ارتباطات
موضوعات داغ

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی A24 در مقایسه با پوکو C65

اگر در میان گوشی های اقتصادی به دنبال یک گوشی با کارایی بالا هستید از شما دعوت می‌کنیم تا با نقد و بررسی سامسونگ گلکسی A24 در مقایسه با پوکو C65 تا پایان این مقاله با تلنگر همراه باشید.

به گزارش تلنگر؛ شیائومی در زمینه گوشی‌های اقتصادی، پوکو C65 یک انتخاب مناسب می‌تواند برای شما باشد. اما در ادامه با بررسی سامسونگ گلکسی A24 در مقایسه با پوکو C65 در انتهای این مطلب به تصمیم قطعی و مناسبی خواهید رسید. پس اگر دوربین گوشی برای شما اهمیتی ندارد و قرار نیست با گوشی بازی کنید و بودجه‌ای که در اختیار دارید نیز محدود است، سی ۶۵ را در نظر داشته باشید. بررسی گوشی Poco C65 پرداختیم تا راحت‌تر درباره انتخاب این گوشی تصمیم بگیرید.

بررسی سامسونگ گلکسی A24 در مقایسه با پوکو C65

بررسی سامسونگ گلکسی A24 در مقایسه با پوکو C65

در بین گوشی های اقتصادی اسم سامسونگ و شیائومی همیشه در میان است. امروز نیز به همین دلیل می خواهیم به بررسی سامسونگ گلکسی A24 در مقایسه با پوکو C65 بپردازیم با سایت پارت نیوز با ما هماهنگ باشید.

گوشی‌های سری A سامسونگ هم از لحاظ کیفیت هم از لحاظ قیمت، ارزش خرید بالایی دارد. اما نباید پوکو C65 را دست کم بگیرید. ما در ادامه قصد داریم با بررسی سامسونگ گلکسی A24 در مقایسه با پوکو C65 به شما در خرید یک گوشی مقرون به صرفه کمک کنیم. A24 از زمان معرفی تا کنون جزو گوشی های موبایل پرفروش به شمار می‌رود.

بررسی مشخصات ظاهری سامسونگ گلکسی A24 در مقایسه با پوکو C65

در بررسی سامسونگ گلکسی A24 در مقایسه با پوکو C65 باید گفت که طراحی سامسونگ در طراحی قاب پشتی و ماژول دوربین گوشی سامسونگ Galaxy A24، نسبت نسل قبل خود تفاوتی نخواهید دید. قاب پشتی گوشی موبایل ای ۲۴ سامسونگ، ظاهری یک‌دست و مات دارد و قسمت مربوط به لنز، نیز کاملا هم‌سطح و هماهنگ با قاب گوشی طراحی شده است.

در ابتدای بررسی سامسونگ گلکسی A24 در مقایسه با پوکو C65 سراغ جعبه‌گشایی آن رفته‌ایم. درون جعبه گوشی، کابل شارژ و آداپتور قرار گرفته است. از نکات مثبت این محصول می‌توان به عدم حذف کابل و شارژر اشاره کرد. سوزن اسلات سیمکارت و دفترچه راهنما نیز از دیگر موارد قرار گرفته داخل جعبه گوشی هستند اما خبری از قاب ژله‌ای که این روزها در جعبه اکثر گوشی‌ها هست،در جعبه POCO C65 نیست.

البته شیائومی Poco C65 طراحی لبه‌های آن مانند نسل‌های قبلی گرد است و خبری از لبه‌های تیز نیست. صفحه نمایش هم تخت بوده شما در این مدل خمیدگی دیده نمی‌شود، البته واقعا نمی‌توان از این گوشی اقتصادی، انتظار طراحی خاص و منحصر به فردی داشت. روی پنل پشتی ماژول دوربینی مشکی رنگ دیده می‌شود که نام برند POCO هم به بزرگی در کنار آن قرار گرفته است. ۲ لنز سیاه رنگ در کنار فلش LED مجموع ماژول پنل پشتی را تشکیل می‌‌دهند.

