شهرنشینی

روش های ست کردن انواع کفش با شلوار مناسب آن+ عکس

دردنیای امروز با پیشرفت دنیای مد و فشن، ست کردن انواع کفش با شلوار، از جمله دغدغه های مهم است. چرا که تیپ و استایل شما نشان دهنده جزئی از شخصیت شما می باشد. این که شما با استایل خود نشان بدهید چه نوع شخصیتی دارید حائز اهمیت است.

به گزارش تلنگر؛ ست کردن انواع کفش با شلوار امروزه به دلیل وجود تنوع و گوناگونی مد، می تواند سخت و مشکل ساز باشد. در ابتدا شما باید بدانید چه کفشی برای شما مناسب است و باعث زیبا تر شدن پا و استایلتان می شود. ما سعی داریم دراین مقاله به شما کمک کنیم تا استایل خود را بشناسید وجذاب تر از همیشه باشید.

با توجه به اینکه کفش از ضروری ترین اقلام برای انسان است، علاوه بر زیبایی باید به راحتی و حس خوبی که به ما می دهد، نیز توجه کنیم، زیرا ما در طول روز رو پای خود برای مدت طولانی می ایستیم اگر کفش مناسبی نباشد موجب بروز کمر درد و پا درد و مشکلات جسمی می شود. پس با توجه به این موضوع ست کردن انواع کفش با شلوار را جدی بگیرید.

 شناخت انواع کفش

کفش ها انواع مختلفی دارد که در فصول مختلف سال با توجه به آب و هوا و موقعیت مورد استفاده قرار می گیرد. برای ست کردن انواع کفش با شلوار مناسب آن ابتدا باید خود کفش را بشناسیم در ادامه همراه ما باشید تا راحتی و زیبایی را به شما هدیه کنیم.

کفش‌های راحتی

همانطور که از نام این دسته‌بندی مشخص است خصیصه بارز این کفش‌ها راحتی آن‌هاست. با توجه به بالا رفتن حجم فعالیت‌ها و اقدامات افراد در خارج از خانه، نیاز افراد برای پوشیدن طولانی مدت کفش بیشتر شده و سلایق به سمت محصولاتی رفته که فرد در طول روز ضمن پوشیدن آن احساس راحتی هم داشته باشد. این دسته‌بندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای رفع نیازهای روزمره مانند استفاده در ادارات، گشت‌وگذارها، دورهمی‌های غیر رسمی و دوستانه و … است.

ماهیت کفش‌های راحتی معمولا از جنس‌های مختلفی می‌تواند تشکیل شود. رویه این کفش‌ها معمولا نرم و منعطف بوده، جنس آستر درونی آن‌ها نیز از انعطاف کافی جهت افزایش راحتی برخوردار است و زیره این کفش‌‌ها معمولا از جنس موادی منعطف و نرم مانند ایی وی آ ساخته می‌شود.

همچنین برای ضربه‌گیری و ایجاد نرمی و راحتی بیشتر این محصولات در کفی آن‌ها کپسول‌های هوای مخصوصی هم تعبیه شده است. این دسته‌بندی برای طیف‌های سنی مناسب بزرگسال ( جوان، میانسال و کهنسال) مناسب است. همچنین محصولات این دسته‌بندی برای تمام طول سال قابل استفاده می‌باشد.

کفش اسپرت چه نوع کفشی است ؟

کفش اسپرت و راحت

در موضوع مورد نظر ما که ست کردن انواع کفش با شلوار است این کفش جز بیشترین مصرف کننده ها را دارد. کفش اسپرت در معنای لغوی یعنی کفش ورزشی اما در ایران این کفش‌ها صرفاً به ورزش محدود نشده است؛ بلکه برای توصیف کفش‌هایی که مناسب پیاده‌روی و فعالیت روزمره هستند هم از نام کفش های اسپرت استفاده می‌کنیم. این مدل کفش‌ها به این دلیل که تنوع زیادی دارند و همه نیازهای ما از یک کفش را پاسخ می‌دهند بسیار محبوب هستند.

