ارتباطات

بررسی مشخصات گوشی ناتینگ 2A + دوربین و قیمت

اطلاعات کامل گوشی ناتینگ 2A امروز پس از گذراندن یک دوره که اخبار و حواشی مختلفی از آن به گوش می‌رسید، به صورت رسمی منتشر شد.

به گزارش تلنگر؛ اولین اخباری که درباره گوشی ناتینگ ۲A منتشر شد، همانطور که انتظار می‌رفت، گوشی ناتینگ جدید یک شرکت زیرمجموعه CMF by Nothing است که پیش از این تاسیس شده بود و محصولات میان رده و اقتصادی خود را با نام دیگری راهی بازار می‌کرد. اکنون مشخص شده است که این دستگاه تحت عنوان Nothing  عرضه خواهد شد. باتوجه به اطلاعات پیشین که منشر شده بود تا عرضه این گوشی میان رده هنوز مدتی مانده است و برای عرضه رسمی آن باید تا سال ۱۴۰۳ منتظر ماند.

بررسی مشخصات فنی گوشی ناتینگ ۲Aطراحی Nothing 2a

یکی از ویژگی‌های برجسته ناتینگ فون (۲a)، معرفی فناوری Smart Clean است که به بهینه‌سازی عملکرد فضای ذخیره‌سازی دستگاه در طول زمان کمک می‌کند. ناتینگ ادعا می‌کند که حافظه فلش به کار رفته در این گوشی حتی پس از استفاده طولانی‌ مدت، کارایی خود را حفظ می کند و کاربران می‌توانند از عملکردی مشابه با یک دستگاه جدید لذت ببرند. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه در ۵ مارس، انتظار می رود ناتینگ اطلاعات بیشتری در مورد قابلیت ها و ویژگی های ناتینگ فون (۲a) را فاش کند.

قلب تپنده‌ گوشی ناتینگ ۲A را پردازنده‌ قدرتمند مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو تشکیل می‌دهد. این گوشی با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی در دسترس خواهد بود. تأمین انرژی این سخت‌ افزار بر عهده‌ باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

ناتینگ فون (۲a) به‌ صورت پیش‌ فرض با رابط کاربری اختصاصی ناتینگ با نام Nothing OS 2.5 بر پایه‌ اندروید ۱۴ عرضه می‌شود و طبق اعلام کمپانی، به‌ روزرسانی‌ های نرم‌ افزاری برای سه سال و به‌ روزرسانی‌ های امنیتی برای چهار سال دریافت خواهد کرد. از دیگر امکانات ارتباطی گوشی ناتینگ ۲A می‌توان به وای‌ فای نسخه ۶، بلوتوث ورژن ۵.۳، دو سیم‌ کارت همزمان ۵G و NFC اشاره کرد.

باتری ناتینگ ۲Aصفحه نمایش Nothing 2a

این گوشی از یک باتری ۴۲۹۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد که می‌تواند با شارژر ۴۵ واتی به سرعت شارژ شود. این باتری می‌تواند گوشی را برای مدت زمان طولانی روشن نگه دارد.

دوربین گوشی ناتینگ ۲A

در بخش دوربین، ناتینگ فون (۲a) دارای دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در پشت است. یکی از این دوربین‌ها دوربین اصلی است که از سنسور ISOCELL S5KGN9 سامسونگ استفاده می‌کند. این دوربین می‌تواند عکس‌های با کیفیت بالا و جزئیات زیاد بگیرد. دوربین دیگر دوربین فوق عریض یا اولتراواید است که از سنسور ISOCELL JN1 سامسونگ استفاده می‌کند. این دوربین می‌تواند عکس‌های با زاویه ۱۱۴ درجه بگیرد. این دوربین‌ها از یک تکنولوژی به نام Sparse PDAF برای فوکوس سریع و دقیق استفاده می‌کنند. در جلو گوشی، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس ویدیویی قرار دارد.

مشخصات ظاهری و طراحی گوشی ناتینگ ۲Aدوربین Nothing 2a

نمای جلوی گوشی Nothing Phone (2a) یک نمایشگر تخت با سوراخ پانچ (حفره ای برای قرار گیری دوربین سلفی) و گوشه های گرد را نشان می دهد. در پشت، یک پیکربندی دوگانه دوربین که به شکل افقی طراحی شده و یک فلش LED وجود دارد. جزیره دوربین گرد با سه چراغ LED Glyph احاطه شده است.

دکمه های صدا و پاور در لبه سمت راست گوشی ناتینگ ۲A قرار دارند و در مدل سفید، دکمه ها به رنگ مشکی هستند که تضاد زیبایی با رنگ سفید بدنه ایجاد می کند.

رنگ‌ بندی و قیمت‌ ناتینگ ۲A

ناتینگ فون (۲a) در رنگ‌ های سفید و مشکی به بازار عرضه خواهد شد. قیمت پایه‌ این گوشی برای نسخه‌ ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ۳۰۰ یورو است. سایر نسخه‌ ها این گوشی ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه به ترتیب با قیمت ۳۱۰ و ۳۲۹ یورو راهی بازار می شوند. در نهایت فروش اولیه‌ از تاریخ ۱۲ مارس آغاز خواهد شد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x