اجتماعیخانواده

معرفی 10 ترکیب رنگ برای داشتن استایل گران

 خیلی از افراد به دنبال تیپ و استایل لاکچری و ارزشمند هستند، که برای رسیدن به استایلی لوکس باید نکاتی از جمله ترکیب رنگ برای داشتن استایل گران توجه کنند. همچنین لباس های برند در این زمینه حرف اول را می زنند تا به طور جدی نشان بدهند که شما ارزان پوش نیستید و استایل لاکچری اهمیت ویژه ای برایتان دارد.

به گزارش تلنگر؛ با توجه به این که وضعیت اقتصادی در کشورمان امروزه کمی دشوار و نگران کننده است، شاید تعدادی از خانواده ها دیگرتوان خرید لباس برند نداشته باشد، بنابراین ماسعی داریم با ترفندهای ریز شما را به استایل دلخواه خود نزدک کنیم. از جمله ترفندهای مهم و حیاتی ترکیب رنگ برای داشتن استایل گران است.

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که، مگر میشود بدون لباس برند ما گران دیده شویم؟ باید بگویم که بله با ما همراه باشید تا با معرفی ترکیب رنگ برای داشتن استایل گران به هر چیزی که می خواهید برسید.

تاثیر رنگ در استایل و زندگی

رنگها با تمامی عوامل و جزئیات زندگی ما چنان رابطه تنگاتنگی دارند که باید گفت رنگها بسان پله هایی هستند که وجود فیزیکی و روحی انسان ها را با سایر جزئیات و پدیده های جهان هستی در ارتباط قرار می دهند، این ارتباط و تاثیر به حدی است، که حتی انسان ها در کلمات و جملات خود نیز برای بیان احساسات درونیشان از رنگها استفاده کرده و آن را بیان می دارند. همچنین با دیدن رنگ در استایل و تیپ شما تا حدودی متوجه شخصیت شما خواهد شد.

 انواع ترکیب رنگ برای داشتن استایل گران

روانشناسی رنگ موضوعی بسیار مهم در هنر و فشن است. رنگهایی وجود دارند که ترکیبشان میتواند بهترین استایل را برای شما بسازد، و بلعکس. رنگ‌های لوکس چه در مد و فشن و چه در زمینه‌های دیگر، از اهمیت خاصی برخوردارند. تاثیر این رنگ‌ها در ظاهر نهایی یک استایل به قدری زیاد است که توجه هر شخصی را به خود جلب می‌کند.

رنگ های پاستیلی

ترکیب رنگ پاستیلی

به رنگ‌هایی مانند کاراملی روشن، صورتی روشن، آبی روشن، هلویی، نعنایی روشن، بنفش روشن، موزی و… رنگ‌های پاستلی گویند. این رنگ‌ها تناژ رنگ‌های واقعی را دارند اما بسیار روشن و نزدیک به رنگ‌های خنثی یعنی خاکستری، مشکی و سفید هستند.

در روزهای عادی و در استایل روزانه، سرتا پا پوشیدن به رنگ پاستلی چندان جالب نیست. استفاده از رنگ‌های پاستلی تحت شرایطی که لباس دارای الگوی واضحی نباشد نیز جذاب است. یعنی استایلتان را تنها با رنگ نمی‌سازید بلکه با استفاده از برش و مدل نیز، رنگ‌های پاستلی را دخیل کرده‌اید.

اصول ست کردن با رنگ پاستیلی

با دانستن اصول ست با رنگ پاستیلی، چه استایل رسمی داشته باشید چه استایل مهمانی، این رنگ به شما کمک می کند که شیک پوش تر و جذاب تر به نظر بیایید. بیشترین استفاده از پالت رنگ های پاستلی در استایل های زنانه مربوط به مانتو، شلوار، کفش و کیف است.

سبک مینیمالیست:

از بهترین ترکیب‌های این نوع استایل، میتوان به ترکیب رنگ سفید، خاکستری و مشکی اشاره کرد. در این سبک رو ی طرح کار نشده و به جای آن بر کیفیت توجه شده است. این سبک از زرق و برق و طراحی های عجیب و شلوغ به دور است به ایندلیل از ترکیب رنگ برای داشتن استایل گران به حساب می آید.

