بین المللی

نابودی سه نقطه حیاطی در اراضی اشغالی در حمله مقاومت عراق به رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق بامداد سه‌شنبه بار دیگر از حمله به یک هدف حیاتی در عسقلان و بندر نفتی آن و یک هدف دیگر در سرزمین‌های اشغالی در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش تلنگر؛ مقاومت اسلامی عراق در بیانیه ای افزود: در مرحله دوم عملیات مقاومت علیه اشغالگران، در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به کشتار رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی از جمله کودکان، زنان و… سالمندان، رزمندگان مقاومت اسلامی عراق در ۷۲ ساعت گذشته اهداف زیر را هدف قرار داده است:

۱. یک هدف حیاتی در شهر عسقلان.

۲. بندر نفتی اشکلون.

۳. یک هدف حیاتی در سرزمین های اشغالی.

این بیانیه می افزاید: مقاومت اسلامی تاکید دارد که به تخریب مواضع دشمن ادامه خواهد داد.

مقاومت عراق همچنین در بیانیه دیگری از حمله به پایگاه هوایی هزاریم در بیر السبع خبر داد.

خبرنگار ایلوم روسیه نیز روز سه شنبه گزارش داد که زنگ خطر در شهر ایلات در جنوب سرزمین های اشغالی پس از هجوم مشکوک به پهپاد به صدا درآمده است.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی اواخر روز دوشنبه اعلام کرد که نیروهای دریایی این رژیم یک هدف هوایی «مشکوک» را در آسمان شهر ایلات دریای سرخ در جنوب سرزمین‌های اشغالی رهگیری کردند.آویهای آدرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: پس از هشدارهای منطقه ایلات مبنی بر نفوذ شیء هوایی دشمن، صحبت از رصد یک هدف مشکوک هوایی توسط نیروی دریایی ارتش است که وارد حریم هوایی اسرائیل شده است. از طریق سیستم گنبد دریایی رهگیری شد.

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت نیز نوشت که این اولین بار بود که ارتش اشغالگر در جریان جنگ کنونی از «گنبد دریایی» استفاده کرد.

به گفته همین منبع، «گنبد دفاعی» یا «گنبد دریایی» یک سامانه پدافند هوایی دریایی برای رهگیری موشک‌ها، پرتابه‌ها و پهپادها است که برای حفاظت از زیرساخت‌های دریایی، سکوهای گازی و سایر دارایی‌های دریایی طراحی شده است.

در همین حال، گروه های عراقی یکشنبه گذشته تایید کردند که با پهپاد به پایگاه غربی اردن در جولان اشغالی حمله کرده اند.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x