گردشگری

فاصله آنکارا تا آنتالیا چقدر است؟

گردشگران و مسافرانی که به کشور ترکیه سفر می کنند معمولاً از شهرهای مهم این کشور دیدن می نمایند. به همین دلیل فاصله دو شهر مهم این کشور بسیار اهمیت دارد.

فاصله آنکارا تا آنتالیا برای بسیاری از گردشگران دارای اهمیت بالایی است چرا که در زمان تردد و دیدن جاذبه‌ های گردشگری این دو شهر راحت تر می توانند تصمیم گیری کنند. به طور کلی می توان گفت فاصله این دو شهر با یکدیگر حدود ۴۷۹ کیلومتر بوده که از نظر زمانی ۶ ساعت و ۷ دقیقه برای رسیدن به مقصد زمان لازم است، البته این زمان با وسایل حمل و نقل مختلف متفاوت خواهد بود.

مزایای اطلاع از فاصله بین شهرهای ترکیه

تصور کنید با تور آنکارا لحظه آخر به این شهر سفر کرده اید و قصد جا به جایی به آنتالیا را دارید، در این صورت باید از فاصله آنکارا تا آنتالیا مطلع باشید چرا که می توانید تخمین بزنید چند ساعت تا مقصد فاصله داشته و چه میزان هزینه کرایه ای را باید پرداخت کنید. اهمیت این موضوع زمانی بیشتر خواهد شد که به صورت زمینی به ترکیه سفر کرده اید. پیشنهاد می‌ شود تا قبل از سفر از شهرهایی که قصد بازدید از آن ها را دارید یادداشت تهیه نمایید.

علاوه بر این بهتر است تا هزینه بنزین را محاسبه کنید زیرا این کار موجب اطلاع از هزینه ها و مدیریت آن ها خواهد شد. یکی دیگر از مزیت های بسیار مهم در رابطه با اطلاع رسانی از فاصله بین دو شهر امکان زمان بندی سفر است. برای مثال با کسب اطلاع از فاصله شهرها می دانید چه زمانی حرکت کنید و چه زمانی به مقصد برسید.

فاصله آنکارا تا آنتالیا چقدر است؟

فاصله مسافتی و زمانی آنکارا تا آنتالیا

در صورتی که قصد سفر به کشور ترکیه را دارید می توانید از تور آنکارا لحظه آخر استفاده کنید چرا که با این تور علاوه بر کاهش هزینه ها، امکان استفاده از بسیاری امکانات و خدمات فراهم است. به طور کلی می‌توان گفت فاصله شهر آنکارا تا آنتالیا در پروازهای مستقیم ۴۰۶ کیلومتر بوده و در صورتی که بخواهید این مسافت را طی کنید باید یک ساعت زمان بگذارید.

اگر قصد طی کردن این مسیر از طریق زمینی و از جاده های پر پیچ و خم را دارید باید مسافتی در حدود ۵۴۱ کیلومتر را طی نمایید. مدت زمان رسیدن به مقصد آنتالیا با خودرو حدود ۷ تا هشت ساعت است اما اگر همین مسیر را با اتوبوس طی کنید، باید ۹ تا ۱۱ ساعت در سفر باشید. یکی دیگر از راه ‌های رسیدن از آنکارا به آنتالیا استفاده از راه آهن است. شایان ذکر است راه آهن مستقیمی بین این دو شهر وجود ندارد و برای استفاده از راه آهن برای رسیدن به آنتالیا باید اول به قونیه سفر کرده و پس از آن ادامه مسیر را با اتوبوس طی نمایید.

سفر با اتوبوس از آنکارا به آنتالیا

یکی از پرکاربرد ترین وسایل حمل و نقل که بسیاری از گردشگران و مسافران برای رسیدن به آنتالیا از آن استفاده می کنند، اتوبوس است. به دلیل اینکه قیمت اتوبوس بین شهری در ترکیه ارزان است، این روش مسافرت یکی از ارزان ترین و پر استقبال ترین روش های موجود در آن به شمار می آید.

فاصله آنکارا تا آنتالیا چقدر است؟

سفر با قطار از آنکارا به آنتالیا

در صورتی که به دنبال یکی از راه های ارزان برای طی کردن مسیر آنکارا به آنتالیا هستید می توانید از قطارهای تعبیه شده بین این دو شهر استفاده کنید. استفاده از قطار می تواند تجربه یک سفر به یاد ماندنی را برای شما داشته باشد چرا که در مسیر، جاذبه های گردشگری زیادی را نیز می توانید مشاهده کنید. این روش نیز یکی از روش های متداول سفر بین شهری در ترکیه به شمار می آید. برای سفر به این کشور و به منظور کم کردن هزینه ها می توانید از تور آنکارا لحظه آخری استفاده کنید.

کلام پایانی

جاذبه های گردشگری و تفریحات بسیار زیادی که در شهر آنتالیا و همچنین آنکارا وجود دارند باعث جذب حداکثری مسافران و متقاضیان به این دو شهر شده است. تمام مسافرانی که به هر یک از این دو شهر سفر می کنند باید بدانند فاصله آنکارا تا آنتالیا چقدر است. در این صورت می ‌توانند برنامه ریزی مناسبی برای زمان بندی و محاسبه هزینه های موجود در سفر کنند.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x