فوتبال

حضور بانوان خوزستانی در ورزشگاه های غدیر و فولاد

طبق اعلام رییس هیات فوتبال خوزستان، زنان در ورزشگاه های غدیر اهواز و شهدای فولاد خوزستان حضور می یابند.

به گزارش تلنگر؛ طبق اعلام عبدالکاظم طالقانی زنان در لیگ ۲۳ می توانند در ورزشگاه های غدیر و شهدای فولاد اهواز حضور داشته باشند.

عبدالکاظم طالقانی درباره اظهارنظر اخیر تاج مبنی برامکان ورود بانوان به چند ورزشگاه برای لیگ ۲۳ از جمله ورزشگاه غدیر اهواز، در پاسخ به این سوال که آیا این ورزشگاه توانسته برای برگزاری لیگ برتر مجوز بگیرد؟

گفت: مسئولیت این ورزشگاه برعهده گروه ملی است و خوشحالم که با تدبیر مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان این ورزشگاه در اختیار گروه ملی قرار گرفت تا نگهداری شود. اشکالات زیادی در این ورزشگاه وجود دارد اما مطمئنا مدیرعامل استقلال خوزستان برنامه هایی در جهت رفع آن ها دارد.

وی ادامه داد: روز گذشته نیز حراست فدراسیون با من تماس گرفت و قرار شد فیلم هایی از دو ورزشگاه غدیر و شهدای فولاد تهیه شود و موضوع ورود بانوان به این ورزشگاه مورد بررسی قرار بگیرد.

این دو ورزشگاه ظرفیت حضور بانوان را دارند، البته فعلا در مرحله بررسی هستند. باتوجه به این که قرار است بانوان وارد ورزشگاه شوند باید آسایش آن ها و امکانات حضور این قشر سنجیده شود، نه این که به صورت حرف کاری را شروع کنیم و بعد در میانه های راه متوجه ایرادات شویم. در مجموع برای لیگ ۲۳ ورود بانوان را در ورزشگاه های غدیر و شهدای فولاد خواهیم داشت زیرا اشکالات این ورزشگاه حل خواهد شد.

انتهای مطلب/م.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x