باید گفت سامسونگ در بخش نمایشگر، گوشی ای ۲۴ در بررسی سامسونگ گلکسی A24 در مقایسه با پوکو C65 از نمایشگری با پنل سوپر امولد استفاده کرده که برخلاف پنل ضعیف و ناامیدکننده TFT کیفیت قابل توجهی دارد. رزولوشن تصویر صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی در گوشی A24 سامسونگ ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ است و توانایی خارق‌العاده‌ای در نمایش تصاویر و تماشای ویدیو دارد.

بررسی سامسونگ گلکسی A24

در ادامه بررسی سامسونگ گلکسی A24 در مقایسه با پوکو C65  قصد داریم تا شما را با دیزاین و جنس بدنه پوکو را بررسی کنیم پس خبری از بدنه شیشه‌ای نیست و برای این گوشی با بدنه‌ای پلاستیکی رو به رو هستیم. به طور کلی، اکثر گوشی‌های قرار گرفته در این بازه قیمتی بدنه‌ای پلاستیکی دارند. قسمت پشتی گوشی Poco C65 مشکی که در دسترس ما قرار گرفته است لیز نیست و هنگام استفاده کردن سر نمی‌خورد؛ اما جای اثر انگشت روی آن برجای می‌ماند.

در سمت راست گوشی پوکو C65 کلید ولوم صدا و دکمه پاور را می‌بینیم و در فریم پایین هم با اسپیکر، درگاه شارژ و میکروفون که با فاصله‌ای معقول در کنار هم قرار گرفته‌اند رو به رو هستیم. روی لبه سمت چپ فقط درگاه سیم کارت قرار دارد و در قسمت بالایی فریم، یک جک ۳.۵ میلی‌متری تعبیه شده است.

در بررسی سامسونگ گلکسی A24 در مقایسه با پوکو C65 باید گفت که مشخصات اعلام شده برای پوکو از سوی خود کمپانی ابعادی برابر با ۱۶۸ در ۷۸ در ۸.۱ میلی‌متر و وزنی برابر با ۱۹۲ گرم دارم. حقیقت اینجا است که گوشی پوکو سی ۶۵ در دسته گوشی‌های سبک جا نمی‌گیرد؛ اما سنگین و اذیت کننده هم نیست. صفحه نمایش گوشی پوکو C65 اندازه‌ای برابر با ۶.۷۴ اینچ دارد و در دسته صفحه نمایش‌های بزرگ محسوب می‌شود؛ همچنین به این نکته هم می‌توان اشاره کرد که حدود ۸۴ درصد از نمای پنل جلویی گوشی به صفحه نمایش اختصاص پیدا کرده است. همانطور که در بخش طراحی هم اشاره کردیم، صفحه نمایش حالت تخت دارد و از جنس شیشه است و این شیشه توسط محافظ کورنینگ گوریلا گلس پوشیده شده است.

رنگ های گلکسی A24

رنگ های A24

گلکسی A24 سامسونگ در چهار رنگ مختلف هولوگرامی، سبز، مشکی و زرشکی به بازار عرضه شده که همگی رنگ‌های شاد و قشنگی هستند. ابعاد این گوشی سامسونگ حدود ۱۶۵ در ۷۶ در ۹ میلی‌متر بوده که به غیر از پنل شیشه‌ای جلویی کاملا از پلاستیک ساخته شده است.

اندازه پوکو C65

بررسی سامسونگ گلکسی A24 با پوکو C65

دوربین پوکو 65

نرخ نوسازی نمایشگر گوشی ای ۲۴ سامسونگ ۹۰ هرتزی است که لذت کار کردن با گوشی را دوچندان می‌کند، این مورد به خصوص در کار با شبکه‌های اجتماعی یا انجام بازی‌ها، به خوبی دیده می‌شود. علاوه بر این، شدت روشنایی افزایش یافته و به کاربر این امکان را می‌دهد که حتی زیر نور مستقیم خورشید هم به آسانی بتواند از گوشی خود استفاده کند.