راحتی کفش های اسپرت را به این شکل می‌توان توصیف کرد که شما در پیاده‌روی‌های طولانی نه ‌تنها احساس خستگی نمی‌کنید؛ بلکه کاملاً احساس راحتی و سبکی دارید چرا که زیره‌های نرم و انعطاف‌پذیر کفش های اسپرت با پاهای شما سازگار می‌شود و پای شما در حالت مناسبی قرار می‌گیرد که این باعث می‌شود فشار، روی پا توزیع شده و از آسیب دیدن پا، درد و خستگی جلوگیری می‌کنند.

کفش های کالج

کلمه کالج که اغلب کسانی که قصد خرید کفش‌های روزانه، راحت و شیک را دارند با آن مواجه می‌شوند، به معنای کفش‌های پاشنه کوتاه، بدون بند و راحت برای پوشیدن است. کفش‌های کالج با وزن سبک، طراحی ساده و زیره تخت راحت یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها به ‌ویژه در زندگی تجاری هستند و به دلیل سازگاری با لباس‌های کلاسیک به یکی از پرکاربردترین مدل‌ها در زندگی روزمره تبدیل شده‌اند. این کفش‌ها به ویژه در فصل بهار و تابستان ترجیح داده می‌شوند.

کلید محبوبت کفش کالج راحتی این کفش است. زیره‌های پلی‌اورتان که اغلب در مدل‌های کفش کالج استفاده می‌شوند به لطف ساختارهای غیرلغزنده و پشتیبانی کننده خود، تجربه پوشیدن راحت را به کاربر ارائه می‌دهند. سطح تماس پا در قسمت کفی کالج به دقت طراحی شده است تا از نقاط حمایتی پاهای شما پشتیبانی کند. با کفی‌های کالج که با پاهای شما سازگار است و ساختاری انعطاف‌پذیر دارد، پاهای شما در طول روز خسته نمی‌شوند و می‌توانید ساعت‌های طولانی کفش‌های خود را راحت بپوشید. شما به راحتی می‌توانید کفش‌های کالج خود را در هر زمانی از روز بپوشید و از سلامت پای خود محافظت کنید.

صندل های تابستانه و سبک

در ارتباط با ست کردن انواع کفش با شلوار این دسته‌بندی کفش‌ها جز قدیمی‌ترین دسته‌بندی‌هاست. محصولات این دسته با توجه به باز بودنشان مدل‌های گوناگونی را می‌تواند به خود بگیرد که البته این گوناگونی و تنوع در برای خانم‌ها بسیار بیشتر از تنوع مدلی برای آقایان است.

صندل‌ها قسمتی از پاها را آزاد گذاشته و به همین دلیل مناسب استفاده در فصول گرم سال خصوصا در تابستان هستند و در موارد گوناگونی از یک تیپ خیابانی و بگیرید تا پوشیدن برای یک مراسم نیمه‌رسمی مناسب هستند. محصولات صندل هم از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند که مرغوب‌ترین مدل آن‌ها مدل چرمی آن‌هاست. همچنین طیف سنی که این دسته پوشش می‌دهند تمام سن و سال‌هاست.

بوت و نیم بوت

کفش بوت با شلوار

به طور کلی کفش هایی که مناسب فصل سرما می‌باشند به نام بوت، پوتین و یا چکمه شناخته می‌شوند و دسته بندی های متفاوتی دارند. متداولترین معیار های دسته بندی ارتفاع ساق، نوع پاشنه، جنس رویه و همچنین دارا بودن یا نبودن بند می‌باشند.

