سینما و تئاتر

جذابترین انیمه های 2024 که قرار است منتشر شوند

در مقاله زیر به جذابترین انیمه های 2024 از کمپانی های پر طرفدار ژاپنی خواهیم پرداخت.

به گزارش تلنگر؛ هر سال با نزدیک شدن به روزهای آخر سال میلادی، کمپانی های تولید انیمه پیش نمایش های خود را برای اوتاکوها که در انتظار انیمه های جدید هستند، منتشر می‌کنند. در این مطلب به معرفی جذابترین انیمه های ۲۰۲۴ برای شما دوستداران انیمه خواهیم پرداخت.

در زمستانی که گذشت بخشی از جذابترین انیمه های ۲۰۲۴ منتشر شدند. اما باید منتظر کدام مجموعه‌های متنوع از این انیمه های جذاب باشیم. از داستان‌های عاشقانه تا ماجراجویی‌های مهیج و صحنه‌های اکشن همه نوع انیمه برای پخش آماده است.

معرفی جذابترین انیمه های ۲۰۲۴

درحالی که تعدادی از جذابترین انیمه های ۲۰۲۴ برای اولین‌بار پخش خواهند شد، شاهد انتشار فصل‌های جدید انیمه‌های محبوب گذشته هم هستیم که قرار است یک بار دیگر طرفداران خود را شگفت‌زده کنند. درنتیجه باید گفت بینندگان باید آماده استقبال از مجموعه‌ای متنوع از سریال‌های مورد انتظار سال آینده میلادی باشند که قرار است مخاطبان را در هر سن و سالی مجذوب و سرگرم کنند.

در مرور تعدادی از جذابترین انیمه های ۲۰۲۴ با ما همراه باشید. درضمن همچون همیشه یادآوری می‌کنیم که به‌دلیل توضیح دادن خط داستانی برخی از این مجموعه‌ها، بهتر است به هشدار اسپویل توجه کنید.

۱. انیمه کلاس درس نخبگان (فصل سوم)

Classroom Of The Eliteانیمه Classroom Of The Elite

ژانر: درام، تعلیقی

کارگردان: سیجی کیشی

صداپیشه‌ها: شویا چیبا، ماساآکی میزوناکا، آکاری کیتو و یوریکا کوبو

استودیو سازنده: Lerche

زمان انتشار: ۳ ژانویه ۲۰۲۴- ۱۳ دی ۱۴۰۲

میانگین امتیازات Classroom Of The Elite در IMDB: ۷/۷

فصل دوم این یکی از جذابترین انیمه های ۲۰۲۴ کلاس درس نخبگان با آشکار کردن ماهیت واقعی «آیاناکوجی» قهرمان اصلی داستان، بازی را تغییر داد. حالا به نظر می‌رسد فصل سوم هم قرار است همین مسیر را در پیش گرفته و با قدرت جلو برود.

دو فصل قبلی این انیمه به‌اندازه‌ای مورد توجه قرار گرفتند که جایگاه این اثر به‌عنوان یک نمونه‌ی جذاب برای طرفداران ژانر اتفاقات دبیرستانی تثبیت شد. شاید عمده تفاوت این اثر که باعث تمایز آن از دیگر مجموعه‌های مشابه می‌شود، توانایی سازندگان آن در تبدیل کردن یک خط داستانی معمولی به بازی مرگ و زندگی پرمخاطره‌ است که باعث می‌شود مخاطبان بیشتری جذب داستان شوند. این درام جذاب با فضای مهیج و تعلیق آمیز خود بینندگان را روی صندلی‌هایشان میخکوب کرده و آن‌ها را مشتاق تماشای ادامه این بازی چالش برانگیز می‌کند.

۲. انیمه سولو لولینگ؛ Solo Leveling

Solo Levelingژانر: اکشن، ماجراجویی، خیال‌انگیز

کارگردان: شونسوکه ناکاشیگه

صداپیشه‌ها: تایتو بان، دایسوکه هیراکاوا، هارونا میکاوا و هیروکی توچی

استودیو سازنده: A-1 Pictures

زمان انتشار: ژانویه ۲۰۲۴ – دی ۱۴۰۲

انیمیشن Solo Leveling در IMDB

باتوجه به سروصدای شکل گرفته پیرامون این یکی از جذابترین انیمه های ۲۰۲۴، جای تعجب نیست اگر بگوییم فصل دوم انیمه جذاب سولو لولینگ می‌تواند به‌راحتی عنوان انیمه اصلی و محبوب زمستان سال آینده میلادی را به خود اختصاص دهد.

