بازار مالی

معرفی شرکت های پراپ تریدینگ؛ آشنایی با پراپ FORFX

آیا می‌دانید که بازار فارکس یکی از بزرگ‌ترین و پرسودترین بازارهای مالی جهان است که روزانه بیش‌از ۶ تریلیون دلار حجم معاملات دارد؟ اگر به‌دنبال یک فرصت برای ورود به این بازار هیجان‌انگیز و کسب درآمد بالا بدون سرمایه اولیه و ریسک مالی هستید، با ما همراه باشید تا به معرفی شرکت های پراپ تریدینگ و یکی از بهترین آن‌ها بپردازیم.

یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه پراپ تریدینگ که بهترین شرایط را از هر نظر برای معامله‌گران خود فراهم می‌کند، FORFX نام دارد. در ادامه به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید با FORFX کار خود را شروع کنید، چه مزایا و چالش‌هایی در انتظار شما است و چه نکاتی را باید در نظر داشته باشید. با FORFX، فارکس را با چاشنی نوآوری تجربه کنید.

آشنایی با شرکت پراپ تریدینگ FORFX

پراپ FORFX یک شرکت پیشرو و مدرن است که به معامله‌گران فارکس فرصت می‌دهد تا با سرمایه این شرکت در بازارهای مالی معامله کنند. به عبارت دیگر، این شرکت سرمایه‌اش را در اختیار معامله‌گران می‌گذارد تا با استفاده از استراتژی‌های انتخابی خود در بازارهای مالی فعال باشند و سود کسب‌شده را با نسبتی بسیار عالی با هم تقسیم کنند.

برای اینکه معرفی شرکت های پراپ تریدینگ یا معامله‌گری اختصاصی را با جزئیات بیشتری برای شما شرح دهیم، باید بدانید که این نوع شرکت‌های مالی از دانش، تجربه و استراتژی‌های معامله‌گران خود بهره می‌برند و در ازای آن به آن‌ها بخشی از سود حاصل‌شده را پرداخت می‌کنند. شرکت های پراپ تریدینگ یکی از جذاب‌ترین و چالش‌برانگیزترین فرصت‌های شغلی برای تریدرهای حرفه‌ای هستند.

شرکت پراپ تریدینگ FORFX با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و خدمات بی‌نظیر، به معامله‌گران امکان دسترسی به سرمایه‌های قابل توجه و منابع متنوع را می‌دهد. هدف این شرکت از این همکاری، بهره‌بردن از دانش، تجربه و استراتژی‌های موفق معامله‌گران و اشتراک‌گذاری سود به‌دست‌آمده با آن‌ها است.

شما به‌عنوان معامله‌گر برای اینکه بتوانید از این خدمات استفاده کنید، باید توانایی تریدینگ خود را ثابت کنید. برای این کار هم پراپ فرم FORFX روشی خلاقانه و منحصربه‌فرد را به نام «حساب لایو» طراحی کرده است تا مسیر دریافت سرمایه را برای معامله‌گران هرچه بیشتر ساده کند. این خدمت یک نوآوری در میان شرکت‌های پراپ تریدینگ محسوب می‌شود و در هیچ شرکت دیگری نمی‌توانید نظیر آن را پیدا کنید. از طریق این روش، شما هیچ‌گونه ریسک مالی‌ را تجربه نخواهید کرد. در بخش‌های بعدی با ‌جزئیات بیشتری در مورد این روش صحبت می‌کنیم.

پراپ فرم FORFX تقسیم سود عادلانه، به نسبت ۸۰ درصد را برای معامله‌گران خود در نظر گرفته و از این نظر یک موقعیت استثنایی را ایجاد کرده است. همچنین می‌توانید از پشتیبانی فوق‌العاده و جامع تیم پشتیبانی متخصص FORFX استفاده کنید و در هر ساعتی از شبانه‌روز جواب پرسش‌ها و درخواست‌های خود را دریافت کنید.

پراپ فرم FORFX با اپوفایننس که یک بروکر مجاز و رگوله‌شده است، همکاری می‌کند. اپوفایننس به شما امکان دسترسی به بیش‌از ۱۰۰۰ نماد معاملاتی را در بازارهای مختلف می‌دهد. با اپوفایننس می‌توانید از پلتفرم‌های پیشرفته متاتریدر ۴ و ۵ بهره ببرید و به پیشرفته‌ترین ابزارهای تحلیلی و خبری دسترسی داشته باشید.

