بازار مالی

چه روند قیمت ارز شیبا در آینده بازار کریپتو پیشنهاد می شود؟

قیمت شیبا و پیش‌بینی روندی که در بازار خواهد داشت، باید بر اساس تحلیل‌های فنی درست و عملکرد فعلی آن انجام شود. شیبا از محبوب‌ترین توکن‌‎های میم دار درون بازار کریپتوکارنسی به شمار می‌رود که توجه بسیاری از تریدرها را به خود جلب کرده است. در این مقاله قصد داریم روند آینده شیبا را بررسی کنیم و ببینیم آیا خرید شیبا کار درستی است یا خیر.

شیبای امروز در چه نقطه‌ای قرار دارد؟

برای اینکه بتوانید آینده یک کوین را بررسی کنید، باید ابتدا با وضعیت کنونی آن آشنا شوید. شیبا اینو امروزی نه‌تنها یک میم کوین به شمار می‌رود، بلکه به‌طور گسترده‌ای بین شرکت‌های بزرگ پذیرفته شده است. این شرکت‌ها شیبا را به‌عنوان روش پرداختی خود در نظر گرفته‌اند.

شیبا امروزه در اکثر صرافی‌های محبوب ازجمله کوین بیس، بایننس، رابین هود و …. در دسترس است. با توجه به اینکه میم کوین محبوب شیبا در صرافی‌های غول دنیا لیست شده و میلیون‌ها سرمایه‌گذار دارد، پرقدرت به نظر می‌رسد.

اما این موارد به‌تنهایی نمی‌توانند آینده آن را تضمین کنند؛ زیرا خرید شیبا اینو می‌تواند با حواشی درگیر شود که سرنوشت آن را به تغییر بیانجامد.

پیش‌بینی قیمت شیبا توسط متخصصان

با توجه به محبوب شدن شیبا در سراسر دنیا، متخصصان زیادی روی پیش‌بینی وضعیت آینده آن کار می‌کنند. اکثر کاربرانی که این ارز را خریده‌اند، بر اساس آخرین میم‌‎ها یا توییت‌های ویروسی نسبت به خرید اقدام کرده‌اند. برخی کارشناسان می‌گویند که درک بازار شیبا سخت خواهد بود؛ زیرا نمی‌دانید دقیقا چه زمانی قرار است پیشرفت پیدا کند یا رو به سقوط پیش رود. با وجود این پیش‌زمینه در خصوص شیبا، متخصصان پیشنهاد می‌کنند که کورکورانه و بدون دقت لازم، نسبت به این ارز تصمیم‌گیری نکنید و بازار را به‌طور مداوم پایش کنید.

تحلیل فنی وضعیت شیبا

تحلیل فنی وضعیت شیبا

وضعیت شیبا به صورت تکنیکالی نشان می‌دهد تا بازگشت مومنتوم راه درازی را در پیش دارد. برخی می‌گویند بر اساس تحلیل تکنیکال، احتمال اینکه به صفر برسد نیز وجود دارد. شیبا اینو در صورتی نشانه‌ای از حیات خود نشان می‌دهد که بتواند از ۰.۰۰۰۰۰۷۱۶ دلار بالاتر رود. هر اتفاق هیجانی در بازار امکان دارد این میم کوین محبوب را که توسط توییترها بالا آمد، به زباله‌دان تاریخ راهی کند.

اولین نشانه قدرت شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۱۰۰۰ دلار و شکستن بازار به سمت EMA 50 روزه است. اگر زمانی این اتفاق پیش آید، حرکت به سطح ۰.۰۰۰۰۱۲۰۰ دلار نیز امکان‌پذیر می‌شود. بااین‌حال باید دیگر میم‌های هیجانی بازار را نیز در نظر گرفته و بیت کوین و سایر کوین‌های اصلی را نیز در نظر بگیرید.

چه خبرهایی ممکن است روی آینده شیبا اثر بگذارد؟

جالب است که بدانید، اصول اولیه هدایت یک کوین در بازار کریپتوکارنسی روی شیبا خیلی صدق نمی‌کند. تبلیغات رسانه‌ای نمی‌تواند این ارز را به مرحله صعود برساند و بیشتر حواشی روی آن اثرگذار است. به‌عنوان‌مثال ایلان ماسک می‌تواند تنها با یک توییت، خرید شیبا را افزایش دهد. برنامه تیک تاک نیز می‌تواند فشار ناگهانی به بازار این میم کوین محبوب ایلان ماسک بدهد.

