تولید و تجارت

معرفی فروشگاه اول طب; اولین مرکز تخصصی فروش تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی اول طب با داشتن به روزترین و جدید ترین تجهیزات و محصولات پزشکی و درمانی، قیمت مناسب، ارائه خدمات پس از فروش و… است.

تجهیزات پزشکی به هرگونه وسیله‌ای گفته می‌شود که در علم پزشکی برای تشخیص، درمان و جلوگیری از پیشرفت بیماری مورد نیاز است. این تجهیزات شامل سامانه‌ها، وسایل، تجهیزات، ابزار، لوازم، ماشین‌آلات، وسایل کاشتنی، مواد، معرف‌ها یا کالیبراتورهای آزمایشگاهی و نرم‌افزارها است که توسط تولیدکننده برای انسان (به تنهایی یا در تلفیق با سایر وسایل) جهت حداقل یکی از اهداف زیر ارائه می‌شود:

– تشخیص، پیشگیری، پایش، درمان یا کاهش بیماری

– تحقیق و بررسی، جایگزینی، اصلاح آناتومی یا یک فرایند فیزیولوژیک

– حمایت‌کننده یا پشتیبانی‌کننده حیات

– کنترل بارداری

– تمیز یا ضدعفونی‌کننده یا استریل‌کننده وسایل یا محلول‌های کنترل آزمایشگاه

بهترین فروشگاه تجهیزات پزشکی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

بهترین فروشگاه تجهیزات پزشکی باید دارای ویژگی هایی باشد که بتواند نیاز های مشتریان را برآورده کند. این ویژگی ها شامل داشتن مجوزهای رسمی از اداره کل تجهیزات پزشکی و وزارت بهداشت، داشتن به روزترین و جدید ترین تجهیزات و محصولات پزشکی و درمانی، قیمت مناسب، ارائه خدمات پس از فروش، تضمین کالا، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک، دارا بودن سابقه کار موفق و… است.

روش‌های خرید تجهیزات پزشکی

امکان خرید تجهیزات پزشکی هم به صورت حضوری و هم آنلاین وجود دارد. فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی متنوعی وجود دارند که می‌توانید به صورت حضوری مراجعه کرده و کالای مورد نظر را خریداری کنید. اما این روزها با گسترش فناوری‌های نوین و همچنین به دلیل مشغله‌های زندگی، استفاده و خرید از فروشگاه‌های اینترنتی بسیار رایج‌تر است. فروشگاه های اینترنتی محصولات متنوعی را برای فروش به نمایش می‌گذارند که خرید را راحت‌تر کرده و سبب صرفه جویی در زمان و هزینه می‌شود.

معرفی فروشگاه اول طب; اولین مرکز تخصصی فروش تجهیزات پزشکی

فروشگاه تجهیزات پزشکی اول طب چه محصولاتی دارد؟

فروشگاه اینترنتی اول طب با کسب نمایندگی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده، وارد کننده و توزیع کننده لوازم و تجهیزات پزشکی توانسته است سبد متنوعی از محصولات تجهیزات پزشکی داشته باشد. در این فروشگاه بیش از ۵۰۰۰ هزار نوع کالا تجهیزات پزشکی در ۵ دسته ۱- لوازم مصرفی پزشکی، ۲- تجهیزات پزشکی، ۳- تجهیزات ارتوپدی، ۴- تجهیزات پوست و زیبایی، ۵- لوازم بهداشتی، لوازم و تجهیزات پزشکی عرضه می‌شود. اول طب با حذف واسطه‌ها امکان خرید ارزان قیمت انواع کالای پزشکی را فراهم آورده است. برای مشاهده محصولات متنوع اول طب به سایت آن مراجعه کنید. در سایت اول طب جهت اطلاع و خرید هر محصول می‌توانید به دسته‌بندی محصولات مراجعه کرده یا به طور مستقیم از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. کافیست نام محصول را در کادر جستجو بنویسید تا محصول مورد نظر به همراه انواع مختلف آن برای شما نمایش داده شود.

در ادامه جزیات بیشتری از هر دسته ارائه شده است.

انواع دستکش‌های پزشکی: دستکش جراحی، دستکش لاتکس، دستکش نایلونی، دستکش نیتریل، دستکش وینیل

انواع البسه بیمارستانی: البسه پزشکی، کاور و روتختی پزشکی، ملحفه پزشکی، حوله یکبار مصرف پزشکی

وسایل تزریقاتآنژیوکت، اسکالپ وین، پنبه بهداشتی، ست سرم، سر سوزن، سرنگ، سرنگ انسولین، گارو کشی، میکروست

محصولات کنترل کننده عفونت: الکل طبی، بتادین، پد الکلی، سیفتی باکس، ژل و محلول ضدعفونی کننده

