بازار مالی

همسان سازی حقوق بازنشستگان زیر 10 میلیون تومان

آخرین اخبار همسان سازی حقوق بازنشستگان زیر 10 میلیون تومان توسط هاجر چنارانی نماینده مجلس اعلام شد.

به گزارش تلنگر؛ هاجر چنارانی (عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مجلس شورای اسلامی) در خصوص مصوبات کمیسیون مرتبط با همسانسازی حقوق بازنشستگان گفت: یک تبصره داشتیم که براساس آن قرار شد کل متناسب‌سازی برای بازنشستگانی که زیر ۱۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرد در همان سال اول اجرا شود و این فاصله در همان سال جبران شود.

وی ادامه داد: مورخ ۲۲ آبان ماه در این کمیسیون تصمیم‌هایی گرفته شد و یک خبر خوش برای بازنشستگان داریم؛ متناسب‌سازی حقوق برای بازنشستگان اجرا می‌شود.

این نماینده مجلس در مورد چند و همچنین اجرای متناسب‌سازی در طول برنامه هفتم توسعه گفت: قرار شد تا پایان سال سوم برنامه، دریافتی بازنشستگان کشوری به ۹۰ درصد حقوق و مزایای مستمر شاغلین برسد.

چنارانی افزود: براساس مصوبه کمیسیون، ۴۰ درصد این فاصله در سال اول برنامه هفتم، ۳۰ درصد در سال دوم و ۳۰ درصد دوم نیز در سال سوم اجرایی می‌شود؛ به این ترتیب، در طول سه سال، دریافتی بازنشستگان کشوری به ۹۰ درصد حقوق شاغلان می‌رسد.

این نماینده مجلس از یک خبر خوش برای دریافتی‌های زیر ۱۰ میلیون خبر داد و گفت: یک تبصره داشتیم که براساس آن قرار شد کل متناسب‌سازی برای بازنشستگانی که زیر ۱۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرد در همان سال اول اجرا شود و این فاصله در همان سال جبران شود.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x