سامسونگ در بخش سیستم عامل و امکانات نرم‌افزاری گوشی موبایل جدید A24 از اندروید ۱۳ به همراه رابط کاربری One UI 5.1 استفاده کرده است. این رابط امکانات جذابی را برای کاربر فراهم کرده مانند قابلیت Color Palatte که به کاربر اجازه می‌دهد ظاهر و تم گوشی سامسونگ خود را بر اساس شکل و رنگ والپیپر، تنظیم کند. یا قابلیت RAM Plus که توسط آن می‌توان حافظه رم مورد نیاز اپلیکیشن‌های مختلف را افزایش و کاهش داد.

بررسی سامسونگ گلکسی A24 در مقایسه با پوکو C65 در قسمت پردازنده  A24به یک تراشه مدیاتک Helio G99 با فرایند ۶ نانومتری مجهز شده‌ است؛ اما پوکو سی ۶۵ طبق گفته کمپانی به تراشه هلیو G85 مدیاتک با معماری ۱۲ نانومتری مجهز شده است. البته پیش فرض کاربران سامسونگ این بود که سامسونگ در سال جدید از تراشه جدیدتر و قدرتمندتری استفاده خواهد کرد. شایان ذکر است تراشه به کار رفته در گوشی A23 سامسونگ، پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ ساخت کوالکام است. تراشه هلیو جی ۸۵ مدیاتک دارای ۸ هسته پردازنده مرکزی به صورت ۲ هسته Cortex-A75 با فرکانس ۲.۰ GHz گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸ GHz گیگاهرتز است.

روی گوشی Poco C65 به صورت پیش فرض اندروید ۱۳ همراه با رابط کاربری MIUI 14 قرار گرفته است. باتوجه به اقتصادی بودن گوشی رابط کاربری روان و ساده طراحی شده و به راحتی می‌توانید از تمام امکانات جانبی و شخصی‌سازی آن نهایت استفاده را داشته باشید. برای شخصی سازی بیشتر بخشی به نام Themes در صفحه اصلی وجود دارد که با زدن روی آن می‌توانید به والپیپرهای متنوع، تم‌های از پیش طراحی شده و آهنگ‌های زنگ اختصاصی دسترسی داشته باشید.

در بررسی سامسونگ گلکسی A24 در مقایسه با پوکو C65 باید گفت که قدرت تراشه Mediatek MT6769Z Helio G85 ؛ پوکو C65 با مقایسه‌های تخصصی این تراشه بهترین نمره را در بخش محافظت از سلامت باتری و کمترین هم در بخش گیمینگ گرفته است و در کل نمره نهایی‌اش معادل یک سوم گوشی‌های پرچمدار و بیشتر از نصف گوشی‌های میان رده است. این نمرات به این معنی هستند که با گوشی Poco C65 می‌توان همه کار انجام داد؛ اما سرعت و قدرت انجام کاری مانند تماشا فیلم به هیچ عنوان با بازی کردن یکسان نمی‌باشد.

روی تراشه Helio G85 پوکو پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 سوار شده که در اجرا برنامه‌ها کمک فراوانی می‌کند. در مجموع عملکرد گوشی اقتصادی Poco C65 برای گیمرها نه؛ اما برای کاربرانی که تنها برای رفع نیازهای روزمره می‌خواهند، گزینه واقعا مناسبی به حساب می‌آید. از این گوشی می‌توانید برای کارهای سبک روزمره استفاده کنید.

نرخ نوسازی پوکو نیز در مقایسه با سامسونگ گلکسی A24، ۶۰ هرتز و حداکثر آن ۹۰ هرتز می‌باشد گرچه در حالت Custom کاربر بتواند یکی از این ۲ را انتخاب کند؛ اما در مجموع سرعت رفرش سازی صفحه در حالت Default هم برای استفاده روزمره مناسب است و ما هنگام استفاده از گوشی لگ و کندی حس نکردیم.