به صورت تک رنگ:

شما میتوانید از تون های رنگی مختلف یک رنگ استفاده کنید. این تون های رنگی بسته به سلیقه و رنگ پوست شما دارد. در این استایل دفت کنید به تناژ پوستیخود تا با رنگ نامناسب خود را از جذابیت دور کنید.

ترکیب ربا رنگ های نود:

رنگ نود چند سالی است که طرفداران زیادی پیداکرده است زیرا علاوه بر مناسب بودن، ترکیب رنگ برای داشتن استایل گران، رنگی است که با تمامی رنگ های پوست سازگاری دارد. این رنگ خنثی و زیبا اگر در استایل شما استفاده شود فوق العاده شیک و جذاب به نظر می رسید.

استایل کاملا مشکی

استایل مشکی

در استایل کردن رنگ مشکی به یاد داشته باشید این است که مرز بسیار باریکی میان یک استایل مشکی شیک و یک استایل مشکی حوصله سر بر و خنثی وجود دارد. برای مثال، اگر تمامی لباسهای مشکی شما از جنس یک نوع پارچه باشد، استایل شما ممکن است حوصله سر بر به نظر برسد. در استایلتان از جنس های مختلف پارچه استفاده کنید تا استایلتان حرفه‌ای تر به نظر برسد.

اگر میخواهید در استایلتان از پارچه‌های هم نوع استفاده کنید، اینکار را برای همه‌ی پارچه‌ها انجام ندهید. حداقل دو نوع پارچه در استایلتان میتواند یکی باشد. در غیر این صورت استایلتان حرفه‌ای به نظر نمیرسد.

ست سفید و مشکی

رنگ‌های سفید و مشکی دو رنگ اصلی و خنثی هستند. مطمئناً هر شخصی حداقل یک لباس با این رنگ‌ها در کمد خود دارد. از ویژگی‌های مثبت این دو رنگ می‌توان به خنثی بودن و راحت استایل شدن آن‌ها با رنگ‌های دیگر اشاره کرد. لباس‌هایی با رنگ سفید شما را جوان و سرزنده نشان می‌دهند. این رنگ همچنین نشانگر پاکی، خلوص و جستجوگری است.

رنگ مشکی نیز نمایانگر قدرت، اقتدار و زیرکی است. افراد از دیرباز از این رنگ لباس برای مجالس و رویدادهای مهم استفاده می‌کنند. همچنین لازم به ذکر است لباس‌هایی با رنگ مشکی علاوه بر قدرت‌نمایی، استایلی اصیل و گران قیمت به نمایش می‌گذارند. رنگ سفید نیز از این قاعده مستثنی نیست.

استایل با رنگ سفید

استایل لاکچری با سفید

رنگ سفید حس طراوت و شادابی به انسان می دهد، که انواع مختلفی از جمله سفید روشن و سفید کمی کرمی و… است. رنگ سفید به راحتی قابل ست شدن در فصل های مختلف از جمله تابستان است، که شما با اکسسوری ها ی متنوع و رنگی، همچنین شال و روسری های رنگ نود استایلی ارزشمند را بسازید.ای رنگ در دسته ترکیب رنگ برای داشتن استایل گران محسوب می شود.

تاثیر رنگ کرم در استایل

از جمله رنگهای شاد و خنثی رنگ کرم می باشد. این رنگ برای فصول گرم سال بسیار انتخاب مناسبی است چرا که رنگ روشن دارد و علاوه بر رنگ های تیره با رنگ های شاد هم قابلیت ست کردن دارد. رنگ کرم را می توانید با رنگ نارنجی و سبز و حتی قرمز کمی تیره به خوبی ست کنید.

رنگ کرم استایل شما را شکیل تر نشان می دهد. و این رنگ از جمله رنگهایی است که در گران تر نشان دادن استایل شما بسیار تاثیر گذار است . ترکیب رنگ کرم با رنگ های شاد انتخاب افراد جسور و شاد می باشد. پس این ترکیب را به خاطر داشته باشید چراکه فصل تابستان در پیش است.

استایلی جذاب با رنگ بژ

استایل با رنگ بژ

در سالهای اخیر رنگهای بژ طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. در حدی که در بعضی مجلات معتبر ، این رنگ به « رنگ لاکچری بودن » معروف شده است. رنگ بژ انواع مختلفی دارد و باید بدانید که کدام تن رنگی آن مناسب شماست. به تن های رنگی میان قهوه‌ای خیلی کمرنگ تا قهوه‌ای پررنگ، رنگهای بژ گفته میشود. رنگ بژ بیشتر برای استایل های با تم کلاسیک مناسب است و میتوانید آن را با مشکی یا تن های رنگی کمرنگ تر یا پررنگ تر از آن رنگی که انتخاب کرده اید استایل کنید.

