بازار مالی

مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته بورس، 8 بهمن 99

روز گذشته در حالی که شاخص کل در ابتدای بازار سبزپوش بود، در نهایت با کاهش نزدیک به ۲۱ هزار واحد به سطح یک میلیون و ۲۱۴ هزار و ۸۳۵ واحد بازگشت. همچنین روند خروج پول حقیقی از بازار هم شدت گرفت و در نهایت بیش از یک هزار میلیارد تومان از بازار خارج شد. بورس امروز چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ چگونه خواهد بود؟

به گزارش تلنگر؛ شاخص کل بورس روز سه شنبه مورخه ۷ بهمن ۱۳۹۹ در نهایت با کاهش ۲۰۹۴۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۱۴ هزار و ۸۳۵ واحدی آرام گرفت. امروز چهارشنبه مورخه ۸ بهمن ۱۳۹۹ با گزارش لحظه به لحظه از تالار شیشه‌ای سعادت آباد با ما همراه باشید.

امروز مورخه ۸ بهمن ماه سال جاری در پیش گشایش بازار از ۶۴۰ نماد حدود ۹۳ نماد (۱۵ درصد) با صف خرید و حدود ۳۳۱ نماد (۵۲ درصد) نیز با صف فروش رو به رو بودند.

شاید برایتان جذاب باشد:

بورس کشاورزی با ورود زعفران رونق می‌گیرد
آخرین تحولات امروز بورس
مهمترین اتفاقات بورسی امروز ۴ بهمن ۹۹

چند خبر در ۲۴ ساعت گذشته که می تواند برای بورس بازان مهم

– محمدعلی دهنوی در جلسه شورای عالی بورس، جایگزین حسن قالیباف اصل شد .

-اردشیر مطهری نماینده مجلس گفت: دولت، بازار سرمایه را سیاسی و آن را به انتخابات آمریکا شرطی کرد. از سوی دیگر ، قیمت دستوری و فروش نامناسب سهام عدالت از سوی کارگزاری‌ها و عرضه‌های یکجا موجب ریزش‌های اخیر شد.

-عباس یعقوبی مدیر عملیات بازار شرکت بورس کالا از راه اندازی تالار حراج باز برای مبادله کالاهایی که به زمان رقابت بیش تر نیاز دارد، خبر داد.

-دبیر انجمن صنفی سیمان، قطع همزمان گاز و برق کارخانجات را عامل اصلی افت تولید و گرانی اعلام کرد و گفت: قیمت‌گذاری دستوری، حیات این صنعت را به مخاطره انداخته و موجب رونق دلالی شده است.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x