سینما و تئاتر

معرفی بازیگران سریال مهر عیار برای رمضان و نوروز 1403

مجموعه تاریخی جدید که برای شب های رمضان و عید نوروز در حال آماده شدن است از مدت ها پیش مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است. در ادامه به معرفی بازیگران سریال مهر عیار و خلاصه داستان این مجموعه می‌پردازیم.

به گزارش تلنگر؛ بازیگران سریال مهر عیار، مجموعه‌ای تلویزیونی است که ساخت آن برای شبکه دو سیما از چندین ماه پیش آغاز شده است، به تعدادی حدود ۲۶۰ بازیگر می‌رسد. بنا است مهریار نوروز و ماه رمضان سال ۱۴۰۳ از شبکه دو روی آنتن برود. این سریال اکنون در شهرک غزالی در حال تصویربرداری است و تاکنون ۷۰ درصد کار پیش رفته است.

خلاصه داستان سریال مهر عیار

کامران تفتی نقش اصلی این مجموعه را بر عهده دارد و داستان درباره راهزنی است که بر اساس اتفاقی که در شهر یزد برایش می‌افتد، پای چوبه‌دار، خواهشی را که دیدار مادرش در آخرین دقایق بوده است، مطرح می‌کند.

جوانمردی برای اینکه راهزن به خواسته‌اش برسد وساطت می‌کند و این اقدام باعث می‌شود راهزن دچار تحول شود و به سمت عیاری بیاید. مهیار یا همان راهزن از مهارت و ذکاوت خوبی برخوردار است و به مرور با مشکلاتی که در شهر اصفهان برای مردم و داروغه اتفاق می‌افتد، درگیر می‌شود و هر بار درگیر داستان جدیدی می‌شود.

درباره عوامل و بازیگران سریال مهر عیار

کامران تفتی

«مهیار عیار» به تهیه‌کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی ساخته می‌شود و قصه آن در دوران صفویه می‌گذرد. این مجموعه در ۳۰ قسمت ساخته خواهد شد که فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی را محمدرضا محمدی‌نیکو به نگارش درآورده است.

«مهیار عیار» یک پروژه تاریخی است که هم لوکیشن‌های زیادی برای آن ساخته شده که حدود ۱۲۰ لوکیشن را در بر می‌گیرد و هم از حضور بازیگران زیادی بهره می‌گیرد که به ۲۶۰ نفر می‌رسند. بخشی از این بازیگران ثابت و بخشی فرعی هستند و تغییر می‌کنند.

بیوگرافی بازیگران سریال مهر عیار

از دیگر بازیگران سریال مهر عیار می‌‌توان به هنرمندانی همچون صفا آقاجانی، رامین ناصرنصیر، جواد انصافی، آتش تقی‌پور، مهدی حاجیان، بهروز بخت‌آور، جواد کشانی و سهیل نوشادیان که در این مجموعه به نقش آفرینی پرداختند، نام برد.

کامران تفتی در نقش مهرعیارکامران تفتی نقش اول سریال مهر عیار

کامران تفتی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و خواننده ایرانی است. او فارغ التحصیل بازیگری و فرزند اردشیر تفتی (بازیگر) است. کامران تفتی در فیلم های سینمایی ماهورا، این زن حقش را می خواهد، رسوایی، گلوگاه، مرگ کسب و کار من است و اسید حضور داشته است.

متین ستوده در نقش خاتون از بازیگران سریال مهر عیار

متین ستوده در بازیگران مهرعیار

متین ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران، فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت بازرگانی است. بازیگری را با حضور در کلاس های بازیگری امین تارخ آغاز کرده و تاکنون در آثار بسیاری از جمله فیلم های سینمایی سه کام حبس، ترمینال غرب، زرد، نرگس مست، خانه دیگری و سریال های فوق لیسانسه ها، سر دلبران، میکائیل، لیسانسه ها ۱ و ۲ حضور داشته است.

بهنام تشکر در نقش کلانتر شهر اصفهانبهنام تشکر در سریال مهر عیار

بهنام تشکر بازیگر سینما و تئاتر، گویندهٔ رادیو و دوبلور است. او در آثار بسیاری از جمله فیلم های سینمایی استرداد، بچگیتو فراموش نکن، به امید دیدار، روز رستاخیز و مجموعه های تلویزیونی گمشدگان، لیسانسه ها، دودکش ۲ و هفت سنگ نقش آفرینی داشته است.

سیامک انصاری در نقش داروغهسیامک انصاری در سریال مهرعیار

سیامک انصاری متولد ۱۳۴۷ در تهران و فارغ التحصیل رشته کارشناسی نمایش و تلویزیون از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. سیامک انصاری با مجموعه تلویزیونی ماه مهربان در سال ۱۳۷۴ وارد عرصه بازیگری و تلویزیون شد و در همان سال با بازی در فیلم سینمایی سفر به چزابه اولین کار سینمایی خود را تجربه کرد. او تا به حال به سمت های بازیگر، کارگردانی ۴۱ نمایش در زمان تحصیل و بازی در ۳ فیلم کوتاه تجربی فعالیت کرده است.

آشا محرابی در بازیگران سریال مهر عیار

آشا محرابی متولد ۳۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران اما اصالتا شمالی است. هرچند بیش از سینما و تلویزیون، در تئاتر موفق بوده است؛ اما توانسته با بازی در بیش از ۵۰ فیلم و سریال، به چهره‌ای آشنا برای مخاطبین ایرانی تبدیل شود.

عوامل سازنده سریال مهرعیار

عوامل سازنده مهرعیار

عواملی که با این پروژه همکاری می کنند عبارتند از محمدرضا محمدی‌نیکو (نویسنده)، امرالله احمدجو(مشاور نویسنده)، حسین باقریان(مدیر تولید)، مسلم تهرانی(مدیر فیلمبرداری)، مرتضی پورحیدری(طراح صحنه)، ژاله زکی‌زاده(طراح لباس)، علیرضا نیازی(مدیر صدابرداری)، آرمین اسماعیلی(طراح چهره پردازی)، امین پیرحیاتی(مدیر برنامه‌ریزی)، حمیده مقدسی(انتخاب بازیگر و دستیار اول کارگردان)، ماهگل کرامتی(منشی صحنه)، نسیم افشاری(عکاس و فیلمبردار پشت صحنه) و فریبا قشلاقی(امور مالی).

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۴ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x