میزان روشنایی صفحه نمایش یکی دیگر از مولفه‌های مهمی است که در بررسی سامسونگ گلکسی A24 در مقایسه با پوکو C65 آن را بررسی خواهیم کرد. در کنار رزولوشن مشخص کننده کیفیت ساخت صفحه نمایش گوشی مدل C65 پوکو دارای بازه روشنایی ۴۵۰ تا ۶۰۰ نیتی است که اگر Brightness را در Settings سرچ کنید و آن را روی حالت Auto قرار دهید، متناسب با نور محیط به صورت خودکار نور گوشی را تنظیم می‌کند که این نقطه قوت خوبی به حساب می‌آید.

میزان رزولوشن یا همان وضوح تصویر در پوکو سی ۶۵ نیز با یک صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی برابر با ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی هم برابر با ۲۶۰ پیکسل بر هر اینچ است، به همین دلیل نمایش محتوا با کیفیت مناسب برای این صفحه نمایش کار سختی نیست و صفحه‌نمایش با کیفیت آن را می‌توان جزو نقاط قوت این گوشی محسوب کرد.

مقایسه اسپیکر سامسونگ گلکسی A24 با پوکو C65

اسپیکر پوکو C65

اسپیکر که برای گوشی موبایل پوکو سی ۶۵ قرار داده شده از نوع مونو است. عملکرد اسپیکر در پخش موسیقی قابل قبول است و در کل با استفاده از اسپیکر این گوشی می‌توانید به راحتی به تماشای فیلم و سریال یا گوش دادن به موزیک بپردازید.

تنظیمات پوکو C65بررسی سامسونگ گلکسی A24

هنگامی که دستتان را از بالای صفحه به پایین می‌کشید دسترسی سریع به تنظیمات میزان روشنایی، وای فای، دیتای خط، بلوتوث و حالت پرواز در اختیارتان قرار می‌گیرد؛ همچنین با کشیدن این منو به سمت پایین تنظیمات متنوع بیشتری را نیز مشاهده خواهید کرد و در پایین این منو نیز اعلان‌های دریافتی نمایش داده خواهند شد.

وقتی کهمنوی اصلی برنامه‌ها را باز می‌کنید هر برنامه با توجه به کارایی در درسته بندی خاصی قرار گرفته تا در صورت نیاز بتوانید بدون گشتن در بین لیست برنامه مد نظرتان را پیدا کنید. برای مثال دسته‌بندی‌های شبکه‌های اجتماعی، سرگرمی، عکاسی و ابزارها از یک دیگر جدا شده‌اند.

با وارد شدن به بخش تنظیمات صفحه‌نمایش گوشی ابتدا گزینه Dark Mode قرار دارد و با استفاده از آن می‌توانید تم و رنگ گوشی را به مشکی تغییر دهید؛ همچنین در پایین آن گزینه‌ای وجود دارد که با روشن کردن آن حالت Dark Mode به صورت خودکار روشن می‌شود و نیازی به روشن کردن دستی آن نخواهد داشت.

با روشن کردن حالت خودکار دارک مود دو گزینه در اختیارتان قرار می‌گیرد، گزینه اول Sunset To sunrise و گزینه دوم نیز Custom است. گزینه اول با توجه به ساعت گوشی هنگام صبح گوشی را روی حالت روشنایی و هنگام شب نیز آن را روی حالت دارک مود قرار می‌دهد. گزینه دوم هم این قابلیت را برایتان فراهم می‌کند تا برای گوشی بازه زمانی تنظیم کنید و در آن بازه زمانی تم آن روی حالت دارک مود تنظیم شود. از دیگر گزینه‌هایی که رابط کاربری در این بخش در اختیارتان قرار می‌دهد می‌توان به موارد تنظیم میزان روشنایی، فعال کردن حالت Reading Mode، تنظیمات فونت، تنظیمات اندازه نوشته، تنظیمات نرخ تازه‌سازی و تنظیمات رنگ قابل نمایش صفحه‌نمایش اشاره کرد.

بررسی باتری سامسونگ گلکسی A24 با پوکو C65

صفحه گلکسی A24

در بررسی سامسونگ گلکسی A24 با پوکو C65 از نظر ظرفیت باتری، گوشی A24 سامسونگ مانند نسل قبلی هم رده خودش، یعنی گلکسی A23، برابر با ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. با چنین ظرفیتی مدت زمان دوام شارژ طولانی شده و کاربر این گوشی سامسونگ را به مدت قابل قبولی همراهی خواهد کرد. گرچه می‌توان به مصرف کم انرژی تراشه هلیو جی ۹۹ نیز اشاره کرد که در افزایش دوام شارژ نقش مهمی دارد.

