ارتباطات

همه چیز درباره بازی GTA 6

بازی GTA 6 از محبوب ترین بازی های دو دهه اخیر است که به تازگی خبر انتشار جدیدترین قسمت این بازی در روز های پیش رو رسید است. اما موضوع سری جدید GTA چیست؟ در بررسی این بازی با سایت تلنگر همراه باشید.

به گزارش تلنگر؛ استودیو بازی Rockstar Games متعلق به Take-Two Interactive Software Inc روز چهارشنبه اعلام کرد که تریلر Grand Theft Auto 6 در اوایل ماه آینده در ماه دسامبر منتشر خواهد شد. دنیای بازی به توسعه گره خورده است زیرا GTA 6 مورد انتظارترین در جهان است. حدس و گمان‌ها مبنی بر اینکه Rockstar Games می‌تواند یک سیستم پاداش رمزنگاری درون بازی را در GTA 6 معرفی کند، وجود دارد. اگر شایعات درست شوند، این اولین باری است که گیمرها می‌توانند از ارز دیجیتال در بازی استفاده کنند.

معرفی مجموعه بازی های GTA؛ معرفی بازی GTA 6

در سال ۱۹۹۸، Rockstar Games بر اساس این ایده تأسیس شد که بازی‌های ویدیویی می‌توانند به اندازه هر نوع سرگرمی دیگری برای فرهنگ ضروری باشند، و ما امیدواریم که در تلاش‌هایمان برای اینکه بخشی از این تکامل باشیم، بازی‌هایی را ایجاد کرده‌ایم که شما دوست دارید.

اینجا Vice City است که در سال ۲۰۰۲ برای PS2 به تصویر کشیده شد. ما بی صبرانه منتظریم تا ببینیم Vice City بازی GTA 6 در PS5 و Xbox Series X چه شکلی است.

راکستار گیم در فوریه سال گذشته به طور رسمی تایید کرد که در حال کار بر روی بازی GTA 6 است. این به‌روزرسانی در پایین یک به‌روزرسانی انجمن GTA 5 ، با یک خط بیان می‌کند که «توسعه فعال برای ورودی بعدی سری Grand Theft Auto به خوبی در حال انجام است، آشکار شد». در مورد پخش آن صحبت کنید،یا خیر؟ با این حال، از آن زمان، ما چیز دیگری از راکستار در هر مقام رسمی نداشته ایم.

اگرچه، گزارش‌ها حاکی از آن است که GTA 6 می‌تواند «اوایل این هفته» با یک تریلر در ماه آینده معرفی شود ، بنابراین خود را برای طرفداران آماده کنید.

در ۱۸ سپتامبر، یک لو رفتن بی‌سابقه از بازی GTA 6 شاهد بیش از ۹۰ ویدیو و اسکرین شات از یک ساخت اولیه آلفای در حال توسعه از سطح بازی بود. Rockstar این هک را تایید و تایید کرده است و در تلاش است تا مطالب درز کرده را از اینترنت پاک کند. طبیعتاً، اولین نگاه به Grand Theft Auto 6 جزئیات جدیدی را در مورد بازی فاش کرده است – از جمله اطلاعاتی در مورد مکان GTA 6، شخصیت ها و گیم پلی بازی. بنابراین به خواندن ادامه دهید تا هر آنچه را که تاکنون در مورد GTA 6 باید بدانید را بیابید.

در حالی که هنوز هیچ رسمی جدید برای بازی GTA 6 فاش نشده است، ما به تازگی پیوندهای جدیدی را به جمع بندی اخبار خود اضافه کرده ایم که در آن طرفداران با چشم انتظاری از ذهن خود خارج می شوند.

اولین معرفی GTA 6 در فوریه ۲۰۲۲ منتشر شد، زمانی که Rockstar Games به عنوان بخشی از به روز رسانی انجمن آنلاین GTA 5 و GTA GTA “به خوبی در حال انجام است” خبر داد . Rockstar با بیان اینکه Grand Theft Auto 6 در حال توسعه فعال است، گفت: “از طرف کل تیم ما از همه شما برای حمایت شما تشکر می کنیم و نمی توانیم منتظر قدم گذاشتن در آینده با شما باشیم!”

