان عزیز خود ارائه می دهد. این هتل تاپ در خیابان فلسطین در ۵ طبقه در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد. هتل پرشیا در ۳ دقیقه ای ساحل نیلگون خلیج فارس قرار گرفته شده است.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x