سینما و تئاتر

علت درگیری بهرام رادان با آموزش و پرورش چه بود؟

بهرام رادان به تازگی پس از انتشار مستندش در مراسم تقدیر از او، انتقادی به مسئولین آموزش و پرورش کرد.

به گزارش تلنگر؛ با دریافت تقدیرنامه بهرام رادان برای مستند سینمایی «کاپیتان من» در راستای گسترش ترویج علم از تلاش‌هایش برای ساخت آخرین ساخته اش گفت.

او همچنین ذکر کرد که مخاطبان و هدف این مستند عمدتا نوجوانان هستند. او در ادامه اینطور گفت که: «طی مکاتبه با آموزش و پرورش در خصوص  اکران این فیلم برای دانش‌آموزان این پاسخ را دریافت کرده‌ایم که از دید شورای مربوطه مستند «کاپیتان من» شاخص‌های لازم برای تایید را ندارد!»

بهرام رادان تهیه کننده مستند سینمایی «کاپیتان من» که عصر پنجشنبه گذشته در بیست و چهارمین دوره اهدای جوایز ترویج علم ایران برای تهیه مستند «کاپیتان من» مورد تقدیر ویژه قرار گرفت، با انتقاد از عملکرد وزارت آموزش پرورش، اعلام کرد که این مستند توسط وزارت آموزش و پرورش مجاز تشخیص داده نشده است.

بهرام رادان پس از دریافت تقدیرنامه ویژه ترویج علم ایران در سال ۱۴۰۲ از مسیر پرفراز و نشیب برای ساخت این مستند گفت و به مخاطبان هدف این مستند که عمدتا نوجوانان هستند اشاره کرد.

بهرام رادان در تقدیر از مستندش

رادان همچنین اضافه کرد: «طی مکاتبه با آموزش و پرورش در خصوص  اکران این فیلم برای دانش‌آموزان این پاسخ را دریافت کرده‌ایم که از دید شورای مربوطه مستند «کاپیتان من» شاخص‌های لازم برای تایید را ندارد!»

رادان در پایان با اظهار تعجب از این رفتار آموزش و پرورش به حضور بهترین متخصصین علوم‌شناختی و مغز در این فیلم اشاره کرد و تاکید کرد این مستند علمی با نظارت معتبرترین نهادهای علمی کشور ساخته شد.

مستند سینمایی «کاپیتان من» به کارگردانی سیاوش صفاریان‌پور از مردادماه در سینماهای گروه هنروتجربه در سراسر ایران اکران شده و در حال حاضر پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم این گروه از سال ۱۳۹۸ است. این مستند از طریق اپلیکیشن روبیکا نیز در دسترس عموم قرار گرفته است.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x