در آگوست ۲۰۲۲، شرکت مادر Rockstar Take-Two Interactive مجدداً تأیید کرد که توسعه GTA 6 به عنوان بخشی از گزارش نتایج مالی شرکت “به خوبی در حال انجام است” . استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two ، وعده‌های بزرگی برای آنچه GTA 6 به دست خواهد آورد، داده است: “با توسعه نسخه بعدی در سری Grand Theft Auto، تیم Rockstar Games مصمم است تا یک بار دیگر معیارهای خلاقانه ای را برای این سری تعیین کند. صنعت، و برای همه سرگرمی ها، درست همانطور که این برچسب با هر یک از نسخه های خط مقدم خود انجام داده است.”

از زمان معرفی رسمی بازی GTA 6 در فوریه ۲۰۲۲، هیچ خبر رسمی از GTA 6 وجود نداشته است، اما این بازی کلاسیک Rockstar است. ما، البته، نشت گسترده ای داشتیم – که می توانید در ادامه درباره آن بخوانید – و پاسخ هایی به آن لو رفتن داشتیم، اما در غیر این صورت توسعه دهنده در مورد دنباله مورد انتظار بسیار ساکت بوده است. است که طرفداران ممکن است در نهایت صلح را بدانند، همانطور که گزارش‌ها رسما اعلام کردند، و آنها در تلاش برای مقابله با آن هستند.

لو رفتن بازی GTA 6 ؛ آیا فاش شدن GTA 6 واقعیت دارد؟

در ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲، درز بی‌سابقه‌ای از GTA 6 وجود داشت که شاهد آن بودیم که ده‌ها ویدئو و اسکرین‌شات از یک ساخت‌وساز ادعایی در حال توسعه این بازی به صورت آنلاین پخش شد. آیا نمی‌دانید که آیا لو رفتن GTA 6 واقعی است؟ خب، Rockstar از آن زمان بیانیه‌ای صادر کرده است که این هک را تایید می‌کند : «ما اخیراً با یک نفوذ شبکه مواجه شدیم که طی آن یک شخص ثالث غیرمجاز به‌طور غیرقانونی به اطلاعات محرمانه از سیستم‌های ما دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را دانلود کرده است، از جمله فیلم‌های اولیه توسعه برای Grand Theft Auto بعدی».

بیانیه Rockstar ادامه می دهد: “ما بسیار ناامید هستیم که جزئیات بازی بعدی خود را به این شکل با شما به اشتراک گذاشته ایم.” ما به زودی همه را دوباره به‌روزرسانی خواهیم کرد و البته، وقتی این بازی بعدی آماده شد، شما را به درستی با آن آشنا خواهیم کرد. می‌خواهیم از همه برای حمایت مداومشان در این شرایط تشکر کنیم.»

در ۴۸ ساعتی که از اولین افشای GTA 6 می‌گذرد، انجمن‌های GTA تلاش کرده‌اند تا تمام بقایای اسکرین‌شات‌ها و ویدیوهای به‌دست‌آمده غیرقانونی را پاک‌سازی کنند تا از “محو شدن توسط Rockstar” جلوگیری کنند . ردیت اختصاصی GTA 6 همچنین تمامی لینک‌ها، تصاویر و ویدیوهای لو رفته را به صورت آفلاین گرفته است و متعهد شده است که با یک شرط آنلاین بماند: “ما اجازه می‌دهیم تا بحث‌های مربوط به لو رفتن را بدون پیوست کردن اطلاعات فاش کنیم. ما اجازه اظهار نظر را نمی‌دهیم. که دارای پیوندهای دانلود [sic] به نشت است.”

