شهرنشینی

راهنمای ثبت نام دوره آموزش باریستا در تهران

آموزش باریستا به عنوان یک حرفه کاملاً مجزا، در بین علاقه مندان به قهوه و نوشیدنی ‌های گرم، بسیار محبوب است. در حال حاضر در شهر تهران، چندین مرکز آموزشی برای آموزش این حرفه وجود دارند که به هنرجویان، تکنیک ‌های لازم برای تهیه قهوه و نوشیدنی ‌های گرم را آموزش می ‌دهند. این دوره ‌های آموزشی از سطح مقدماتی تا پیشرفته، برای همه علاقه مندان به این حرفه مناسب هستند. در صورت تمایل به شرکت در دوره آموزش باریستا در تهران، ثبت نام در یکی از مراکز آموزشی تهران، گامی مهم در این راه است. امروز قصد داریم بهترین آموزشگاه باریستایی و راهنمای ثبت نام در دوره های آموزش باریستایی در تهران را به شما معرفی کنیم که نام این آموزشگاه معتبر کافی پارس است با ما همراه باشید تا به نقد کافی پارس بپردازیم.

نحوه ثبت ‌نام در دوره آموزش باریستا کافی پارس در تهران و کرج

دوره آموزش باریستا و بارتندر کافی پارس یکی از محبوب ‌ترین دوره ‌های حرفه ‌ای در تهران است. برای ثبت‌ نام در این دوره، مدارک لازم، شرایط و ضوابط مشخصی برای علاقه ‌مندان در نظر گرفته شده اند.

برای ثبت نام در آموزش باریستایی و بارتندی می توانید مشاوره رایگان بگیرید کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۲۰۲۷۷۵۷۵۷

۰۹۹۶۲۰۲۸۰۳۰

مزایای عالی ثبت نام دوره آموزش باریستا کافی پارس

در آموزشگاه باریستایی کافی پارس به شما آموزش می دهند که چطور با تجهیزات کامل یک کافه که شامل ماشین اسپرسو، آسیاب های کنار دستگاهی، بویلر و استیم و… کار کنید و در کنار آن هنرجو  آماده سازی و سرو تمامی آیتم های گرم منو یک کافه شامل انواع اسپرسو، موکا، لته، آرت، کاپوچینو و… را آموزش دیده و به تمامی آیتم های منو سرد و آیس ها  به آیس لته، آیس موکا، آیس چاکلت، آیس کارامل و… مسلط میگردد.

آموزش باریستایی در کافی پارس اصلا با آموزشگاه های دیگر قابل مقایسه نیست، در واقع می توان گفت این آموزشگاه بهترین و معتبرترین آموزشگاه آموزش باریستا ایران است که دوره های تخصصی باریستایی و بارتندری، مدیریت و راه اندازی کافه را ارائه می دهد.

ثبت نام در این آموزشگاه به این صورت است که شما با توجه به مشغله کاری خود روز حضور در آموزشگاه و زمان حضور در کلاس را انتخاب می کنید چرا که آموزشگاه هر روز از ساعت ۹ تا ۲۱ فعالیت دارد. همچنین در بحث برگزاری کلاس ها این امکان وجود داردکه بلافاصله پس از ثبت نام شما در دوره آموزشی شروع به آموزش کنید.

گارانتی آموزش باریستایی در کافی پارس

هنرجویانی که در دوره آموزش باریستا کافی پارس ثبت نام می کنند طبق سرفصل از پیش تعیین شده آموزش می بینند و هنرجو تمامی موارد یک دوره کامل را آموزش دیده و سرفصل به سرفصل پیش می روند و تا زمانی یک سرفصل را به طور کامل آموزش نبینند استاد وارد سرفصل بعدی نمی شود.

این مورد را اضافه کنم که شما بعد از ثبت نام در دوره باریستا کافی پارس یک کارت گارانتی پشتیبانی ۵ ساله دریافت می کنید که تا ۵ سال بدون هیچ مانعی می توانید برای رفع اشکال و استفاده از تجهیزات به آکادمی پارس مراجعه کنید.