مقدار درآمد شغل پراپ تریدینگ چقدر است؟

درآمد شغل پراپ تریدینگ

اگر می‌خواهید درباره مقدار درآمد شغل پراپ تریدینگ بدانید، باید توجه داشته باشید که پراپ تریدرها مانند کارمندان درآمد ثابت و مشخصی ندارند. درآمد پراپ تریدر بستگی به چند عامل مختلف دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • سرمایه‌ای که شرکت پراپ فرم در اختیار تریدر قرار می‌دهد؛
  • حجم معاملات تریدر؛
  • میزان سودآوری تریدر؛
  • نسبت تقسیم سود بین تریدر و شرکت پراپ فرم؛
  • مهارت و تجربه تریدر.

به‌طورکلی، تریدرهای پراپ فرم می‌توانند از ۱۰ تا ۹۰ درصد از سود حاصل از معاملات خود بهره‌مند شوند. برای مثال، اگر یک تریدر با سرمایه ۱۰۰ هزار دلار شرکت پراپ فرم معامله کند و ماهانه ۱۰ درصد سود کند، سود او ۱۰ هزار دلار خواهد بود. اگر نسبت تقسیم سود بین تریدر و شرکت ۸۰ به ۲۰ باشد، تریدر ۸ هزار دلار و شرکت ۲ هزار دلار سود خواهند داشت. البته این مثال فقط یک تخمین ساده است و در عمل ممکن است عوامل دیگری هم تأثیرگذار باشند.

پراپ فرم FORFX چه مزیت‌هایی دارد؟

در ادامۀ معرفی شرکت های پراپ تریدینگ، در این بخش مزایای پراپ FORFX و اینکه معامله‌گران آن از چه موقعیت‌هایی بهره می‌برند را توضیح می‌دهیم. برخی از مزایای پراپ فرم FORFX عبارت‌اند از:

  • ارائه حساب لایو به‌عنوان یک روش منحصربه‌فرد برای ارزیابی مهارت معامله‌گران؛
  • امکان معامله با حجم‌های بزرگ؛
  • امکان کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه اولیه؛
  • امکان یادگیری و پیشرفت در مهارت‌های ترید با آموزش‌های حرفه‌ای؛
  • تقسیم سود منصفانه ۸۰ درصد برای معامله‌گر و ۲۰ درصد برای شرکت پراپ فرم؛
  • پشتیبانی بی‌نظیر از دو تیم پشتیبانی قدرتمند یعنی FORFX و شرکت OPOFINANCE؛
  • دسترسی به بیش‌از ۱۰۰۰ نماد معاملاتی در بازارهای مختلف از طریق اپوفایننس؛
  • استفاده از پلتفرم‌های معاملاتی پر کاربرد متاتریدر ۴ و ۵ از طریق اپوفایننس.

چه اکانت‌هایی در پراپ FORFX ارائه می‌شود؟

اکانتهای پراپ FORFX

FORFX که بهترین شرکت پراپ تریدینگ ایرانی محسوب می‌شود، به شما به‌عنوان معامله‌گر دو روش متفاوت برای ارزیابی مهارت ارائه می‌دهد که شامل حساب لایو و حساب دمو هستند. در ادامه به توضیح هر یک از این روش‌ها و اکانت‌های مربوط به آن‌ها می‌پردازیم.

حساب لایو

این روش، جدیدترین و منحصربه‌فردترین روش ارزیابی مهارت در FORFX است. در این روش، شما با حساب شخصی خود که در بروکر OPOFINANCE باز کرده‌اید، معامله می‌کنید و با همان حساب در چالش‌های FORFX شرکت می‌کنید. اگر چالش‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارید، به‌راحتی می‌توانید از FORFX سرمایه بگیرید، به این صورت که حساب شما به حساب فاندشده تبدیل می‌شود. بهترین قسمت اینجا است که در صورتی که موفق نشوید از چالش عبور کنید، هیچ ریسک مالی برای شما وجود ندارد. شما می‌توانید با همان حساب شخصی خود بدون هیچ هزینه‌ای مجدداً در چالش شرکت کنید.