ژل‌های پزشکی: ژل سونوگرافی، ژل لوبریکانت

لوازم جراحی: ماسک سه لایه جراحی، نخ جراحی، اسپکلوم، تیغ جراحی

لوازم معاینه: مانند سواپ پنبه دار، آبسلانگ

انواع سوند: سوند فولی، سوند معده، سوند نلاتون، کاندوم شیت، کیسه ادرار

لوازم حجامت: لیوان و بادکش

لوازم پانسمان: باند زیر گچ، باند سوختگی، باند کشی، باند کنار رفته، باند گچی ارتوپدی، پد پانسمان آماده، پد چشمی، گاز طبی

چسب‌های پزشکی: چسب آنژیوکت، چسب بخیه، چسب تزریق، چسب حصیری، چسب زخم، چسب ضد حساسیت، چسب کمر، چسب لکوپلاست، چسب لید

تجهیزات پزشکی

تجهیزات کمک تنفسی: بخور، تصفیه کننده هوا، ماسک تنفسی، ماسک سی پپ و بای پپ، نبولایزر

انواع دستگاه پزشکی: تب سنج، فشار سنج، گوشی پزشکی، ترازو

تجهیزات امداد و نجاتجعبه کمک‌های اولیه

مزیت خرید از فروشگاه اول طب

تنوع محصول: اول طب دارای سبد متنوعی از محصولات است بطوریکه بیش از ۵۰۰۰ محصول را در ۵ دسته ۱- لوازم مصرفی پزشکی، ۲- تجهیزات پزشکی، ۳- تجهیزات ارتوپدی، ۴- تجهیزات پوست و زیبایی، ۵- لوازم بهداشتی، لوازم و تجهیزات پزشکی عرضه می‌کند.

در فروشگاه‌ه اینترنتی اول طب توضیح کامل محصولات به همراه عکس و قیمت آن وجود دارد که به این ترتیب می‌توانید در مورد خصوصیات و ویژگی‌های محصولات با دقت و حوصله بخوانید و پس از اطمینان کامل آن را به تعداد دلخواه سفارش دهید.

حذف واسطه‌ها: اول طب به طور مستقیم با شرکت‌های تولید کننده، واردکننده و توزیع کننده تجهیزات پزشکی ارتباط دارد. به این ترتیب با حذف واسطه‌ها محصول اصلی و با کیفیت را در کمترین زمان تهیه و با قیمتی مقرون به صرفه به دست مشتریان شما می‌رساند.

ضمانت محصول: اول طب کیفیت و اصالت محصولات فروشگاه را ضمانت می‌کند.

آنلاین بودن: اول طب یک فروشگاه آنلاین است که به صورت شبانه‌روزی امکان خرید از آن را دارید. بنابراین در هز زمانی و از هر مکانی می‌توانید سفارش خرید بگذارید و در اولین زمان ممکن آن را دریافت کنید.

به‌روز بودن قیمت: قیمت محصولات اول طب هر روز به‌روز رسانی می‌شود، بنابراین با مراجعه به سایت می‌توانید از آخرین قیمت تجهیزات پزشکی اطلاع داشته باشید.

امکان خرید عمده: در سایت اول طب امکان خرید تکی و عمده وجود دارد. قیمت خرید تکی محصولات را می‌توانید در سایت مشاهده کنید، برای خرید عمده محصولات و استعلام قیمت(قیمت عمده از قیمت تکی محصولات به مراتب کمتر است) با پشتیبانان اول طب تماس بگیرید.

امکان ارسال به سراسر ایران: در هرجای ایران که باشید امکان خرید از فروشگاه اول طب برایتان فراهم است. اول طب به سراسر ایران محصولات را ارسال می‌کند و از این نظر محدودیتی ندارد.

همکاری با بزرگترین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان: کیفیت و اصالت کالا از اصول اساسی برای شرکت اول طب است. تلاش همکاران ما در اول طب بر عرضه محصولات با کیفیت و استاندارد است، برای همین اول طب تلاش کرده است با تولیدکنندگان و وارد کنندگان معتبر و بزرگ کشور همکاری داشته و محصولات آنان را عرضه نماید.

ضمانت بازگشت کالا: اول طب امکان مرجوع کردن کالا با شرایط مشخصی را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. دقت داشته باشید که مرجوع کردن کالا تنها در شرایطی وجود دارد که کمتر از ۷ روز از تحویل آن گذشته باشد و در این مدت محصول استفاده نشده باشد.

معرفی فروشگاه اول طب; اولین مرکز تخصصی فروش تجهیزات پزشکی

جمع بندی

در گذشته مصرف کنندگان تجهیزات پزشکی برای تهیه محصولات مورد نیاز خود باید به فروشگاه های محل سکونت خود مراجعه می کردند. اما فروشگاه های اینترنتی موانعی را که مشتریان برای خرید تجهیزات پزشکی داشتند برطرف کرده اند. اول طب به عنوان بزرگترین مرکز خرید تجهیزات پزشکی در ایران با تولیدکنندگان بزرگ تجهیزات پزشکی داخلی و خارجی همکاری دارد. تمام تلاش اول طب بر این است تا محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان عزیز ارائه دهد.  فروشگاه اول طب به آدرس اینترنتی avvalteb.com همراه شما در مسیر سلامتی و تندرستی است.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x