سینما و تئاتر

کامران نجف زاده اخراج شد؟ | گرین کارت آمریکا و نمکدان شکستن!

به گزارش تلنگر؛ ماجرا و ناگفته های گرین کارت کامران نجف زاده و خبر اخراج او از صد او سیما، همچنین مهاجرت اش به آمریکا  را در ادامه می خوانید.

ماجرای گرین کارت کامران نجف زاده

اخباری از کامران نجف زاده خبرنگار صدا و سیما به گوش می رسد که او بعد از پایان ماموریت حضور خود در آمریکا از صدا و سیما اخراج شده است.

در اخباری دیگری هم گفته شده است این خبرنگار بعد از دریافت گرین کارت، از تلویزیون کنار گذاشته شده و حالا ساکن آمریکا شده است. کامران نجف زاده در ۲۸ دی ماه ۱۳۹۴ با ماموریت صادره از صدا و سیما به عنوان خبرنگار رسانه ملی به همراه فرزند و همسرش راهی کشور آمریکا شد.

روادید این خبرنگار مانند سایر خبرنگاران صدا و سیما از نوع C-۲، یعنی یکبار ورود است و از ۲۵ مایلی سازمان ملل هم نمی تواند خارج شود. در تیر ماه ۱۴۰۱ نجف زاده بعد از ۷ سال با پایان حکم ماموریت خود، این کشور را ترک کرد و خبرنگاری به نام «رجبی» جایگزین وی در دفتر نمایندگی صدا و سیما در نیویورک شد

فرار کامران نجف زاده به آمریکا صحت دارد؟

نجف زاده روز ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ در ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» اعلام کرد دوران خبرنگاری برایم تمام شده و اگر به عقب برگردم نمی خواهم تجربه های مشابه داشته باشم و به نظرم به جامعه امید دادن مهم و با ارزش است.

بعد از پایان تعطیلات نوروزی، حالا خبری در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که این خبرنگار با دریافت گرین کارت به آمریکا بازگشته و با خانواده ساکن این کشور شده است که صحت ندارد.

فریب نخورید، بازی رسانه ای است. آقای کامران نجف زاده در حال تدارک یک برنامه گفتگو محور برای پخش از صدا و سیما می باشد و ترجیح می دهد با سکوت خود فضا را برای شروع برنامه اش هموار کند.

انتهای مطلب/م.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱.۵ / ۵. تعداد آرا: ۲

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x