سینما و تئاتر

همه چیز درباره سریال من یک خبرنگارم + معرفی بازیگران

سریال من یک خبرنگارم یک سریال جدید هر شب روی آنتن شبکه تماشا پخش می‌شود. این سریال جدید با نام خانه پیش از تاریکی نیز شناخته می‌شود،که در ادامه مقاله به معرفی خلاصه داستان و بازیگران آن خواهیم پرداخت.

به گزارش تلنگر؛ سریال جدیدی با نام من یک خبرنگارم سریال جدید و تولید سال ۲۰۲۰ میلادی از  شبکه تماشا پخش می شود. این سریال در ژانر درام و معمایی به کارگردانی روزمری رادریگوز و کت کندلر ساخته شده است. سریال من یک خبرنگارم برگرفته از زندگی خبرنگار نوجوانی به نام هیلد لیزیاک است که از بروکلین به سمت شهر کوچک دریاچه ای حرکت می کند که اتفاقات آنجا او را به سمت کشف پرونده ای می برد.

معرفی سریال من یک خبرنگارم

سریال من یک خبرنگارم یک مجموعه تلویزیونی درام رازآلود آمریکایی است که توسط Dana Fox و Dara Resnik ساخته شده و برای Apple TV+ تولید شده است. این سریال روایت‌گر زندگی روزنامه نگار جوان به نام هیلد لیسیاک است و بازیگرانی چون بروکلین پرینس، جیم استرجس، ابی میلر، لوئیس هرتوم، مایکل وستون، کیفر اوریلی، کایلی راجرز، عزیزا اسکات، آدریان هاف، جوئل کارتر، جبرائیل نانتامبو و دریک مک کیب در ۳ آوریل ۲۰۲۰ پخش شد. فصل دوم در ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ پخش شد. نام اصلی این سریال Home Before Dark یا خانه قبل از تاریکی می باشد.

خلاصه داستان سریال من یک خبرنگارم

سریال من یک خبرنگارم (Home Before Dark)، برگرفته از زندگی خبرنگار نوجوانی به نام هیلد لیزیاک است که از بروکلین به سمت شهر کوچک دریاچه‌ای حرکت می‌کند که اتفاقات آنجا او را به سمت کشف پرونده‌ای می‌برد که…

ساعت پخش سریال من یک خبرنگارم

به گزارش کارمادیو، سریال من یک خبرنگارم (خانه پیش از تاریکی) هر شب ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش می‌شود. این سریال در مهر ۱۴۰۲ در حال پخش از این شبکه می‌باشد.

ساعت باز پخش سریال من یک خبرنگارم

اگر در ساعت ۲۳ هرشب از شبکه تماشا موفق به دیدن این سریال نشدید می‌توانید در ساعات ۵، ۱۱ و ۱۷ بازپخش آن را از این شبکه دنبال کنید.

سریال من یک خبرنگارم چند فصل دارد؟

این سریال دارای ۲ فصل می‌باشد.

سریال من یک خبرنگارم چند قسمت است؟

هر فصل این سریال شامل ۱۰ قسمت است. در مجموع سریال خانه پیش از تاریکی شامل ۲۰ قسمت می باشد.

بازیگران سریال من یک خبرنگارم (خانه پیش از تاریکی)

سریال من یک خبرنگارمدر این سریال بازیگرانی همچون جیم استرجس، بروکلین پرینس، ابی لی میلر، کیلی راجرز، مایکل وستون و جوئل کارتر بازی کرده اند.

بروکلین پرینس در نقش هیلده لیسکو

بروکلین پرینس بازیگر است. وی در فیلم های سینمایی چرخش، ایوان منحصربه فرد، پروژهٔ فلوریدا و مجموعه تلویزیونی خانه پیش از تاریکی ایفای نقش کرده است.

جیم استرجس در نقش متیو لیسکو

جیمز آنتونی «جیم» استرجس (James Anthony “Jim” Sturgess، زادهٔ ۱۶ مه ۱۹۷۸) بازیگر، خواننده و ترانه‌سرای انگلیسی تبار است.

وی با ایفای نقش «جود» در فیلم درام، رمانتیک و موزیکال از این‌سو تا آن‌سوی دنیا به شهرت رسید.

ابی میلر در نقش بریجت جنسن

ابی میلر بازیگر و نویسنده اهل ایالات متحده آمریکا است. او در Clay Center، نبراسکا، ایالات متحده به دنیا آمد. او فارغ التحصیلی خود را از دانشگاه نبراسکا-لینکلن به پایان رساند و در لندن در رشته تئاتر تحصیل کرد و سپس به لس آنجلس رفت تا حرفه بازیگری را دنبال کند.

سایر بازیگران سریال من یک خبرنگارم

لوئیس هرتوم در نقش فرانک بریگز پدر (فصل ۱؛ فصل مهمان ۲)

مایکل وستون در نقش فرانک بریگز جونیور.

کایلی راجرز در نقش ایزی لیسکو

عزیزا اسکات در نقش مکنزی «تریپ» جانسون

آدریان هاف در نقش جک فایف (فصل ۱؛ فصل مهمان ۲)

جوئل کارتر در نقش کیم کالینز

جبرئیل نانتامبو در نقش دانی دیویس

دریک مک کیب در نقش وسلی “اسپون” ویترسپون

ریو مانگینی در نقش ایتان (فصل ۲؛ فصل ۱ تکراری)

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۴.۵ / ۵. تعداد آرا: ۲

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x