باتوجه‌به جذابیت مانهوای این اثر، سولو لولینگ بسیار محبوب و پرطرفدار است. داستان این مجموعه حول محور شخصیت سونگ جین وو می‌چرخد، شکارچی ضعیف در دنیای انسان‌هایی با توانایی‌های فراطبیعی که برای پول به شکار هیولاها مشغول هستند. جین وو پس از آنکه از یک مأموریت مرگبار جان سالم به در می‌برد، به مهارت‌هایی مرموز دست پیدا کرده و تبدیل به شکارچی قدرتمند می‌شود که از پس خطرناک‌ترین هیولاها هم برمی‌آید. سازندگان این انیمه تحسین شده از همین حالا به مخاطبان قول اثری جذاب و مهیج را داده‌اند که قرار است حتی از موفقیت‌های قبلی هم پیشی گرفته و فراتر از انتظار مخاطبان ظاهر شود. باید منتظر بود و دید این ادعا تا چه اندازه صحت دارد.

۳.انیمه کینگدام (فصل پنجم)؛ Kingdom

Kingdomژانر: اکشن

کارگردان: کنیچی ایمایزومی

صداپیشه‌ها: ماساکازو موریتا، توشیوکی موریکاوا، یوکو هیکاسا و کوسوکه توریومی

استودیو سازنده: Pierrot و Signpost

زمان انتشار: ۷ ژانویه ۲۰۲۴- ۱۷ دی ۱۴۰۲

میانگین امتیازات Kingdom در IMDB: ۸/۵

محبوبیت کینگدام به‌عنوان یکی از جذابترین انیمه های ۲۰۲۴ و برترین آثار مانگا تاریخی، باعث شد که انیمه اقتباس شده از آن هم بسیار مورد توجه قرار گرفته و پرطرفدار شود. شاید دو فصل اول این انیمه آنطور که باید و شاید دیده نشد، اما با گذشت سال‌ها به‌تدریج به طرفداران آن افزوده و مبدل به اثری پرمخاطب شد که دوست‌داران بسیاری دارد.

سازندگان دو اثر محبوب دنیای انیمه یعنی ناروتو و بلیچ، در فصل پنجم کینگدام هم دست به هنرنمایی زده‌اند. ظاهرا داستان این فصل به نبرد «کوکویو هیل» (Kokuyo Hill) می‌پردازد که یکی از بهترین قوس‌های داستانی مانگا است. بد نیست بدانید «یاسوهیسا هارا» خالق و تصویرگر این مانگا جذاب است.

۴. انیمه متالیک روژ؛  Metallic Rogue


Metallic-Rogue-ANIME

ژانر: اکشن، علمی تخیلی

کارگردان: موتونوبو هوری

صداپیشه‌ها: یومه میاموتو و تومویو کوروساوا

استودیو سازنده: Bones

زمان انتشار: ژانویه ۲۰۲۴- دی ۱۴۰۲

انیمیشن Metallic Rouge در IMDB

باتوجه به کارنامه سازندگان این اثر که شامل انیمه‌های جذابی همچون «مدرسه قهرمانانه من»، «کیمیاگر تمام فلزی» و «سگ‌های ولگرد بانگو» است، می‌توان انتظار داشت که انیمه متالیک روژ هم اثری جذاب و پرمخاطب از آب دربیاید. از سوی دیگر باتوجه به اطلاعات موجود می‌توان گفت متالیک روژ هم کمابیش فضایی شبیه به انیمه «پلوتو» اثر «نائوکی اوروساوا» دارد.

داستان این یکی از جذابترین انیمه های ۲۰۲۴ مکا جاه‌طلبانه در مورد دو قهرمان زن است که ساکن دنیایی هستند که در آن‌جا انسان‌ها و اندرویدها درکنار هم زندگی می‌کنند. در این بین این دو به مریخ فرستاده می‌شوند تا جلوی ۹ اندروید سرکش را بگیرند که اقتدار دولت را در معرض تهدید قرار داده‌اند. این دو نفر باید به هر شکل ممکن این اندرویدهای یاغی را از بین ببرند. باتوجه به تخصص استودیو بونز در خلق صحنه‌های اکشن و سکانس‌های مبارزه، از همین حالا هم می‌توان دورنمایی جذاب را برای انیمه متالیک روژ متصور بود. این انیمه پس از پخش از «Crunchyroll»، در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

۵. انیمه دختران ستایش برانگیز هوکایدو؛ Hokkaido Gals Are Super Adorable!