و اما گوشی POCO C65 از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده شده است. در بخش جعبه گشایی از بررسی پوکو C65 اشاره کردیم که داخل جعبه آداپتوری ۱۰ واتی قرار دارد. این آداپتور توانست در ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه شارژ ۱ درصد را به ۹۰ درصد برساند. در حقیقت از شارژر ۱۰ واتی زمانی کمتر از این هم نمی‌توانستیم انتظار داشته باشیم. گفتن این نکته نیز خالی از لطف نیست که گوشی Poco C65 از شارژ سریع ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند و باید برای استفاده از قابلیت شارژ سریع شارژر ۱۸ واتی جداگانه خریداری کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی ای ۲۴ با یک بار شارژ، برای یک روز کامل دوام آورده و می‌توان از آن به راحتی برای انجام کارهای مختلف و حتی بازی استفاده کرد. همچنین با استفاده کم‌تر، این زمان ممکن است به ۲ روز هم برسد. سامسونگ برای میان‌رده جدید خود، قابلیت شارژ سیمی ۲۵ وات را در نظر گرفته که به کاربر اجازه خواهد داد در زمان نسبتا کوتاهی باتری حجیم این گوشی موبایل را شارژ کنید.

یکی از نقاط قوت در بررسی سامسونگ گلکسی A24 در مقایسه با پوکو C65، توانایی پوکو در مدت زمان نگه داری شارژ برای تماشا کردن و وبگردی است. قطعا تماشا فیلم، وبگردی و کارهایی از این قبیل با گوشی موبایل Poco C65 برای شما لذت بخش خواهد بود؛ چون سایز صفحه نمایش کفاف همه این کارها را می‌دهد.

تنظیمات بسیار زیاد دیگری در بخش گوشی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید مصرف باتری را بهینه سازی کنید، برنامه‌ها را مدیریت کنید و به گزینه‌های متنوع دیگری دسترسی داشته باشید. کار کردن با این رابط کاربری راحت است و پیچیدگی خاصی وجود ندارد.

بررسی دوربین سامسونگ گلکسی A24 با پوکو C65

دوربین گلکسی A24

در بررسی سامسونگ گلکسی A24 در مقایسه با پوکو C65 از نظردوربین باید گفت که دوربین اصلی هردو ۵۰ مگا پیکسل است اما با این وجود باز هم از نظر کیفیتی با هم متفاوت هستند. از همین نظر گوشی پوکو سی ۶۵ را می‌توانید به افرادی معرفی کنید که علاوه‌بر بودجه محدود، نیازمند یک گوشی با مشخصاتی مانند باتری توانمند و نگه داری شارژ به مدت طولانی هستند.

پنل دوربین گوشی Galaxy A24 از یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی پنل دوربین گوشی A24 سامسونگ در کنار پردازنده مدیاتک به کاربر اجازه می‌دهد در محیط‌های پرنور قادر به ثبت تصاویری باکیفیتی باشد.

قسمت پشتی گوشی پوکو C65 میزبان دوربین اصلی سه گانه است. دوربین‌های پشتی این گوشی را لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی واید، لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز کمکی تشکیل می‌دهند. دوربین اصلی این گوشی می‌تواند با کیفیت ۱۰۸۰ و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. دوربین سلفی نیز لنزی ۸ مگاپیکسلی دارد و می‌تواند با کیفیت ۱۰۸۰ نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

یکی از نقاط قوت در بخش دوربین Poco C65 عکسبرداری ماکرو آن است. دوربین ماکرو نسبت به قیمت محصول کیفیت قابل قبولی دارد و جزئیات مناسبی را نمایش می‌دهد.

