ارتباطات

بررسی تمام مشخصات Oppo Find X7 Ultra + دوربین و باتری

گوشی تازه معرفی شده شرکت اوپو در تاریخ 8 ژانویه با دوربین خارق‌العاده مخاطبینش را شگفت زده کرد. در ادامه به معرفی Oppo Find X7 Ultra 2024 خواهیم پرداخت.

به گزارش تلنگر؛ معرفی Oppo Find X7 Ultra با دو دوربین پریسکوپ آغاز شد، اما Find X7 مقرون به صرفه‌تر را نیز معرفی کرد. به چیپست Dimensity 9300 می رود و یکی از دوربین های تله فوتو را از دست می دهد، اما همچنان ویژگی های جالب زیادی را ارائه می دهد.

مشخصات فنی

Oppo Find X7 Ultra با استفاده از پلتفرم Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 دارای حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 4.0 برای تجربه‌های بازی باورنکردنی و ویرایش ویدیوهای ۴K بدون انتظار است. همچنین دارای یک تراشه امنیتی اختصاصی است، بنابراین فقط شما می توانید به اطلاعات خصوصی خود دسترسی داشته باشید و با یک نوار لغزنده VIP متمرکز بر حریم خصوصی، به سرعت و به راحتی حالت اعلان را تغییر دهید یا دسترسی دوربین، موقعیت مکانی و میکروفون را غیرفعال کنید.

باتری

با باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، Find X7 Ultra به راحتی یک روز کامل دوام می آورد و SUPERVOOC TM 100 واتی آن را در کمتر از ۳۰ دقیقه به طور کامل شارژ می کند ۲ ، در حالی که شارژ بی سیم ۵۰ واتی ظرف ۶۰ دقیقه به شارژ کامل می رسد .

مشخصات سخت افزاریمشخصات سخت افزاری

این چیپست Dimensity 9300 با پردازنده مرکزی است که دارای چهار هسته Cortex-X4 (یکی در ۳.۲۵ گیگاهرتز، سه هسته دیگر در ۲.۸۵ گیگاهرتز) و چهار واحد Cortex-A720 (با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز) است. ما قبلاً عملکرد خام بهترین تراشه Mediatek را آزمایش کردیم و متوجه شدیم که به طرز چشمگیری توانایی دارد.

در Find X7 چیپست با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است.

صفحه نمایش

Find X7 صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی LTPO OLED خود را با Ultra به اشتراک می گذارد. تا ۴۵۰۰ نیت روشنایی را پشتیبانی می کند، اما وضوح تصویر در اینجا به Full HD+ محدود شده است.

مشخصات دوربین Oppo Find X7 Ultra

مشخصات دوربین اوپو find X7 اولترا

Find X7 Ultra سیستم جدید و باورنکردنی دوربین HyperTone OPPO را با دوربین اصلی چهارگانه و موتور تصویر HyperTone خود معرفی کرد. با چهار دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با سنسورهای بزرگ، که دو تای آن‌ها دوربین‌های زوم پریسکوپ هستند، شکاف زوم بین فواصل کانونی اپتیکال را پر می‌کند که قبلاً هرگز در تلفن‌های هوشمند نبوده است.

دوربین عریض Oppo Find X7 Ultra اولین دوربینی می‌باشد که دارای سنسور ۱ اینچی LYT-900 سونی است. این سنسور نسل دوم که به طور خاص برای موبایل ساخته شده است نسبت به نسل قبلی خود از نظر مصرف انرژی کارآمدتر است و عکاسی محاسباتی نسل بعدی را برای اولین بار در یک دوربین گوشی هوشمند با سنسور ۱ اینچی امکان پذیر می کند.

دوربین اصلی Oppo Find X7 Ultra

تصاویر گرفته شده با دوربین اوپو X7

کیفیت تصویر اوپو X7

قابلیت های دوربین Oppo Find X7 Ultra کیفیت دوربین Oppo Find X7 Ultra

قابلیت های دوربین اوپو فایند X7 اولترا

دوربین اصلی Find X7 دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony LYT-808 است که ۱/۱.۴ اینچ بزرگ است و در گوشی‌های هوشمند OnePlus 12 و Realme GT5 Pro نیز دیده می‌شود . دوربین فوق عریض دارای یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی دیگر است که در پشت یک لنز FoV 119 درجه قرار دارد. سپس دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی است که دارای سنسور OmniVision OV64B است.

