موسیقی و تجسمیحقوقی

پرونده امیرتتلو در دادگاه مقابله با مفسدین به جریان افتاد

مسعود ستایشی درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی، گفت: در این رابطه به طور مفصل صحبت کرده‌ام و ریاست قوه قضاییه قسمتی از جلسه عالی قضایی را به این موضوع اختصاص دادند.

به گزارش تلنگر؛ سخنگوی قوه قضائیه با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، درباره آخرین وضعیت پرونده امیرحسین مقصودلو (تتلو) گفت: آقای تتلو در حال چند پرونده دارد. یکی از پرونده‌هایش اخیرا متضمن کیفرخواست شده و به دادگاه صالح انقلاب اسلامی تهران ارسال شده و پرونده‌اش در حال رسیدگی است.

وی گفت: قوه قضاییه با اقتدار تمام در راستای شناسایی گلوگاه‌های فساد و برخورد با مفسدین و تحقق فسادستیزی قدم برمی‌دارد و مطابق موازین شرعی ما با برنامه ریزی دقیق و اهتمام ویژه کار را به جایی می‌بریم که عرصه برای این افراد تنگ شود تا در  بازدیدی دیگری که سال آینده خواهیم داشت بگوییم که   فساد و مفسدی نداریم؛ البته این امر نیاز به کار دارد و نظارت ویژه می طلبد و تمام دستگاه ها باید وظایف قانونی خود را به احسن وجه به منصه ظهور برسانند.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین درباره انتظار از مجلس آینده گفت: ما امیدواریم که شاهد حضور منسجم و مقتدرانه امت بزرگوار و  همیشه در صحنه در انتخابات پیش رو  باشیم.

ستایشی درباره پرونده امیرحسین مقصودلو (تتلو) نیز گفت: این فرد بازداشت است و پرونده او در مرحله دادگاه است.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x