از آن زمان، Rockstar و شرکت مادر Take-Two در مورد این افشاگری صحبت کرده اند. استراوس زلنیک، مدیرعامل ناشر GTA Take-Two Interactive،  در یک تماس اخیر ، گفت که این افشاگری “بسیار تاسف بار” بود، پیش از این که اضافه کرد “ما این نوع حوادث را واقعاً جدی می گیریم”.

“هیچ مدرکی دال بر تصاحب دارایی های مادی وجود ندارد، که چیز خوبی است، و مطمئناً این نشت هیچ تاثیری بر توسعه یا هر چیز دیگری از این دست نخواهد داشت. اما به طرز وحشتناکی ناامید کننده است و باعث می شود که ما بیش از پیش مراقب باشیم. مسائل مربوط به امنیت سایبری.”

آخرین به روز رسانی در مورد همه اینها این است که یک نوجوان متهم به انتشار اخبار گسترده بازی GTA 6 از نظر روانپزشکی برای محاکمه مناسب نیست . رویترز گزارش می دهد که آریون کورتاج ۱۸ ساله، یکی از اعضای گروه هک Lapsus$ توسط روانپزشکان ارزیابی شده است که او را برای محاکمه شدن برای خود نامناسب ارزیابی کرده اند.

جالب اینجاست که یک اسکرین شات از بازی GTA 6 به بیرون درز کرده است که تنها بقای حق چاپ “nuke” راک استار است . به نظر می رسد فقط یک فریم از ادعاهای همه جانبه حق نسخه برداری که Rockstar در سراسر اینترنت منتشر کرده است فرار کرده است.

آیا بازی GTA 6 به تاخیر می افتد؟

بلافاصله پس از لو رفتن اطلاعات بازی GTA 6 جدید، نگرانی هایی در مورد اینکه نفوذ چگونه بر توسعه مداوم بازی جدید Grand Theft Auto تأثیر می گذارد وجود داشت. Rockstar از آن زمان در بیانیه‌ای رسمی تایید کرد که این هک بر تولید GTA 6 یا امنیت مداوم GTA 5 و GTA Online تأثیری نخواهد گذاشت. “در حال حاضر، ما هیچ گونه اختلالی در خدمات بازی زنده خود یا هیچ تاثیر طولانی مدتی بر توسعه پروژه های در حال انجام خود پیش بینی نمی کنیم […] کار ما در بازی بعدی Grand Theft Auto همانطور که برنامه ریزی شده ادامه خواهد داشت و ما همچنان باقی می مانند. مثل همیشه متعهد به ارائه یک تجربه به شما، بازیکنان ما، که واقعاً فراتر از انتظارات شماست.”

تاریخ انتشار GTA 6؛ بازی GTA 6 چه زمانی عرضه می شود؟

تاریخ انتشار GTA 6 هنوز توسط Rockstar Games تایید نشده است. این مانع کارآگاهان اینترنتی از حدس‌های علمی نشده است. منابع متعدد شایعه ای مبنی بر عرضه GTA 6 در سال ۲۰۲۵ را تایید کرده اند ، که بخشی از انتشار اطلاعات بزرگتر بود که نشان می داد Grand Theft Auto 6 در شهر مدرن امروزی ساخته می شود . همیشه عاقلانه است که با احتیاط به این نوع گمانه زنی ها برخورد کنیم، اما با توجه به افشای اطلاعات جدید GTA 6 که به نظر می رسد یک محیط مدرن Vice City را تایید می کند، شاید عرضه آن در سال ۲۰۲۵ کاملاً سودآور باشد.

جالب اینجاست که Take-Two، مالک Rockstar، همچنان می‌گوید GTA 6 تا مارس ۲۰۲۵ عرضه می‌شود در حالی که چیزی در مورد آن نمی‌گوید . استراوس زلنیک، مدیرعامل این شرکت می‌گوید: «ما مطمئن هستیم که کسب‌وکار خود را برای یک نقطه عطف قابل توجه در سال مالی ۲۰۲۵ قرار می‌دهیم، که معتقدیم سطوح جدیدی از عملکرد عملیاتی را شامل می‌شود». این افزایش قابل توجه پیش بینی درآمد ظاهراً به دلیل عرضه GTA 6 است.