عکاسی در شب برای بررسی سامسونگ گلکسی A24 در مقایسه با پوکو C65 هر دو تقریبا از کیفیت متوسطی برخوردارند. البته عکس‌ها در شب از جزئیات مناسبی برخوردار نیستند و کیفیت بالایی ندارند. کیفیت دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی پوکو C65 در مقایسه سامسونگ گلکسی A24 و نسبت به قیمت و رده‌ای که قرار دارد از حد انتظار بالاتر است و تصاویر مناسب با جزئیات و رنگ‌های قابل قبولی را به ثبت می‌رساند.

قابلیت Auto HDR هم در تنظیمات دوربین در بررسی سامسونگ گلکسی A24 در مقایسه با پوکو C65 به کار رفته است. این قابلیت نور و دامنه دینامیکی را برای ثبت محتوای بهتر، به صورت خودکار تنظیم می‌کند. بنابراین حتی اگر در پشت سوژه اصلی یک منبع نور زیاد وجود داشته باشد، تصویر ضد نور نخواهد شد و قابلیت تنظیم وجود دارد.

بررسی سامسونگ گلکسی A24 در مقایسه با پوکو C65؛ دارای دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است که قابلیت خوبی در ثبت تصاویر پرتره نیز دارد. این دوربین پس‌زمینه را به خوبی از سوژه اصلی تشخیص می‌دهد و به شکل طبیعی آن را بلور می‌کند. همچنین وجود قابلیت Skin Smoothness هم به کاربر کمک می‌کند تا هنگام عکاسی سلفی، پوست صاف و یک‌دست شود.

قابلیت فیلمبرداری در گوشی A24 سامسونگ با کیفیت ۱۰۸۰p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه در دسترس است و به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده که باعث شده تا بتوان ویدیوها را با ثبات و پایداری بیشتری ضبط کرد.

بررسی قیمت سامسونگ گلکسی A24 با پوکو C65

صفحه گلکسی A24

قیمت گوشی Galaxy A24 سامسونگ در بازار جهانی ۱۹۰ دلار تعیین شده است که در بازار ایران این قیمت به ۸ تا ۱۰ میلیون تومان خواهد رسید. قیمت گوشی سامسونگ گلکسی ای ۲۴ بسته به میزان رم و حافظه داخلی متفاوت است و این تفاوت قیمت در بازار کشور ما تقریبا منطقی است.

اگر انتخاب شما یک گوشی ارزان قیمت با ویژگی‌های معمولی برای انجام کارهای روزمره است، پوکو C65 برایتان گزینه‌ای مناسب خواهد بود. در این مطلب به بررسی سامسونگ گلکسی A24 در مقایسه با پوکو C65 می‌پردازیم. توجه داشته باشید که این گوشی یک گوشی کاملا اقتصادی محسوب می‌شود و نباید انتظارهایی فراتر از آن داشته باشید.

البته یکی از نکاتی که در مصرف باتری تا حد زیادی تاثیر می‌گذارد؛ اتصال دائمی اینترنت و استفاده از برنامه‌های تغییر دهنده IP است. در مجموع اگر گوشی پوکو سی ۶۵ را خریداری کردید، می‌توانید با رعایت نکات کوچک این چنینی، تا سال‌ها از سلامت باتری به بهترین نحو استفاده کنید.

جمع بندی

پوکو C65 دوربین

گوشی پوکو C65 در دسته بندی گوشی‌های اقتصادی و ارزان قیمت قرار می‌گیرد. در صورتی که نیاز به گوشی برای امور روزانه و تماس‌های تلفنی دارید که هوشمند نیز باشد این محصول انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. از نقاط قوت آن می‌توان تراشه Helio G85، صفحه‌نمایشی از نوع IPS LCD و امکان اضافه کردن کارت حافظه جانبی به محصول را نام برد. توجه داشته باشید که این گوشی نیاز گیمرها و کسانی که با گوشی عکاسی حرفه‌ای می‌کنند را برطرف نخواهد کرد. بنابراین اگر یک گوشی دوم ارزان قیمت می‌خواهید یا کارتان با یک گوشی ارزان راه می‌افتد، این گوشی برای شما مناسب خواهد بود.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x