اخبار خودرو

ارتقا باور نکردنی امنیت در مشخصات گلکسی A55

از مشخصات گلکسی A55 با دوربین سه‌گانه، و تغییری هرچند ریز در طراحی و بدنه‌ی باکیفیت‌تر از نسل قبل برای رقابت‌ با پوکو X6 پرو در مراسمی رسمی رونمایی شد.

به گزارش تلنگر؛ کمپانی Samsung Electronics روز گذشته از Galaxy A55 5G و Galaxy A35 5G رونمایی کرد، دو گوشی هوشمندی که تعهد مداوم سامسونگ را برای در دسترس قرار دادن بهترین نوآوری های تلفن همراه برای همه نشان می دهد. هر دو دستگاه دارای ویژگی‌های امنیتی گسترده‌ای مانند Knox Vault، و همچنین قابلیت‌های جدید عکاسی با الهام از نوآوری‌های دوربین پرچم‌دار Galaxy و نمایشگر خیره‌کننده‌ای هستند که با محیط اطراف کاربران با Vision Booster سازگار می‌شوند.

بررسی مشخصات گلکسی A55

در مشخصات گلکسی A55 ابتدا بایدگفت که این گوشی مجهز به پردازنده‌ی اگزینوس است، از طراحی آشنا استفاده می‌کند و از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد. قیمت گلکسی A55 همان چیزی است که انتظارش را داشتیم.

دوربین گلکسی A55

از نظر عکاسی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی Ultra-Wide، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار (AF) و تثبیت کننده تصویر اپتیکال (OIS)، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی برای عکس های نزدیک و دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی برای دوربین های با کیفیت بالا دارد. سلفی های با کیفیت کاربران می‌توانند از گزینه‌های حافظه و فضای ذخیره‌سازی فراوان، با پیکربندی‌های موجود در ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم همراه با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی لذت ببرند.

پنل پشتی گلکسی A55 سامسونگ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از فوکوس خودکار و سیستم لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) میزبانی می‌کند. این گوشی دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی دارد. در بالای نمایشگر شاهد دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هستیم.

باتری گلکسی A55

شارژ دستگاه توسط یک باتری قوی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی (معمولی) تامین می شود که استفاده طولانی مدت را تضمین می کند. گلکسی A55 5G با اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.1، تجربه کاربری روان و شهودی را ارائه می دهد. علاوه بر این، برای افزایش امنیت، حفاظت از داده‌های کاربر و حریم خصوصی به Samsung Knox مجهز شده است. لطفاً توجه داشته باشید که مشخصاتی مانند گزینه های ذخیره سازی و وزن دستگاه ممکن است بسته به بازار یا منطقه متفاوت باشد.

صفحه نمایش سامسونگ گلکسی A55

گلکسی A55 5G دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی FHD+ Super AMOLED با نرخ تازه سازی تا ۱۲۰ هرتز است که به لطف ویژگی Vision Booster، تصاویری روان و وضوح بیشتر را در اختیار کاربران قرار می دهد. این دستگاه با ابعاد ۱۶۱.۱ x 77.4 x 8.2 میلی متر و وزن ۲۱۳ گرم (وزن ممکن است بسته به بازار متفاوت باشد)، طراحی راحت و براقی را ارائه می دهد.

سامسونگ می‌گوید این نمایشگر ۶٫۶ اینچ فول اچ‌دی پلاس اولد با نام تجاری Super AMOLED مجهز است که به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دست می‌یابد و از فناوری Vision Booster پشتیبانی می‌کند.

گلکسی A55 سامسونگ با یک پردازنده‌ی پنج نانومتری اگزینوس ۱۴۸۰ استفاده می‌کند که به گرافیک Xclipse 530 بر پایه‌ی معماری AMD RDNA2 مجهز است.