Hokkaido Gals Are Super Adorable!ژانر: کمدی

کارگردان: میرای میناتو و میسوزو هوشینو

صداپیشه‌ها: آیانه ساکورا، یومیری هاناموری و نوبوناگا شیمازاکی

استودیو سازنده: SILVER LINK- Blade

زمان انتشار: ژانویه ۲۰۲۴ (ژاپن) – زمان پخش نسخه غربی هنوز اعلام نشده است

انیمیشن Hokkaido Gals Are Super Adorable در IMDB

این یکی از جذابترین انیمه های ۲۰۲۴ پیش‌رو چیزی کم دارد اگر در آن خبری از مجموعه‌های عاشقانه نباشد. خوشبختانه انیمه دختران ستایش برانگیز هوکایدو عنوان مناسبی برای این فصل است که براساس مانگایی به همین نام ساخته شده است. داستان این انیمه در مورد نوجوانی دبیرستانی به نام «سوباسا شیکی» است که از توکیو به شهری در هوکایدو نقل مکان کرده و مجذوب یکی از دختران شیک پوش و جذاب این شهر می‌شود. این دو خیلی زود همکلاسی شده و درگیر رابطه‌ای عاشقانه می‌شوند.

انیمه دختران ستایش‌برانگیز هوکایدو با طراحی جذاب و شخصیت‌های جالب و دوست داشتنی خود، یکی از مجموعه‌هایی است که قطعا ارزش تماشا کردن را دارد. از سوی دیگر بهتر فراموش نکنید که استودیو‌ی سازنده این اثر یکی از استودیوهایی است که به خاطر انیمه‌های عاشقانه و استثنائی خود به شهرت رسیده است.

۶. انیمه Delicious In Dungeon

ژانر: کمدی، خیال‌انگیز

کارگردان: یوشیهیرو میاجیما

صداپیشه‌ها: سایاکا سنبونگی، سائوری هایامی، کنتارو کوماگای و آکیرا میکی

استودیو سازنده: Trigger

زمان انتشار: ژانویه ۲۰۲۴ – دی ۱۴۰۲

انیمیشن Delicious In Dungeon در IMDB

انیمه «Delicious in Dungeon» یکی از آثار منحصربه‌فرد و جذابی است که عناصر ژانر خیال‌انگیز را با ماجراجویی‌های دنیای آشپزی ترکیب می‌کند. داستان این انیمه حول زندگی سه دوست می‌چرخد که پس از بلعیده شدن خواهر یکی از آن‌ها به‌وسیله‌ی یک اژدها وارد سیاه‌چالی هزارتو مانند می‌شوند، به‌این امید که بتوانند با توسل به جادو او را دوباره به زندگی بازگردانند.

از آنجایی که تدارکات آن‌ها محدود است، برای زنده ماندن مجبور به خوردن هیولاهای داخل سیاهچال می‌شوند. در این بین آن‌ها با کوتوله‌ای خوش ذوق به نام «سنشی» (Senshi) آشنا می‌شوند که آشپزی ماهر است. سنشی هم به آن‌ها لذت آشپزی کردن را آموخته و هم در عملیات نجات به کمک‌شان می‌آید.

۷. انیمه شخصیت پایین‌رده توموزاکی مرحله دومBottom-Tier Character Tomozaki

ژانر: درام، عاشقانه

کارگردان: شینسوکه یاناگی

صداپیشه‌ها: هیساکو کانه‌موتو، ریوکو مائه‌کاوا، نوبوناگا شیمازاکی و گن ساتو

استودیو سازنده: Project No.9

تعداد قسمت‌ها: ۱۳ قسمت

زمان انتشار: ژانویه ۲۰۲۴ – دی ۱۴۰۲

میانگین امتیازات Bottom-Tier Character Tomozaki در IMDB: ۷

انیمه شخصیت پایین‎رده توموزاکی داستانی عاشقانه و جذاب است که به شخصیتی به نام «فومیا توموزاکی» اختصاص دارد. او فردی طرد شده از سوی اجتماع است که وقت خود را با بازی کردن سپری می‌کند. فومیا باوجود مهارت‌های قابل‌توجه خود در دنیای بازی، چندان در تعامل با دیگران موفق نیست و به‌دلیل ترس از معاشرت‌های اجتماعی، شخصیتی درون‌گرا پیدا کرده است.

بااین‌حال زمانی اوضاع تغییر می‌کند که هینامی همبازی او که اتفاقا یکی از دختران محبوب مدرسه است، به کمک او می‌آید. او سعی می‌کند به فومیا کمک کند تا بر چالش‌های اجتماعی پیش رویش غلبه کرده و برای خود دوستانی دست و پا کند.

