سینما و تئاتر

معرفی سریال مشاور + خلاصه داستان و نقش بازیگران

سریال مشاور که محصول ساخت ایران است. در سال 1402 از شبکه تلویزیونی ایران تولید شده است و اکنون در حال پخش است.

به گزارش تلنگر؛ سریال مشاور به کارگردانی محمد صادق بکتاشیان است. که این سریال جنبه آموزشی و فرهنگی برای خانواده های ایرانی دارد. در این مقاله به بررسی سریال می پردازیم. این سریال تلویزیونی ۲۶ قسمتی دست روی موضوع مهمی گذاشته که شاید دغدغه اکثریت جامعه ایرانی باشد.

خلاصه داستان سریال مشاور

داستان سریال مشاور زندگی یک روحانی است با بازی فرهاد قائمیان می باشد که برای حل مشکلات خانوادگی و اختلافات خانواده ها می باشد ، این سریال داستان بصورت آموزنده برای گره گشایی اختلافات والدین ساخته شده است.

اسامی بازیگران سریال مشاور

در این بخش به معرفی بازیگران نقش اول می پردازیم. «مشاور» نیم نگاهی هم به مطالب آموزش با قالبی متنوع یعنی سریالی با قصه‌های مختلف دارد و به جای گفت و گو از فرم نمایشی برای آسیب شناسی اجتماعی و فردی و با تمرکز بر خانواده به عنوان محور جامعه ایرانی و اسلامی بهره برده است. در حالی بسیاری از این نوع برنامه‌ها گفت و گو محور بود و بسیاری از مخاطبان را با خود همراه نمی‌کرد.

فرهاد قائمیان در نقش روحانی

فرهاد قائمیان در سریال مشاور

فرهاد قائمیان در این سریال نقش یک روحانی را بازی می‌کند که مشاور خانواده است. البته این اولین باری نیست که این بازیگر رادرقامت یک روحانی می‌بینیم اما شاید حضور او در این نقش برای مخاطب تلویزیون تازگی داشته باشد.

مهری آل آقا بازیگر ثابت در سریال مشاور

مهری آل آقا بازیگر سریال مشاور

دیپلم اقتصاد دارد و دوره کوتاه بازیگری ، کارگردانی ، اداره تئاتر در سالهای ۱۳۶۷ – ۱۳۶۶ و دوره مهارتی هنر پیشگی رشته نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز برنامه ریزی و آموزشی نیروی انسانی تهران را گذرانده است.

ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی بازیگر سریال مشاور

ستاره سادات قطبی همسر شهرام شکیبا متولد ۳ اسفند ۱۳۶۵ در اصفهان، مجری است فارغ التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری می باشد، او علاوه بر اجرا در ورزش های والیبال و کیک بوکس نیز فعالیت داشته و یکی از حافظان قرآن است.

نازنین هاشمی

نازنین هاشمی بازیگر سریال مشاور

نازنین هاشمی بازیگر جوانی است که وقتی جلوی دوربین رفت ۲۴ ساله بود. نازنین هاشمی بازیگر متولد سال ۱۳۷۶ است و کار در حوزه بازیگری را با تئاتر شروع کرد. او بعد از بازی در چند تئاتر وارد دنیای تصویر شد و در سریال احضار که یک سریال مامورایی است جلوی دوربین رفت.
نازنین هاشمی متولد ۱۹ مرداد ماه است. او با حضور در کلاس های بازیگری آزاد این هنر را آموخت و وارد تئاتر شد.

احمد یاوری شاد

احمد یاوری شاد در سریال مشاور

احمد یاوری شاد متولد ۱۳۴۱ در تهران، با دستیار فیلمبرداری شروع به کار کرد. سال ۱۳۷۱ بازیگری را با فیلم «تابع قانون» وارد بازیگری شد و در سال ۱۳۹۶ در فیلم لونه زنبور نیز بازی کرد.

زمان پخش سریال

سریال مشاور به کارگردانی محمدصادق بکتاشیان و تهیه‌کنندگی سیدمحمدرضا حسینی، یک مجموعه ۲۶قسمتی است که شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۹و۳۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

انتهی مطلب/آ.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x