سینما و تئاتر

شباهت عجیب پوستر فیلم جدید رضا عطاران به فیلم مالنا!

ه گزارش تلنگر؛ پوستر جدید فیلم رضا عطاران  و شباهت آن به فیلم مالنا جنجال به پا کرد.

سریال دفتر یادداشت به کارگردانی کیارش اسدی‌ زاده، نویسندگی مسعود خاکباز و تهیه‌ کنندگی حسین اکبری، تازه‌ ترین محصول اختصاصی پلتفرم فیلم‌ نت است که رضا عطاران و حسن معجونی از بازیگران اصلی آن هستند. کیارش اسدزاده سابقه ی کارگردانی فیلم سینمایی گس و سریال کرگدن در شبکه نمایش خانگی را دارد.

اطلاعات بیشتری درباره ی این سریال و زمان پخش آن منتشر نشده است، اما پس از انتشار پوستر و تیزر تبلیغاتی سریال دفتر یادداشت بسیاری از مخاطبان متوجه شباهت آن به سکانس مشهوری از فیلم مالنا با بازی مونیکا بلوچی شدند. بلوچی در این فیلم نقش زن جوانی به نام مالنا را برعهده داشت که پس از مرگ همسرش در جنگ مجبور به تن فروشی می شود.

کپی رضا عطاران از یک فیلم هالیودی

در این سکانس مشهور وقتی مالنا در محیطی عمومی سیگاری به سمت دهان خود می‌ برد، ناگهان دست‌ های چندین و چند مرد با کبریت و فندک روشن به سوی او دراز می شود.

به نظر می رسد پوستر و تیزر سریال دفتر یادداشت از این سکانس مشهور الهام گرفته شده است. البته پیش از این هم مهران مدیری در سریال مرد هزار چهره این سکانس را البته نه با فندک و کبریت، که با چندین اسلحه روی صورتش بازسازی کرده بود.

فیلم مالنا

انتشار این تصاویر از سریال دفتر یادداشت در روزهای گذشته بار دیگر صدای اعتراض کسانی که همواره منتقد تولیدات شبکه نمایش خانگی بوده و آن را به ترویج بی بند و باری متهم کرده اند را بلند کرده است.

در حالی که هنوز هیچ اطلاعاتی درباره ی محتوای سریال دفتر یادداشت منتشر نشده، برخی کاربران شبکه های اجتماعی اشاره ی این سریال به فیلم مالنا که به محتوا و صحنه های اروتیکش مشهور است را نامناسب دانسته و واکنش تندی به آن داشته اند که در ادامه برخی از آن ها را مشاهده می کنید.

انتهای مطلب/م.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x