بانوانفوتبال

رونمایی از نماد جام جهانی زنان

پنگوئن کوچک (Eudyptula minor ) متعلق به سواحل دریای تاسمان از آب های اقیانوس جنوبی در جوار نیوزیلند و استرالیا می باشد.

به گزارش تلنگر؛ سحر استاد رحیمی از تازونی (Tazuni)، پنگوئنی با موهای آبی، به عنوان نماد جام جهانی زنان ۲۰۲۳، به میزبانی استرالیا و نیوزیلند رو نمایی شد. این پنگوئن نوجوان ۱۵ ساله، برای اولین بار در قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۳ زنان در شهر اوکلند در شمال نیوزیلند حضور خواهد داشت.

به گفته فاطمه سامورا دبیر کل فیفا، جام جهانی ۲۰۲۳ و تازونی، نقطه عطفی در دنیا برای فوتبال زنان و نسل جدید خواهد شد. همچنین او اشاره کرد: “داستان تازونی، این جام جهانی را منحصر بفرد کرده است. او می تواند الهام بخش میلیون ها نوجوان عاشق فوتبال در سراسر جهان و شرکت کنندگان در جام جهانی ۲۰۲۳ باشد“.

اولین حضور زنده تازونی در Tāmaki Makaurau اوکلند، محل برگزاری قرعه کشی این دوره از مسابقات خواهد بود. قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۳ زنان در ساعت ۱۰ صبح روز شنبه۳۰ مهر ماه به وقت ایران و ساعت ۱۹:۳۰ به وقت نیوزلند برگزار خواهد شد.

پنگوئن کوچک Eudyptula minor متعلق به سواحل دریای تاسمان از آب های اقیانوس جنوبی در جوار نیوزیلند و استرالیا می باشد. نام این نماد از زادگاهش یعنی دریای تاسمان (Tasman) و Unity به معنای “اتحاد”، که شعار این جام جهانی است، الهام گرفته شده است. همچنین موهای آبی منحصر بفرد تازونی که او را در میان جمعیت متمایز می کند، یادآور دریای تاسمان و اتحاد نیز خواهد بود.

نماد جام جهانی زنان 2023

پنگوئن کوچک ما زمانی عاشق فوتبال شد که در ساحل با کودکان مشغول بازی فوتبال شد. اما رویای فوتبالی او در عصر یک روز به حقیقت پیوست. زمانی که تازمانی برای تماشای آتش بازی استادیوم نزدیک ساحل به آسمان خیره شده بود، بچه ها به او یک لباس فوتبال هدیه دادند. او لباس را به تن کرد و با اعتماد به نفس برای نشان دادن استعدادش وارد استادیوم شد.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x