دوربین جلو

دوربین سلفی همان دوربین ۳۲ مگاپیکسلی f/2.4 است که Oppo از زمان سری Find X3 در تمام پرچمداران خود استفاده کرده است. Oppo Find X7 دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی سیم ۵۰ واتی است – همان سلولی که در X6 Pro و X7 Ultra استفاده شده است . آن را با اندروید ۱۴ خارج از جعبه با ColorOS در بالا عرضه می کند.

رنگ بندی

رنگ بندی find X7 ultra

چهار گزینه رنگ وجود دارد – آبی اقیانوسی، قهوه ای قهوه ای و مشکی سفارشی. چهارمی تمام بنفش است و منحصر به این طراحی غیر اولترا است.

قیمت  Oppo Find X7 Ultra

Oppo Find X7 Ultra برای پیش‌فروش در چین آماده است. اولین فروش برای ۱۲ ژانویه برنامه ریزی شده است. نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی ۳۹۹۹ یوان (۵۶۰ دلار)، ۱۶/۲۵۶ گیگابایت ۴۲۹۹ یوان (۶۰۰ دلار)، ۱۶/۵۱۲ گیگابایت ۴۵۹۹ یوان (۶۴۰ دلار) قیمت دارد. همچنین یک نسخه با فضای ذخیره سازی ۱ ترابایتی به قیمت ۴۹۹۹ یوان (۷۰۰ دلار).

شرکت اوپو

شرکت ارتباطات موبایلی با مسئولیت محدود اوپو یا به اختصار شرکت اوپو که در چین و در Dongguan واقع شده است، یکی از شرکت‌های مطرح امروزی سازنده تلفن همراه است. این شرکت در حوزه ساخت اسمارت فون‌ها، دستگاه‌های پخش‌کننده بلوری و سایر دستگاه‌های الکترونیکی مشغول به کار است.

شرکت اوپو در کنار شرکت‌های وان‌پلاس، ویوو و ریلمی زیر مجموعه شرکت الکترونیکی BBK می‌باشد. نخستین گوشی که شرکت نوپای اوپو به بازار عرضه کرد، اوپو فایند ۵ بود.

گوشی اوپو ساخت کجاست؟

نام تجاری OPPO در سال ۲۰۰۱ در چین به ثبت رسید و در سال ۲۰۰۴ راه اندازی شد؛ به همین دلیل هم به عنوان جواب سوال ” گوشی اوپو ساخت کجاست ” کشور چین مطرح می‌شود. پس از آن، حوزه فعالیت خود را به سرتاسر گسترش داد و به فروش خود افزود.

در پی گسترش فعالیت‌های این شرکت، در سال ماه ژوئن ۲۰۱۶ شرکت اوپو به بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده تلفن همراه کشور چین تبدیل شد و توانست نظر کاربران را به خود جلب کند.

شرکت اوپو در سال ۲۰۱۹ با فروش محصولات خود در بیش از ۲۰۰۰۰۰خرده‌فروشی در سرتاسر جهان به بهترین برند تولیدکننده تلفن همراه چین تبدیل شد و به عنوان پنجمین برند بزرگ اسمارت فون در بازار جهانی مطرح گردید.

معایب گوشی اوپو

  • یکی از نقاط ضعف گوشی های اوپو ممکنه قیمت بالایی باشه که برای خریداران می‌تواند کمی سختی ایجاد کنه.
  • مصرف باتریشون بیشتر از حد مورد نیاز باشه و کاربران به شارژ مداوم احتیاج داشته باشند.
  • برخی از دوستان اشاره کردن که این تلفن‌ها در مقابل ضربه‌ها و صدمات کمی حساسند و نیاز به دقت بیشتری در استفاده دارند. به علاوه، شاید با استفاده طولانی و خیره شدن به صفحه نمایش؛ احساس خستگی چشمی ایجاد شود.

سوالات متداول

آیا این تلفن می تواند به کشور من ارسال شود؟

بله، ما می توانیم به هر کشوری در سراسر جهان ارسال کنیم.

آیا این تلفن از فروشگاه Google Play و به روز رسانی OTA پشتیبانی می کند؟

بله، با سرویس کامل Google Mobile، فروشگاه Google Play نصب شده و به روز رسانی OTA پشتیبانی می شود.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x