ست کردن انواع کفش با شلوار جین

ست کردن کفش با شلوار چین

  • یکی از بهترین کفش ها که با شلوار های جین تنگ یا اسکینی ست می شود، کفش های راحتی است.
  • کفش های پاشنه بلند کلاسیک یکی از بهترین مدل ها برای ست با شلوار جین است که تنوع زیادی دارد و برای استفاده در محیط کاری نیز مناسب است.
  • برای آدم های کوتاه قد، شلوار جین راسته، مام فیت یا مام استایل با کفش پاشنه بلند باعث کشیده تر شدن پاها می شود.
  • از صندل های پشت باز یا پشت باز گربه ای نیز می توان برای ست با شلوار جین مام فیت و مام استایل در فصل گرما استفاده کرد.
  • از نیم بوت های پاشنه دار که امسال بسیار مد شده است می توان برای ست با شلوار مام فیت و مام استایل استفاده کرد. این سبک پوشش شما را شیک و با وقار نشان می دهد.
  • چکمه های ساق بلند نیز برای استفاده در روز های سرد زمستان و شلوار جین مناسب است و پاهای شما را گرم نگه داشته و لاغر و کشیده تر نشان می دهد.
  • کفش های پاشنه بلوکی نیز با شلوار جین استایلی بسیار زیبا برای محیط کار خواهد بود.
  • پوشیدن کفش های اسنیکرز نیز برای ست با شلوار جین گزینه مناسبی است و هنگام پوشیدن باید پایین شلوارتان را تا مچ تا بزنید.
  • از شلوار جین به صورت ساده یا دمپا گشاد نیز می توانید با کفش لژ دار استفاده کنید.

ست کردن انواع کفش با شلوار کتان

  • شلوار پارچه ای مام فیت را می توانید با کفش پارچه ای تخت یا کتانی ست کنید.
  • شلوار پارچه ای برمودا را می توانید با کفش های کتانی، کالج، صندل و مجلسی پاشنه بلند ست کنید.
  • شلوار پارچه ای راسته به دلیل رسمی بودن باید با کفش های اداری و رسمی ست شود.
  • کفش های اسپرت و صندل های پاشنه بلند، گزینه مناسبی برای ست کردن با شلوار های پارچه ای اسکینی است.
  • شلوار گشاد یا دامنی را می توانید با کفش کتانی، پاشنه بلند و کفش تخت ست کنید.

ست کردن انواع کفش با شلوار پارچه ای

شلوار پارچه ای مام فیت

این شلوارها در قسمت بالا کمی گشادتر هستند و اغلب فاق بلندی دارند یک کفش پارچه ای تخت یا کتانی می تواند انتخابی مناسب برای ست کردن با این نوع شلوار پارچه ای باشد.

شلوار پارچه ای برمودا

این مدل از شلوار های پارچه ای به خاطر قد کوتاه شان معروفند و با کفش های کتانی، کالج، صندل و مجلسی پاشنه بلند ست جالبی هستند.

شلوار پارچه ای راسته

برای ست کردن کفش با شلوار پارچه ای که دوخت و طراحی ساده دارند بهتر است از کفش های اداری و رسمی استفاده کرد زیرا این نوع شلوار به خاطر طراحی و دوخت شان بیشتر حالت رسمی دارند.

شلوار پارچه ای اسکینی

شلوار هایی تنگ هستند که به بدن می چسبند و با کفش های اسپرت و صندل و پاشنه بلند ست می شوند.

کفش مناسب شلوار گشاد یا دامنی

کفش مناسب شلوار گشاد

 

 

این نوع شلوار مخصوص خانم های زیبا پسند است که زیبایی خاصی با اندام خانم ها می دهد به شرط آن که با کفش مناسب ست شوند از جمله کفش ها شامل :

کفش‌های لژ دار: در صورت داشتن قد کوتاه یا عدم راه رفتن راحت با پاشنه بلند، کفش مناسب شلوار گشاد مدل لژ دار آن است.

مدل‌های نیم بوت زنانه: متریال و جنس این مدل کفش، هنگام ست کردن با شلوار گشاد چندان با اهمیت نیست؛ اما در صورتی که خانم‌ها، از نیم بوت‌های چرم یا جیر استفاده کنند، مطمئناً استایل زیبا‌تری خواهند داشت.

صندل زنانه و شلوار دمپا گشاد: انتخاب کفش کالج با شلوار گشاد از سوی خانم‌ها یا دختران، می‌تواند بهترین انتخاب جهت ست نمودن این دو با هم باشد. مدل‌های اسپرت و بدون پاشنه کفش مناسب شلوار گشاد هستند.

کفش پاشنه بلند زنانه:بهترین انتخاب برای ست کردن با شلوار گشاد کفش پاشنه بلند است چرا که باعث کشیده شدن قد می شود و زیبایی خاصی را به اندام خانم ها می دهد.

انتهای مطلب/آ.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x