ارتباطات

آپدیت iOS 17.3.1 برای آیفون منتشر شد + لیست گوشی های دریافت کننده

آپدیت iOS 17.3.1 اپل به تازگی رونمایی شد، البته لازم به ذکر است که افرادی که تاکنون این آپدیت جدید را استفاده کردند هیچ گونه آیفون 14 نداشته اند و تقریباً 24 ساعت بعد هیچ گزارش خواننده ای مبنی بر وجود اشکال جدید وجود نداشت.

به گزارش تلنگر؛ اپل آپدیت iOS 17.3.1 را برای آیفون با رفع یک مشکل بزرگ منتشر کرد. این به‌روزرسانی اکنون برای همه مدل‌های سازگار آیفون در دسترس است. این شرکت همچنین  iPadOS 17.3.1،watchOS 10.3.1 و macOS 14.3.1 را همراه با رفع اشکالات و بهبود عملکرد منتشر کرده است.

اپل به تازگی iOS 17 .3.1 را منتشر کرد، به‌روزرسانی کوچکی که باگ‌های مدل آیفون واجد شرایط شما را از بین می‌برد. تنها باگی که اپل به آن اشاره می‌کند، این است که می‌تواند باعث شود که متن متن شما در حین تایپ تکرار شود یا روی هم قرار بگیرد. وزن این به‌روزرسانی برای iPhone 15 Pro Max من ۲۹۸.۲ مگابایت است و می‌توانید با رفتن به Settings > General > Software Update و دنبال کردن دستورالعمل‌ها، آن را روی iPhone خود نصب کنید.

اگر می‌خواهید آخرین به‌روزرسانی را روی آیفون خود نصب کنید، به برنامه Settings بروید سپس General و در نهایت Software Update را بزنید و آخرین بیلد را دانلود کنید. این آپدیت برای تمامی مدل های آیفون سازگار با iOS 17 در دسترس خواهد بود. به طور کلی این به‌روزرسانی باید با دستگاه‌های زیر سازگار باشد:

iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro, iPhone 15 Pro Max, iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro, iPhone 14 Pro Max, iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro, iPhone 13 Pro Max, iPhone 12, iPhone 12 mini, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR, iPhone SE

پیش از این انتظار می‌رفت که iOS 17.3.1 به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای این پلتفرم بیاورد. این در حالی است که یادداشت‌های انتشارِ به‌روزرسانی هیچ چیزی مربوط به موارد امنیتی را ذکر نکرده‌اند، بلکه اشاره می‌کنند که اپل یک مشکل اساسی را در آیفون برطرف کرده است. یادداشت‌های انتشار iOS 17.3.1 اپل اشاره می‌کنند که iOS 17.3.1 شامل رفع اشکالی است که باعث می‌شد متن در آیفون به طور غیرمنتظره‌ای دو بار نوشته شود. این مشکل طیف گسترده‌ای از مدل‌های آیفون را تحت تأثیر قرار داد و خوشبختانه اکنون می‌بینیم که این شرکت به تدریج مشکلات را در iOS 17 برطرف می‌کند. بنابراین به همه کاربران توصیه می‌شود که آخرین به‌روزرسانی را دانلود و نصب کنند که تجربه تایپ آیفون را بهبود دهند.

به غیر از iOS 17.3.1، اپل به‌روزرسانی‌های دیگری را برای Apple Watch ،iPad و Mac هم منتشر کرده است که اکنون می‌توانید آن‌ها را در دستگاه‌های سازگار خود دانلود کنید. این به‌روزرسانی‌ها هم رفع اشکال و بهبود عملکردی را برای تجربه کاربری روان به ارمغان می‌آورند. برای مثال یادداشت‌های انتشار برای macOS 14.3.1 هم اشاره می‌کنند به‌روزرسانی جدید مشکلی را برطرف می‌کند که باعث می‌شد متن به‌طور اتفاقی هنگام تایپ دو بار نوشته شود.

آیا باید همین الان به iOS 17.3.1 آپدیت کنید؟

اگر فقط شامل رفع اشکال باشد، به‌روزرسانی به نرم‌افزار جدید چندان ضروری نیست. با این حال، همیشه این امکان وجود دارد که یک تعمیر امنیتی در آن گنجانده شود، بنابراین به ترجیحات شما بستگی دارد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x