چند شایعه وجود دارد مبنی بر اینکه GTA 6 می تواند در سال ۲۰۲۴ عرضه شود. در ابتدا، یک مقاله بلومبرگ بیان کرد که “کارمندان فعلی و سابق راک استار بر این باورند که GTA 6 هنوز حداقل دو سال تا انتشار باقی مانده است، که پیشنهاد می کند در سال ۲۰۲۴ عرضه شود.” سپس آخرین پاسخ مایکروسافت  به تحقیقات اداره رقابت و بازار بریتانیا (CMA) در مورد  خرید مداوم Activision Blizzard از این موضوع پشتیبانی شد .

مایکروسافت در آن نوشت: “انتظار می‌رود که Grand Theft Auto VI مورد انتظار در سال ۲۰۲۴ عرضه شود.”

بسیاری از شما تعجب می کنید که چرا آماده سازی بازی GTA 6 اینقدر طول می کشد تا عرضه شود. حقیقت این است که بین موفقیت GTA 5 و GTA Online، بدون ذکر دامنه Red Dead Redemption 2 ، جای تعجب نیست که Rockstar وقت خود را صرف کرده است. این استودیو زمانی که تایید کرد که GTA 6 در حال توسعه است، به همین اندازه گفت. Rockstar تمام تلاش خود را کرد و به “طول عمر بی سابقه GTA 5” اشاره کرد – که در نه سال گذشته چندین بار به روز شده و دوباره منتشر شده است.

آیا GTA 6 تنظیمات Vice City را دارد؟

مکان GTA 6 مدت هاست که حدس زده می شود، اما به نظر می رسد که ما واقعاً به Vice City برمی گردیم. Rockstar تایید کرده است که تصاویر لو رفته از گیم پلی GTA 6 واقعی هستند، به این معنی که ما حس بهتری از شهر و محیط داریم. برای شروع، یک صفحه یک سیستم راه آهن زیرزمینی را نشان می دهد که عبارت “Vice City Metro” در کنار آن چاپ شده است، در حالی که بینندگان چشم عقاب ممکن است حتی نقاط آشنای GTA 3 را مشاهده کرده باشند: Vice City مانند باشگاه مالیبو، هتل Ocean View، هائیتی کوچک. ، و Vice Beach.

طبیعتاً این شهر در مقایسه با آخرین باری که از آن بازدید کرده اید متفاوت به نظر می رسد. Grand Theft Auto: Vice City در سال ۱۹۸۶ اتفاق می‌افتد و همه نشانه‌ها حاکی از مدرن بودن محیط بازی GTA 6 است. فلوریدا، اما اگر این کافی نبود، کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند که شخصیتی به مرگ مدیر اجرایی LifeInvader اشاره می کند که توسط مایکل دی سانتا کشته شده است – بنابراین به نظر می رسد که GTA 6 پس از وقایع GTA 5 تنظیم شده است.

در حالی که نقشه نهایی GTA 6 هنوز نشان داده نشده است، برخی از شاخص‌ها از ویدیو و صفحه‌های نمایش فاش شده وجود دارد که نشان‌دهنده فضای بازی است که فراتر از محدوده Vice City کشیده شده است. تقریباً به همان روشی که Rockstar در Los Santos بین Grand Theft Auto: San Andreas و GTA 5 گسترش یافت، به نظر می‌رسد تعدادی از اسکرین شات‌های فاش شده مناطق کاملاً جدیدی از Vice City را نشان می‌دهند. همانطور که ممکن است بدانید، Vice City خود به طور آزاد بر اساس میامی است و اکنون گمانه زنی هایی وجود دارد که GTA 6 به سمت جنوب به سمت Everglades (یک تالاب) و فلوریدا کیز (رشته ای از جزایر گرمسیری) پیش خواهد رفت. اکنون، “Gator Keys” در GTA اصلی: Vice City به عنوان بخشی از یک پخش رادیویی مورد اشاره قرار گرفت، اما مکان هرگز در بازی نشان داده نشد. اگر اسکرین‌شات‌ها نشان می‌دهند که ما فکر می‌کنیم، انتظار داریم نقشه GTA 6 حاوی ترکیبی از انواع محیط باشد.

