سیاست داخلی

مولوی عبدالحمید تحت تاثیر ایران اینترنشنال و نفوذی ها

عوامل وابسته به مولوی عبدالحمید روز ۲۹ خرداد یک ببر کاغذی ساختند تا شبکه‌ اینترنشنال آن را شکار کند. ادعا را تبدیل به مبنا و بر اساس همان مبنای موهوم، شروع به سناریوسازی‌ رسانه‌ای کردند.

به گزارش تلنگر؛شبکه ایران اینترنشنال شامگاه بیست و نهم خرداد با استناد به ادعای یک سایت محلی نوشت: «مقامات مسجد مکی زاهدان فردی را که از سوی اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مأمور کشتن مولوی عبدالله شده بود شناسایی و دستگیر کردند. حمید با زهر در پوشش طلبه دین.»

دفتر عبدالحمید همچنین با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی انتشار اخبار و گزارش‌های متعدد در فضای مجازی مبنی بر دستگیری یک مظنون در مسجد مکی زاهدان، وی از حضور فردی مشکوک که ظاهراً با برخی نهاد‌ها در ارتباط است در مسجد مکی زاهدان خبر داد. شناسایی و دستگیر می‌شود. «مظنون اظهارات و اعترافات مختلفی کرده است. این پذیرش‌ها در حال بررسی است.»

«سازگارا» یکی از مظنونان حملات تروریستی به نخست‌وزیری در شهریور ۱۳۶۰ به همراه سیما ثابت در شبکه‌های بین‌المللی با مقایسه اظهارات عبدالحمید و ادعای قتل اسکریپال (روسی فراری) استدلال‌های زیادی را مطرح کردند. جاسوس ساکن لندن) در سال ۲۰۱۸ و با استفاده از کلمات اطلاعات سپاه. کا گ ب شوروی، عبدالحمید و خلافت بنی عباس جمله می‌سازند.

یک منبع آگاه ماجرا را اینگونه روایت کرد:

«نمایندگان مولوی عبدالحمید امروز (۳۰ ژوئن) و پس از ۳ روز حبس، این فرد را به نمایندگان دستگاه‌های امنیتی تحویل خواهند داد. در جلسه تسلیم ظاهراً وی قصد سرقت و مسمومیت داشته است که دستگیر شدگان با حضور پسرش و مدیر دفتر مولوی عبدالحمید این اتهامات را رد کرده و به دلیل فشار‌ها او را احضار کردند. بر اساس تحقیقات انجام شده، این فرد اظهار داشت که در طول سه روز بازداشت بار‌ها مورد بازجویی قرار گرفته و مورد شکنجه و تهدید روحی و جسمی قرار گرفته و او را وادار کرده است که آنچه را که بازجویان از وی خواسته اند بیان کند.

نیرو‌های عبدالحمید می‌گویند که این دانشجوی سنی اعتراف کرده است که نقشه‌ای برای کشتن داشته است. اولیناگر مردم و بستگان این فرد شکایتی داشته باشند می‌توانند شکایت کنند، اما تاکنون شکایتی به دست ما نرسیده است، اما این ادعا که این فرد قصد مسموم کردن چهره آقای عبدالحمید را داشته مسئولان مسجد باید ثابت کنند. در غیر این صورت باید در برابر قانون پاسخگو باشند.»

مهم است که عبدالحمید و عوامل مرتبط با او پاسخگو باشند؛ زیرا دروغ‌های این مرد بی سابقه است.

دروغ آزار جنسی – عبدالحمید ۲۴ آذر در صفحه توئیتر خود نوشت: اخباری مبنی بر آزار جنسی زندانیان به قصد تحقیر و اعتراف اجباری در رسانه‌ها منتشر شده است و اکانت برخی از زندانیان نیز این موضوع را تایید می‌کند. عبدالحمید در صفحه توئیتر خود دو ادعای شکنجه و تجاوز جنسی را مطرح کرد. سند چیست؟ اخبار برخی رسانه ها!.

سوژه ادعایی شکنجه و تجاوز جنسی آن برهه زمانی مربوط به یک زندانی به نام آرمیتا عباسی بود. شبکه CNN درباره این فرد نوشت که عباسی روز ۲۵ مهرماه به همراه نیروهای لباس شخصی به بیمارستان امام علی در کرج برده شد در حالی که موهای او تراشیده شده بود و به شدت می‌لرزید. در ادامه نیز با استناد به مکالمات به اصطلاح افشا شده کادر پزشکی ادعا کرد که به آرمیتا عباسی وحشیانه تجاوز شده است. [۱]

در مجموع سه گزاره درباره آرمیتا عباسی ادعا شد: اول؛ موهای آرمیتا تراشیده شده بود. دوم؛ به او تجاوز جنسی شده بود. سوم؛ تحت شکنجه شدید قرار گرفته است. عبدالحمید نیز برمبنای همین اتهامات مدعی شد که سیستم قضایی درحال شکنجه و اعتراف اجباری است.