۸. انیمه ماشل: جادو و عضله (فصل دوم)؛ Mashle: Magic and Muscles

Mashle Magic and Muscles

ژانر: اکشن، کمدی، خیال‌انگیز

کارگردان: تومویا تاناکا

صداپیشه‌ها: چیاکی کوبایاشی، یوکی کاجی، کایتو ایشیکاوا و یوکی اونو

استودیو سازنده: A-1 Pictures

زمان انتشار: ژانویه ۲۰۲۴ – دی ۱۴۰۲

میانگین امتیازات Mashle: Magic and Muscles در IMDB: ۷/۵

پس از پخش اولین فصل موفق انیمه جذاب ماشل: جادو و عضله، طبیعی بود که منتظر پخش فصل بعدی این اثر باشیم که خوشبختانه خیلی زود این اتفاق افتاد.

داستان فصل دوم ماشل باز هم پیرامون زندگی آرام «مش» می‌چرخد. او در دنیایی زندگی می‌کند که ساکنانش کسانی را که فاقد قدرت‌های جادویی هستند، نادیده می‌گیرند. مش اگرچه از سحر و جادو بهره‌ای نبرده است، اما در عوض دارای قدرتی بدنی مشابه شخصیت سایتاما در انیمه مرد تک مشتی است که تاحدی این نقص او را جبران می‌کند. مش برای حمایت کردن از پدری که از او دربرابر بی‌رحمی دنیا محافظت کرده است، راهی آکادمی جادوی ایستون می‌شود تا به‌عنوان یک مبلغ یا بیننده الهی آموزش ببیند. درمجموع باید گفت انیمه ماشل: جادو و عضله، ترکیبی عالی از اکشن و طنز کلاسیک سبک شونن است که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

۹. انیمه هایکیو؛ HaikyuuHaikyuu

ژانر: ورزشی

کارگردان: سوسومو میتسوناکا

صداپیشه‌ها: آیومو موراسه، یوییچی ناکامورا، کایتو ایشیکاوا و نوبوهیکو اوکاموتو

استودیو سازنده: Production I.G

زمان انتشار: ۱۶ فوریه ۲۰۲۴- ۲۷ بهمن ۱۴۰۲

میانگین امتیازات Haikyuu در IMDB: ۸/۷

به‌عنوان یکی از جذابترین انیمه های ۲۰۲۴ در ژانر ورزشی سال‌های اخیر، طرفداران هایکیو تقریبا سه سال است که درانتظار پخش فصل دیگری از این انیمه جذاب بودند. این حقیقت زمانی برجسته‌تر می‌شود که بدانیم این انیمه در زمان پخش وضعیت مطلوبی داشته و بسیار محبوب بود.

استودیو سازنده هایکیو که قصد داشت اقتباسی کامل از مانگا این اثر داشته باشد، تصمیم گرفت داستان باقیمانده را در قالب دو بخش منتشر کند. به این ترتیب اولین قسمت این انیمه در فوریه سال آینده میلادی پخش خواهد شد.

۱۰. انیمه جن گیر آبی (فصل سوم) Blue Exorcist

Blue Exorcist

ژانر: اکشن، خیال‌انگیز

کارگردان: دایسوکه یوشیدا

صداپیشه‌ها: نوبوهیکو اوکاموتو، کانا هانازاوا، جون فوکویاما و کوجی یوسا

استودیو سازنده: Studio Voln

زمان انتشار: ۲۰۲۴

میانگین امتیازات Blue Exorcist در IMDB: ۷/۴

پس از سال‌ها وقفه، قرار است سال آینده میلادی یک بار دیگر به تماشای فصل دیگری از مجموعه انیمه‌ای محبوب جنگیر آبی بنشینیم، خبری که بدون تردید طرفداران پروپاقرص این مجموعه را شاد خواهد کرد.

فصل سوم این مجموعه اقتباسی از حماسه ایلومیناتی خواهد بود، جایی که قرار است قهرمانان داستان با سازمان قدرتمند ایلومیناتی مواجه شده و برای شکست نقشه‌ها‌ی این سازمان شیطانی وارد عمل شوند. هدف نهایی سازمان ایلومیناتی ادغام دنیای انسان‌ها و شیاطین است و همین مسئله، مقابله با این سازمان را مبدل به چالشی بزرگ برای قهرمانان داستان می‌کند. دست‌اندرکاران ساخت مجموعه‌ی جذاب جن گیر آبی در طول‌ سال‌ها فعالیت خود، تلاشی تحسین‌برانگیز را به نمایش گذاشتند. درنتیجه انتظار می‌رود فصل سوم این انیمه هم همچون دو فصل قبلی، جذاب و فراموش نشدنی باشد.

پایان مطلب/س.آ

 

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x