جالب اینجاست که طرفداران متقاعد شده اند که نقشه GTA 6 بسیار بزرگتر از نقشه GTA 5 خواهد بود. با استفاده از مختصات GTA 6 فاش شده ، طرفداران ساب ردیت بازی GTA 6 سعی در ترسیم نقشه خود دارند و بعداً شروع به دوختن نقشه GTA 6 با استفاده از گوگل کردند.

شخصیت های بازی GTA 6؛ آیا یک قهرمان زن GTA 6 وجود خواهد داشت؟

اکنون چند ماه است که شایعه شده است که Rockstar در حال کار بر روی اولین قهرمان زن GTA 6 بوده است – حداقل برای اولین بار برای این سری در دوره سه بعدی. گزارش بلومبرگ از اوایل سال جاری ، که فرهنگ در حال تغییر شرکت را در Rockstar North بررسی می‌کرد، برای اولین بار این خبر را گزارش کرد، و از آن زمان توسط نشت بازی GTA 6 تأیید شد. در فیلم‌های اولیه توسعه، می‌توانیم دو شخصیت جدید GTA 6 قابل بازی را ببینیم.

نام‌های در حال توسعه برای شخصیت‌ها Jason و Lucia هستند، و به نظر می‌رسد که سیستم تغییر شخصیت از GTA 5 تا حدودی در حال بازگشت است. یکی از کلیپ‌های فاش شده نشان می‌دهد که این زوج با هم از یک غذاخوری سرقت می‌کنند، در حالی که بازیکن کنترل یکی از شخصیت‌ها را در اختیار دارد و دیگری توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شود. در یک کلیپ دیگر، ما شاهد تعویض کاراکترها هستیم – اگرچه تقریباً آنی است، به جای تغییر آهسته چشم انداز همانطور که در GTA 5 دیده می شود.

GTA 5 زندگی شهری چشمگیری داشت، و بنابراین ما نمی توانیم منتظر باشیم تا ببینیم Rockstar چگونه این عنصر از جهان باز را برای بازی GTA 6 بهبود می بخشد.

از آنجایی که Rockstar هنوز تریلر GTA 6 را منتشر نکرده است، برای ما دشوار است که با قاطعیت بگوییم این بازی جدید چگونه بازی خواهد کرد و چگونه در Grand Theft Auto 5 نوآوری خواهد کرد. حداقل در حال بررسی و آزمایش برخی از مکانیک های جدید است. به عنوان مثال، به نظر می رسد که سری جدیدی از مکانیک های مخفی کاری معرفی شده است – با فیلم هایی که شخصیت هایی را در حال خزیدن در حالت مستعد و حتی حمل اجساد نشان می دهد.

علاوه بر این، چرخ اسلحه، که برای GTA 5 بازسازی شده بود، تا حدودی در حال بازگشت است و فیلم های فاش شده نشان می دهد که Rockstar در حال معرفی آیتم های جدید برای سلامتی مانند مسکن ها است. ما همچنین می‌توانیم ببینیم که سیستم Five Star ‘Wanted’ در حال بازگشت است و VCPD روال‌های هوش مصنوعی را برای ردیابی جیسون و لوسیا پس از اینکه شما در رادار آنها قرار می‌دهید بهبود بخشیده‌اند.

سخن پایانی

در حالی که منتظر انتشار بازی GTA 6 هستیم، چرا به یکی از بهترین بازی های Rockstar در تمام دوران یا یکی از این بازی های بزرگ مانند GTA نرویم . در صورت عدم موفقیت، با این تقلب های مفید GTA 5 کمی هرج و مرج ایجاد کنید .

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x