این درحالی بود که ادعای تجاوز و شکنجه از سوی مادر آرمیتا عباسی نیز رد شده بود.(درباره آرمیتا عباسی بیشتر بخوانید) عبدالحمید مدعی شد که قوه قضائیه در حال شکنجه و اخذ اعتراف اجباری است و کذب این ادعا با آزادی آرمیتا عباسی اثبات شد. تصویر و فیلم لحظه آزادی او در ادامه آمده است:

توئیت روز ۱۵ آذر ۱۴۰۱ عبدالحمید مبنی بر شکنجه برای اعتراف اجباری توئیت روز ۶ دی ۱۴۰۱ عبدالحمید مبنی بر شکنجه برای اعتراف اجباری

دروغ کرونا و جامعه المصطفی – عبدالحمید روز ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ به جامعه المصطفی اتهام زد که طلاب این مجموعه عامل ورود کرونا به قم و شیوع آن در ایران شدند ولی ۱۷ ماه بعد در سخنرانی که از خطبه‌های نماز جمعه روز ۸ مرداد ۱۴۰۰ می‌باشد، سخنان عجیبی درباره شیوع کرونا به زبان آورد و آن را ناشی از عذاب الهی دانست. عبدالحمید در آخر مشخص نکرد شیوع کرونا در ایران به دلیل جامعه المصطفی بود یا عذاب الهی؟! بریده از صوت عبدالحمید در خطبه ۸ مرداد ۱۴۰۰ در ادامه آمده است.

چهره آرمیتا عباسی روز ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

مسموم‌کردن دانش آموزان – عبدالحمید روز ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ هم گام با سم‌پاشی رسانه‌ای یک اردوگاه سیاسی خاص در داخل کشور و رسانه‌های لندنی مدعی شد: «بسیاری بر این نظر هستند که شاید همین به واقعیت نزدیک است که این، نوعی سرکوب اعتراضات است. همین دختران در مدارس اعتراض کردند و حالا اگر جریانی این مسمومیت دختران را دنبال می‌کند و آن‌ها که اطلاع دارند هم جلویشان را نمی‌گیرند، به خاطر اعتراضات است.»

عبدالحمید درحالی اتهام زنی می‌کند که خود در روز ۱۷ فروردین ۹۷ اتهامات علیه دارالعلوم تحت مدیریت خود را ناشی از مریض دلی عنوان کرد و گفته بود: متاسفانه برخی افراد مریض که دشمنی و حسادت هم دارند، مطالبی در فضای مجازی و اینترنت مطرح می‌کنند و با پخش بعضی شایعات و تهمت‌ها قصد تخریب دارند.  این افراد از خدا بی‌خبر که از اخلاق اسلامی و انسانی فاصله دارند، از این موضوع غافل اند که الله آن‌ها را می‌بیند.

اسکرین متن منتشره خطبه فروردین ۹۷

بیانیه وزارت اطلاعات در اردیبهشت ۱۴۰۲ نشان داد که ماده سمی در کار نبوده است. (بیانیه کامل وزارت اطلاعات)

چگونه است که هر شایعه‌ای علیه نظام ریشه در واقعیت دارد ولی گزارشات و اظهارات ضد دارلعلوم عبدالحمید ناشی از مریض دلی افراد است؟

اکنون عبدالحمید و حلقه مکی زاهدان پا را فراتر گذاشته‌اند و علناً به یکی از نهادهای امنیتی اتهام زده‌اند که قصد ترور او را داشته‌اند. این ادعا در سلسله کذبیات او مبنی بر تجاوز و شکنجه در زندان‌های قوه قضائیه است.

خودسری عوامل عبدالحمید مربوط به عدم برخورد قبلی با فرد مذکور و شبه نظامیان او در جنوب شرق کشور است. عوامل عبدالحمید روز دوشنبه ۲۹ خرداد یک ببر کاغذی ساختند تا شبکه‌ اینترنشنال آن را شکار کند. ادعا را تبدیل به مبنا و بر اساس همان مبنای موهوم، سناریوسازی‌ را شروع کردند.

هدف حداقلی این سناریو، منحرف کردن اذهان از حواشی یک هفته اخیر عبدالحمید است ولی یحتمل در فرامتن به دنبال کاراکترسازی از او به عنوان یک آزادی خواه مورد سوءقصد هستند که سرماخوردگی آتی این فرد نیز بر گرده نهادهای امنیتی باشد.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x