از دیگر استفاده های این کارت گارانتی می توان به مزیت های رایگان زیر اشاره کرد:

۵ سال شرکت در تورهای بازدید از کارخانجات رستری ایران در تمامی شهر ها

۵ سال شرکت در ورکشاپ های حضوری با موضوعات مختلف

۵ سال مشاوره جهت مدیریت و راه اندازی کافی شاپ

تضمین های آموزش باریستایی کافی پارس

گارانتی آموزشی کافی پارس در دوره‌های آموزشی باریستا یکی از موارد مهمی است که به افراد اعتماد به نفس می‌دهد. این گارانتی به معنای این است که اگر شما به هر دلیلی از دوره آموزشی ناراضی شدید یا حتی اگر به هر دلیلی نتوانستید تمام مفاهیم را درک کنید، مدرسان و مربیان در خدمت شما هستند و حتی تضمین عودت وجه را به شما می دهند تا شما همیشه و از هر لحاظ اطمینان داشته باشید که این آموزشگاه در جهت حرفه ای شدن و آموزش صحیح شما قدم بر داشته و در کنار شماست

راهنمای ثبت نام دوره آموزش باریستا در تهران

آموزشگاه باریستایی و بارتندری کافی پارس تضمین کیفیت دوره های آموزشی را برای هنرجویان خود دارد، این به این معناست که این آموزشگاه معتبر به مهارت استادان، کیفیت آموزش، مدرک خودش اطمینان دارد.

با گارانتی آموزشی باریستا کافی پارس، شما می‌توانید به راحتی سوالات خود را از مدرسان بپرسید و از توجیهات بیشتری بهره‌مند شوید. این امر به شما اطمینان می‌دهد که بهترین آموزش ممکن را دریافت می‌کنید.

تضمین معرفی به بازار کار با کافی پارس

کافی پارس با شبکه سازی قوی که میان کافی شاپ ها و رستوران های کشور داشته، هنرجویانی که دوره آموزش باریستایی را به اتمام رسانده اند در صورت نیاز به بازار کار معرفی می کند.

تضمین معرفی به بازار کار برای دوره باریستایی امری مهم است که کافی پارس آنرا فراهم ساخته است

مدرک بین اللمللی کافی پارس مناسب مهاجرت فوری

مورد بعدی که در که مهاجرت فوری به شما کمک می کند داشتن مدرک متناسب با مهارتی است که آنرا آموزش دیده اید.

کافی پارس در این امر عالی عمل کرده، هنرجویان بعد از اتمام دوره آموزش باریستایی کافی پارس یک مدرک بین المللی و دوزبانه که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کل کشور است تحویل میگیرند. مدرک بین المللی کافی پارس به علت دو زبانه بودن و اعتباری که دارد برای مهاجرت به کشور های مختلف یک امتیاز عالی محصوب می شود. علاوه بر این، مدرک بین المللی نشان دهنده دانش و مهارت شما در زمینه باریستایی است.

سرفصل ‌های آموزشی دوره آموزش باریستا در تهران

دوره آموزش باریستا شامل سرفصل ‌های مختلفی می شود که به صورت تئوری و عملی ارائه می گردند. در بخش تئوری، دانشجویان با مفاهیم پایه قهوه ‌سازی، انواع دستگاه ‌های قهوه‌ ساز و انواع قهوه آشنا می ‌شوند. همچنین در این بخش به بررسی تاریخچه قهوه، نحوه تزئین و سرو قهوه و نحوه تعیین کیفیت آن می پردازند. بخش عملی دوره آموزش باریستا نیز شامل کارگاه‌ های عملی است که در آن هنرجویان به تمرین مباحث و آموزش های بخش تئوری و کار با دستگاه ‌های قهوه ‌ساز می پردازند.

راهنمای ثبت نام دوره آموزش باریستا در تهران

سخن پایانی

برای ثبت نام در دوره آموزش باریستا در تهران، ابتدا باید به دنبال موسسات آموزشی معتبر در این شهر باشید که به ما برایتان بهترین را پیدا کردیم. سپس با مطالعه شرایط و مدارک مورد نیاز، می ‌توانید به راحتی ثبت نام را انجام دهید. برای این کار بهتر است یا به راحتی در سایت آکادمی پارس ثبت نام و یا مشاوره رایگان بگیرید. اگر به دنبال شغلی جذاب و پردرآمد هستید، آموزش باریستا یکی از بهترین گزینه ‌ها است. با ثبت نام در این دوره‌ های آموزش باریستا و بارتندر می ‌توانید مهارت ‌های لازم را کسب کرده و تبدیل به یک باریستا حرفه ای تبدیل شوید.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x