برای شرکت در این روش باید به ترتیب زیر عمل کنید:

  • ابتدا در سایت FORFX ثبت‌نام کنید و گزینه حساب لایو را برای روش ارزیابی مهارت انتخاب کنید.
  • سپس در بروکر OPOFINANCE یک حساب باز کنید. اپوفایننس یک بروکر قابل اعتماد و رگوله‌شده توسط FSA است که رگوله‌بودنش نشان‌دهندۀ این است که از سرمایۀ شما کاملاً محافظت می‌کند. این حساب، به شما امکان می‌دهد که از پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵ و ابزارهای تحلیلی پیشرفته اپوفایننس شامل پلتفرم سوشال ترید اختصاصی و ابزار Technical Views برای معامله استفاده کنید.
  • سپس باید با حساب واقعی خود معامله کنید و چالش ارزیابی را به‌طور موفقیت‌آمیز انجام دهید.
  • اگر این چالش را با موفقیت به پایان برسانید، FORFX به شما یک حساب سرمایه‌دارشده می‌دهد که می‌توانید با آن معامله کنید و ۸۰ درصد از سود خود را دریافت کنید. اگر هم موفق نشوید، هیچ هزینۀ‌ دیگری پرداخت نمی‌کنید و می‌توانید هر چند بار که بخواهید، به‌صورت رایگان در چالش شرکت کنید.

حساب دمو

حساب دمو یا آزمایشی روش کلاسیک و رایج ارزیابی مهارت در شرکت‌های پراپ تریدینگ است. در این روش، شما با یک حساب دمو که از سایت FORFX دریافت می‌کنید، در یک چالش دو مرحله‌ای شرکت می‌کنید. برای استفاده از این روش به ترتیب زیر عمل کنید:

  • در سایت FORFX ثبت‌نام کنید، سپس حساب دمو را برای روش ارزیابی مهارت انتخاب کنید.
  • بعد از این، شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را از بین طرح‌های موجود انتخاب کنید. FORFX انواع مختلف طرح‌ها را با سرمایه‌های متنوع ارائه می‌کند. شما می‌توانید بسته به سبک معاملاتی و میزان ریسک‌پذیری خود، طرح مناسب را انتخاب کنید.
  • در مرحلۀ بعدی باید در چالش ارزیابی مهارت با حساب دمو شرکت کنید. چالش شامل دو مرحله است: مرحلۀ اول یک مرحله آزمون است که شما باید با سرمایه مورد نظر خود، حداقل ۴ روز معامله کنید و حداقل ۱۰ درصد سود کسب کنید. در این مرحله، شما نباید بیش‌از ۵ درصد از سرمایه خود را در هر روز و بیش‌از ۱۰ درصد از سرمایه خود را در کل از دست بدهید. مرحله دوم یک مرحلۀ تأیید است که شما باید با همان سرمایه، حداقل ۴ روز معامله کنید و حداقل ۵ درصد سود کسب کنید. در این مرحله، شما نباید بیش‌از ۵ درصد از سرمایه خود را در هر روز و بیش‌از ۱۰ درصد از سرمایۀ خود را در کل از دست بدهید.
  • اگر این دو مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارید، می‌توانید از شرکت FORFX سرمایه بگیرید و با آن معامله کنید. در انتها، ۸۰ درصد سود خود را بردارید. اگر موفق به گذراندن چالش نشدید، مجدداً باید هزینه شرکت در چالش را پرداخت کنید و وارد چالش شوید.

قوانین پراپ فرم FORFX چیست؟

قوانین پراپ فرم FORFX

در معرفی شرکت‌ های پراپ تریدینگ گفتیم که این شرکت‌ها به معامله‌گران حرفه‌ای سرمایه ارائه می‌دهند تا آن‌ها با آن سرمایه، معامله کنند و سود حاصل از معاملات بین معامله‌گر و پراپ فرم طبق قوانین و قراردادهای ازپیش‌تعیین‌شده تقسیم می‌شود. هریک از این شرکت‌ها قوانین و مقررات خاص خود را دارند. به‌عنوان‌مثال قوانین پراپ فرم FORFX برای شرکت در چالش‌ها و معاملات، شامل موارد زیر است:

  • معامله‌گران باید اطلاعات هویتی معتبر ارائه کنند؛
  • فقط افراد مجاز می‌توانند در بازار معاملات ارزی شرکت کنند؛
  • هزینه‌های تراکنش و تعرفه‌های کارگزاری باید پرداخت شود؛
  • رعایت سیاست‌های امنیتی و استفاده از روش‌های احراز هویت و رمز عبور قوی لازم است؛
  • وجوه باید به‌صورت قانونی و با روش‌های مجاز انتقال داده شوند؛
  • از تقلب، تحریف بازار و سایر فعالیت‌های نادرست توسط معامله‌گران باید خودداری شود؛
  • معامله‌گران می‌توانند بین ۱۰ هزار تا ۲ میلیون دلار سرمایه دریافت کنند و ۸۰ درصد سود خود را نگه دارند. این میزان در شرایط خاصی به ۹۰ درصد هم می‌رسد.
  • معامله‌گران می‌توانند از بیش‌از ۱۰۰۰ نماد معاملاتی استفاده کنند و سود و هزینه‌های خود را هر ۳۰ روز با کریپتو دریافت کنند.
  • امکان انصراف از چالش یا حساب تا ۴۸ ساعت پس‌از خرید وجود دارد و پولتان برگردانده می‌شود.

آشنایی با قوانین پراپ فرم و رعایت آن‌ها باعث می‌شود که هیچ‌گونه مشکلی در حین انجام معاملات برای شما پیش نیاید و بتوانید با امنیت بالا معامله کنید و به سودآوری برسید.

ثبت‌نام در پراپ FORFX چگونه است؟

برای ثبت‌نام در پراپ FORFX، شما باید ابتدا فرم ثبت‌نام را با اطلاعات شخصی خود شامل نام، نام خانوادگی و آدرس ایمیل پر کنید و یک نام کاربری و رمز عبور برای خود انتخاب کنید. سپس می‌توانید یکی از دو روش ارزیابی مهارت را انتخاب کنید: حساب لایو یا حساب دمو.

در حساب لایو، شما با حساب شخصی خود معامله می‌کنید و در صورت عبور از چالش، سرمایه دریافت می‌کنید. در صورت عدم موفقیت در چالش می‌توانید بارها بدون هیچ هزینه‌ای در چالش شرکت کنید.

در حساب دمو، شما با یک حساب مجازی وارد چالش دو مرحله‌ای می‌شوید و باید شرایط مشخصی را رعایت کنید تا از چالش عبور کنید و بتوانید موفق به دریافت سرمایه از FORFX شوید. اگر موفق به عبور از چالش نشدید، برای شرکت مجدد در چالش باید هزینه پرداخت کنید.

پشتوانه و اعتبار FORFX چیست؟

FORFX یک شرکت پراپ تریدینگ است که با هدف تقویت توان معامله‌گران در سراسر جهان تأسیس شده است. این شرکت با OPOFINANCE که یک بروکر رگوله‌شده و معتبر است، همکاری دارد. OPOFINANCE تحت نظارت FSA و همواره متعهد به حفاظت از سرمایۀ شما است. همچنین این شرکت ابزارهای قدرتمند و حرفه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد تا تصمیم‌گیری‌ها را برای شما راحت‌تر و هوشمندانه‌تر کند. FORFX دارای تیم پشتیبانی قوی و متخصص است که در هر زمانی آمادۀ پاسخگویی به پرسش‌ها و نیازهای شما هستند؛ بنابراین می‌توان گفت که FORFX یک شرکت پراپ تریدینگ با پشتوانه و اعتبار بالا است.

پشتیبانی FORFX چگونه است؟

پشتیبانی FORFX یکی از امتیازات قوی این شرکت پراپ تریدینگ است. تیم پشتیبانی FORFX که متشکل از متخصصان و حرفه‌ای‌های این تجارت است، در تمام ساعات شبانه‌روز آمادۀ پاسخگویی به پرسش‌ها، نظرات و پیشنهادات شما هستند. شما می‌توانید از طریق ایمیل، چت پشتیبانی، تلفن، دیسکورد و شبکه‌های اجتماعی با FORFX ارتباط برقرار کنید. همچنین از بخش سؤالات متداول وب‌سایت FORFX می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر استفاده کنید.

پراپ تریدینگ یکی از راه‌های جذاب و مؤثر برای کسب درآمد از بازارهای مالی است. معرفی شرکت های پراپ تریدینگ به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. FORFX یک پراپ فرم نوآور است که به شما این امکان را می‌دهد که با یک روش منحصربه‌فرد به نام حساب لایو، مهارت خود را اثبات کنید و از طریق شرکت در چالش‌های رایگان، سرمایه بگیرید و معامله کنید. FORFX بهترین مکان برای شروع ماجراجویی شما در بازار پرهیجان فارکس است.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x