ارتباطات

سامسونگ گلکسی M44 پرچمدار میان رده های بازار

از گلکسی M44 با تراشه قدرتمند و چیپست اسنپدراگون 888 به صورت رسمی رونمایی شد. سامسونگ قصد دارد تا در اواخر سال میلادی این گوشی را عرضه کند.

به گزارش تلنگر؛ رونمای رسمی سامسونگ از گلکسی M44 در کره جنوبی در مراسمی که چند ساعت قبل ربرگزار شد. این تلفن همراه هوشمند در بازار کره گلکسی Jump 3 نام دارد. گوشی سامسونگ به شماره مدل SM-M446KZKAKTC مجهز شده است و بخش M44 آن نام بین‌المللی این دستگاه می‌باشد.

طراحی گلکسی M44 دقیقا همان چیزی است که از میان‌رده‌های سامسونگ در اواخر سال ۲۰۲۳ توقع دارید.  گلکسی M44 دارای سه دوربین در قسمت قاب پشتی دستگاه است که کنار آن‌ها فلش LED قرار داده شده است. دوربین سلفی در بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر دستگاه قرار دارد و حاشیه‌های صفحه‌نمایش با در نظر گرفتن استانداردهای امروزی نسبتاً زیاد است.

با توجه به اطلاعات سایت سامسونگ، قلب تپنده‌ی گلکسی M44، پردازنده‌ اسنپدراگون ۸۸۸ است که سال ۲۰۲۰ معرفی شد. به‌ نظر می‌رسد این شرکت برای خالی کردن انبارهای خود تصمیم گرفته از تراشه‌ی مذکور در میان‌رده‌ی ۲۰۲۳ خود استفاده کند.

اگرچه سه سال از عمر اسنپدراگون ۸۸۸ می‌گذرد، برای افرادی که از پردازنده‌های اگزینوس دل خوشی ندارند، خبر بسیار خوبی است که گلکسی M44 با تراشه‌ی ساخت کوالکام عرضه می‌شود. این سیستم-روی-چیپ در زمان خود رده‌بالاترین پردازنده‌ی دنیای اندروید بوده و انتظار می‌رود همچنان عملکرد خوبی ارائه دهد.

نمایشگر اولد استیم دک جدید را سامسونگ ساخته است

galaxy m44

گلکسی M44 از نمایشگر ۶٫۵۸ اینچی PLS با وضوح ۲۴۰۸ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این دستگاه ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت رم دارد و از درگاه کارت حافظه‌ی microSD پشتیبانی می‌کند. در بخش پشتی این محصول شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه دو دوربین ۲ مگاپیکسلی هستیم و در جلو به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است.

گلکسی M44 بسیار شبیه به گلکسی A34 به‌نظر می‌رسد و باید ببینیم از نظر قیمت چه تفاوتی با این گوشی خواهد داشت، چرا که هنوز دکمه‌ای برای خرید این محصول در وب‌سایت سامسونگ دیده نمی‌شود و قیمتی برای این دستگاه ثبت نشده است.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی M44 می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرد. ابعاد این محصول ۱۶۷٫۷ در ۷۸ در ۹٫۱ میلی‌متر و وزن آن ۲۱۶ گرم است.

تنها سؤال مهم این است که آیا گلکسی M44 در همه بازارها از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد یا در برخی بازارها با چیپست اگزینوس عرضه می‌شود. باید منتظر بمانیم تا ببینیم تصمیم سامسونگ در این زمینه چه خواهد بود.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x