رنگ سبز زمردی از بهترین ترکیب رنگ برای داشتن استایل گران

سبز، رنگ طبیعت است. این رنگ جذاب و ترند این روزها طرفداران بسیاری دارد. رنگ سبز نیز مانند رنگ آبی طیف بسیار گسترده‌ای دارد و می‌تواند با رنگ‌های بسیاری ترکیب و استایل شود. یکی از طیف‌های جذاب این رنگ که استایل شما را لوکس می‌کند، رنگ سبز زمردی است. سبز زمردی رنگی است که امسال بسیار پرطرفدار شده است. این رنگ در پوشاک می‌تواند سرزندگی را به استایل‌تان ببخشد. رنگ سبز در واقع ترکیبی از آرامش رنگ آبی و خوش‌بینی رنگ زرد است. رنگ سبز زمردی، سبزی است که تناژ بیشتری از رنگ آبی دارد. این طیف خاص به خوبی می‌تواند با رنگ‌های آبی و کرم ترکیب شود.

تاثیر رنگ طوسی بر استایل لاکچری

خاکستری یک رنگ خنثی است و از طیف خاکستری تیره تا خاکستری روشن رنگ را در حیطه رنگ های لاکچری جای داده است. رنگ خاکستری را می توانید با خودش یعنی خاکستری تیره و خاکستری روشن ست کنید. ترکیب رنگ سفید مشکی و خاکستری هم یک ترکیب پر طرفدار ساده و شیک می باشد .

خاکستری از جمله رنگهایی است که اگر در استایلتان از طیف رنگی تیره و روشن خودش استفاده کنید شما را بسیار شیک نشان خواهد داد. رنگ خاکستری از جمله رنگ هایی است که استایل شما را گران تر نشان خواهد داد.

ترکیب رنگ ارغوانی شاهکاری دیگر در استایل گران قیمت

ترکیب رنگ ارغوانی

بدون شک یکی از اسرارآمیزترین رنگ‌های لوکس در استایل، رنگ ارغوانی است. این رنگ در واقع ترکیبی است از رنگ بنفش و قرمز. در واقع این رنگ ثانویه طیف قرمز بیشتری نسبت به بنفش دارد. در میان تمامی رنگ‌هایی که تا الان معرفی کردیم، رنگ ارغوانی به عنوان لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین رنگ شناخته می‌شود.

این رنگ در گذشته به عنوان رنگی اشرافی در میان ثروتمندان و پادشاهان محبوب بوده است. همچنین ارغوانی در بیشتر فرهنگ‌ها نماد شرافت و نجابت است. برای جلوه‌ی بیشتر لباس‌های رنگ ارغوانی، می‌توان آن‌ها را با رنگ‌‌های مکمل‌اش مانند زرد و نارنجی استایل کرد. همچنین رنگ‌های طیف کرم و سبز نیز می‌توانند گزینه‌های خوبی برای قرار گرفتن در کنار ارغوانی باشند

ست کردن با رنگ آبی یاقوتی

آبی یاقوتی

از دیگر رنگ‌های لوکس در استایل ، می‌توان به رنگ آبی یاقوتی اشاره کرد. شاید اگر صحبت از رنگ یاقوتی شود، اولین رنگی که به ذهنتان برسد قرمز باشد. اما باید بگوییم یاقوت طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را شامل می‌شود که یکی از آن‌ها رنگ آبی یا کبود است.

رنگ یاقوت کبود یا سافایر آبی (blue sapphire)، رنگی خاص از طیف رنگ‌های آبی است که زیبایی خاصی دارد. این رنگ را می‌توان در دسته‌ی رنگ‌هایی که استایل ما را گران‌ قیمت نشان می‌دهند، قرار داد. از آنجایی که رنگ آبی نماد هوش، آرامش و صداقت است، لباس‌هایی با این طیف رنگ نیز می‌توانند این احساسات را به بیننده القا کنند. پس اگر از طرفداران رنگ آبی و رنگ‌های لوکس هستید، از رنگ آبی کبود غافل نشوید.

انتهای مطلب/آ.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x