ویژگی های ظاهری سامسونگ گلکسی A55مشخصات گلکسی A55

میان‌رده‌ی جدید کره‌ای‌ها ۲۱۳ گرم وزن دارد و ابعادش به ۱۶۱٫۱ در ۷۷٫۴ در ۸٫۲ میلی‌متر می‌رسد. بدین‌ترتیب گلکسی A55 کمی سنگین‌تر، کشیده‌تر و عریض‌تر از گلکسی A54 به‌حساب می‌آید، اما ضخامتش تغییر نکرده است. گلکسی A55 سامسونگ در پنل جلویی و پشتی شیشه دارد و به فریم فلزی مجهز است. مدل قبلی فریم پلاستیکی داشت.

زبان طراحی Key Island در گلکسی A55

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 4G دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت

گلکسی A55 سامسونگ به زبان طراحی جدیدی موسوم‌ به Key Island مجهز است که پیش‌تر آن را در گلکسی A25 دیده بودیم.

در این سبک طراحی، دستگاه لبه‌ی خمیده دارد، اما فریم در بخش دکمه‌ها حالت برآمده به خود گرفته است.

گلکسی A55 سامسونگ قابلیت ارتقاءیافته‌ی عکاسی در شب یا Nightography دارد تا بتوانید در محیط‌های کم‌نور، تصاویر مناسبی ثبت کنید.

عکاسی با هوش مصنوعی در گلکسی A55 سامسونگ

صفحه نمایش

پردازنده‌ی سیگنال تصویر (ISP) گوشی جدید سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز است تا کیفیت تصاویر ثبت‌شده در محیط‌های کم‌نور بیش از پیش بهبود یابد. گلکسی A55 حالت پرتره‌ی شب (Night Portrait) هم دارد و ویدیو ۱۲ بیتی HDR ضبط می‌کند.

گلکسی A55 سامسونگ در کانفیگ‌های مختلف از ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد. این نخستین باری است که میان‌رده‌های سامسونگ به رم ۱۲ گیگابایتی مجهز می‌شوند.

سیستم امنیتی در مشخصات گلکسی A55

سامسونگ می‌گوید گلکسی A55 همچون گلکسی A35 راهکارهای امنیتی زیادی مانند Knox Vault دارد تا از اطلاعات کاربر محافظت کند. این نخستین باری است که قابلیت امنیتی مورد بحث از گوشی‌های پرچمدار گلکسی S وارد محصولات کلاس میان‌رده می‌شود. گوشی‌های جدید سری گلکسی A به مجموعه‌ی ابزارهای امنیتی Auto Blocker مجهزند تا ایمنی دستگاه افزایش پیدا کند.

با فعال‌شدن Auto Blocker، نصب اپلیکیشن از منابع غیرمجاز متوقف می‌شود و آن‌ها برای شناسایی بدافزار مورد اسکن قرار می‌گیرند. کاربران دو گوشی گلکسی A55 و گلکسی A35 به داشبورد حریم خصوصی گلکسی نیز دسترسی دارند.

به روز رسانی پنج ساله گلکسی A55

تلفن های هوشمند جدید سری گلکسی A تعهد سامسونگ را برای اطمینان از ایمن ماندن و به روز ماندن دستگاه های گلکسی برای مدت طولانی تری نشان می دهد. مشخصات گلکسی A55 و گلکسی A35 5G، کاربران همچنان از چهار نسل ارتقاء سیستم عامل اندروید و One UI و پنج سال به روز رسانی امنیتی بهره مند خواهند شد و چرخه عمر دستگاه ها را با مجهز نگه داشتن آنها به جدیدترین گلکسی ها بهینه می کنند.

مشخصات گلکسی A55 با باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1 در دسترس قرار می‌گیرد. بر اساس گفته‌ی سامسونگ، گلکسی A55 تا چهار نسل به‌روزرسانی اصلی اندروید و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.

قیمت سامسونگ گلکسی A55

قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی A55 از ۴۸۰ یورو شروع می‌شود. قیمت گوشی مورد بحث ۱۰ یورو کمتر از نسل قبل است.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x