ارتباطات

فیس بوک، اینستاگرام و تردز در چند کشور از دسترس خارج شدند!

به گفته کاربران شبکه‌های اجتماعی، اپلیکیشن‌های شرکت متا یعنی فیس‌بوک، اینستاگرام، مسنجر و تردز روز جمعه با یک وقفه گسترده در خدمات خود در ایالات متحده، هند و برخی از بخش‌های اروپا مواجه شدند و برای مدتی از کار افتادند.

به گزارش تلنگر؛ به گفته برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، اپلیکیشن‌های شرکت متا یعنی فیس‌بوک، اینستاگرام،  مسنجر و تردز که رقیب جدید توییتر محسوب می‌شود، روز جمعه، ۱۶ تیر ۱۴۰۲ با یک وقفه گسترده در خدمات خود در ایالات متحده، هند و برخی از بخش‌های اروپا مواجه شدند.

مؤسسه نتبلاکز که اختلالات جهانی اینترنت را رصد می‌کند، در صفحه توییتر خود نوشت که خدمات فیس‌بوک برای بسیاری از کاربران بین‌المللی با اختلال مواجه شده است که تأثیر زیادی بر پیام‌رسان مسنجر و بارگذاری رسانه‌ها داشته است.

پلتفرم اختلال یاب داون دیتکتور نیز گزارش داد که برخی از مشکلاتی که کاربران با آن مواجه هستند شامل تاخیر در آپلود برنامه، ارسال پیام، ارسال تصاویر و ویدیوها می‌شود. بیش از ۴۵۰ کاربر در روز جمعه مشکلات مربوط به برنامه‌های متا را در این پلتفرم گزارش کردند.

یکی از کاربران در توییتر گفت: اینستاگرام و تردز ظاهراً هر دو برای کاربران کار نمی‌کنند.

یکی دیگر از کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشت: اینستاگرام در ایالات متحده، بریتانیا، ایتالیا و فرانسه دچار قطعی گسترده‌ای شد. برخی از کاربران گزارش دادند که برنامه هر چند دقیقه یکبار از کار می‌افتد و بسته می‌شود.

هر دو برنامه برای مدت کوتاهی در ساعت ۶:۲۰ صبح به وقت نیویورک از کار افتادند، اما در عرض چند دقیقه زمانی که نشنال نیوز سعی کرد از تورنتو به آنها دسترسی پیدا کند، دوباره آنلاین شدند. متا بلافاصله به درخواست نشنال نیوز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

سهام متا که روز پنجشنبه با ۰,۸۱ درصد کاهش روی ۲۹۱.۹۹ دلار در هر سهم بسته شد، در معاملات پیش از بازار روز جمعه با ۰.۷۲ درصد کاهش ۲۸۹.۹۰ دلار معامله شد.

این در حالی است که تردز، برنامه مکالمه مبتنی بر متن اینستاگرام، بالاترین تلاش را تا کنون برای به چالش کشیدن برتری پلتفرم رسانه اجتماعی رقیب خود یعنی توییتر نشان داده است.

انتهای مطلب/م.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x