بااین‌وجود مشاهده می‌کنید که سروصداهای اطراف بازار و به قولی حاشیه‌ها، توانایی تغییر دادن سرنوشت این میم کوین را دارند. همان‌طور که گفتیم اکثر افرادی که صاحب شیبا هستند نیز از طریق حاشیه‌سازی‌های ایلان ماسک یا دنباله‌روی از او، این ارز را خریداری کردند. بااین‌حال، می‌توان هر احتمال غیرمنطقی را برای آینده در نظر گرفت.

شیبا اینو با وجود تمام این حواشی، اکنون در بالای شبکه اتریوم قرار دارد و امکان پذیرش خود را به مردم نشان می‌دهد. توانایی پشتیبانی این میم کوین از قراردادهای هوشمند نیز نقطه امید خوبی برای قیمت شیبا به نظر می‌آید. همه این‌ها احتمال است و این احتمالات، اتفاقات خوب را تضمین نمی‌کنند.

پیش‌بینی شیبا در سال ۲۰۲۴

در سال ۲۰۲۴ پیش‌بینی می‌شود که قیمت شیبا سیر صعودی را دنبال کند؛ اما باید به مفروضات مسئله توجه بسیار زیادی داشت. پیش‌بینی کوتاه قیمت این ارز می‌تواند بهتر باشد؛ زیرا در واقعیت، طی ۲ سال خیلی چیزها امکان تغییر دارد. پذیرش و ریسک‌های عمومی ارز شیبا می‌تواند نقش مهمی را روی آینده آن ایفا کند.

آیا شیبا سرمایه‌گذاری خوبی است؟

آیا شیبا سرمایه‌گذاری خوبی است؟

با وجود تمام مسائلی که بیان شد، شیبا همچنان یکی از ارزهای ریسکی بازار به شمار می‌رود و برای آن دلایل متفاوتی وجود دارد. عرضه توکن شیبا بالا بوده که یکی از نقص‌های فنی مهم آن به شمار می‌رود. این یعنی عرضه بالای نماد آن در بازار می‌تواند مشکلات جدی را در آینده ایجاد کند.

اگر تیم شیبا اینو تمرکز خود را روی سوزاندن کوین‌ها بگذارد، احتمال تبدیل به یک ارز مناسب برای سرمایه‌گذاری خواهد شد. میم کوین‌ها با یک اتفاق کوچک در حاشیه می‌توانند تغییر قیمت داده و حرکات ناگهانی را تجربه کنند. بهتر است قبل از سرمایه‌گذاری روی آن، ابتدا روی مدیریت ریسک خود کار کنید تا بتوانید ریسک موجود در شیبا را مهار کنید.

پیش‌بینی سال ۲۰۲۵ برای شیبا

احتمالا در ذهن افراد هولدر شیبا، همیشه تبدیل شیبا به تومان وجود دارد و آن‌ها نمی‌دانند باید برای آینده چه تصمیمی بگیرند. پیش‌بینی برخی کارشناسان می‌گوید که در سال ۲۰۲۵، امکان دارد قیمت شیبا به بالاترین حد خود برسد. میانگین قیمت مورد انتظار برای آن ۰.۰۰۰۰۶۵۲ دلار محاسبه شده و می‌گویند در آن سال قرار است سطح جدیدی از ARH را ایجاد کند.

افزایش پذیرش و سوزاندن کوین شیبا تا سال ۲۰۲۵ پیش‌بینی شده و اگر بازارش صعودی باشد، احتمال اینکه قیمت تا سال ۲۰۲۵ افزایش یابد را داریم. در فاصله قیمت امروزی شیبا تا سال ۲۰۲۵ هر اتفاقی احتمال دارد، بیفتد. هر احتمالی بابت اتفاقات حواشی تا آن سال، محتمل است و نمی‌توان از ریسک موجود چشم‌پوشی کرد.

چگونه شیبا اینو بخریم؟

درصورتی‌که قصد خرید شیبا اینو را دارید یا می‌خواهید تبدیل شیبا به تومان را انجام دهید، باید از یک صرافی مطمئن استفاده کنید. صرافی‌های خارجی و معتبر، کاربران ایرانی را دچار محدودیت‌های تحریم کرده و امکان ترید را از آن‌ها گرفته‌اند. البته روش‌هایی برای ترید در فضای صرافی‌های خارجی وجود دارند؛ اما احتمال دارد پول کاربران بلوکه شود. برای خریدوفروش و دیدن قیمت شیبا می‌توانید از یک صرافی معتبر و مطمئن ایرانی استفاده کنید. یکی از بهترین آن‌ها والکس نام دارد که با پیشینه مثبت خود، امکان ترید آسان را برای کاربران فراهم کرده است.

منبع:

https://avalpardakht.com/blog/نقش-ارز-دیجیتال-شیبا-در-بازار-ارز-دیجیت/

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x