دولت

پرونده فساد مالی در شهرداری شهرستان نور

رئیس دادگستری نور از بازداشت یک عضو شورا و ۲ نفر از کارکنان شهرداری این شهر خطه غربی مازندران خبر داد و گفت: با ادامه تحقیقات افزایش آمار متهمان در این پرونده محتمل است.

به گزارش تلنگر؛ عبدالصالح اکبرپور، رئیس دادگستری نور دوشنبه شب به در خصوص پرونده فساد مالی شهرداری نور گفت : از مدت‌ها پیش سرنخ‌هایی از فسادهای مالی در بدنه شهرداری و شورای شهر نور وجود داشت اما به منظور حصول اطمینان بیشتر حساب‌های افراد مدنظر بررسی شد.

وی توضیح داد: در بررسی‌ها رد و بدل‌های مالی برخی از این افراد مرتبط با شهرداری که با عنوان‌هایی از جمله پیمانکار با شهرداری فعالیت می‌کردند و با افرادی در شهرداری و شورای شهر ارتباط داشتند، را متوجه شدیم.

رئیس دادگستری نور گفت: این موضوع در دست پیگیری قرار گرفت و افراد متخلف جلب و کار تحقیقی از آنان انجام شد و هم‌اکنون یک عضو شورای شهر و ۲ نفر دیگر از کارکنان شهرداری در بازداشت هستند و احتمال اینکه افراد دیگری هم مرتکب چنین تخلفی شده باشند بسیار محتمل است.

اکبرپور افزود: البته یکی از افراد بازداشت شده در گذشته هم سابقه تخلف و دستگیری داشته است.

شهرستان ۱۲۵ هزار نفری نور واقع در غرب مازندران، دست کم ۲۲۰ روستا و پنج نقطه شهری شامل رویان، نور، چمستان، بلده و ایزد شهراست.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۲ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x