آموزش و پرورش

تداوم تعطیلی مدارس تا پایان هفته؛ آذر 1402

افزایش آلودگی هوا در کلان شهرها سبب شده است تا در هفته ای که گذشت تعطیلی مدارس را رقم بزند.

به گزارش تلنگر؛ با توجه به ادامه‌دار آلودگی هوا در کلان شهرها، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا در استانداری تهران تشکیل و در ارتباط با تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با توجه به تداوم آلودگی هوا در تهران و وضعیت جوی و عدم بارش نزولات آسمانی، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا همانند روزهای گذشته در محل استانداری تهران برگزار خواهد شد.

مدارس  استان تهران به غیر از فیروزکوه در روزهای گذشته (دوشنبه و سه‌شنبه) تعطیل بوده است و با توجه به ادامه‌دار بودن‌ آلودگی هوا احتمال می‌رود که مدارس در روز چهارشنبه هم تعطیل شود.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانشجو
4 ماه قبل

تنها قشری که هیچکس به فکرشون نیست دانشجو ها هستن که فرقی نداره هوا آلوده باشه یا سرد و برفی توی اوج سختی باید برن دانشگاه و اساتید هم سفت و سخت به حضور غیاب میرسند و سلامتی دانشجو ها تاثیری ندارد سر آلودگی هوا دانشجو هایی رو می‌دیدم که غش می‌کردند و سرگیجه های شدید داشتن اکثرا هم از شهرستان میان و مثل تهرانی‌ها به این دود ها عادت ندارن به جای اینکه مراقب دانشجویان باشند باعث فراری و مریضی دانشجو ها میشن نه امنیت اقتصادی دارن و نه امنیت سلامتی اونوقت انتظار دارن که آمار مهاجرت دانشجو ها و نوابغ کم بشه

دکمه بازگشت به بالا
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x