اجتماعی

معرفی جدید ترین راهکار برای وابسته کردن مرد

بعضی خانوم ها به دنبال جدید ترین راهکار برای وابسته کردن مرد خود هستند. اگر خانومی حس کند مردی را که دوست دارد کمی سرد شده است، سعی در نزدیک کردن آن مرد به خودش می کند.

به گزارش تلنگر؛ راهکار برای وابسته کردن مرد بسیار زیاد است که شما به راحتی می توانید فرد مورد علاقه خود را وابسته کنید. مردان معمولا قلق های خاصی ندارند و عموما با یک روش به سوی شما جذب می شوند. اگر به دنبال وابسته کردن مرد زندگی خود هستید در ادامه همراه ما باشید.

قبل از دانستن راهکار برای وابسته کردن مرد از حس او مطمئن شوید!

قبل از دانستن جدید ترین راهکار برای وابسته کردن مرد باید بدانید در چه راهی قدم بر می دارید. اگر دوست دارد وقت خود را با شما بگذراند، اگر دائما با شما تماس می گیرد یا پیام می فرستد، یا قول داده است که دیگران را نبیند و با شما منحصر به فرد باشد، باید به او اطلاع دهید. تمایز بین وابستگی سالم و پاتولوژیک کاملا در مورد اختلالات زندگی است.

جدید ترین راهکار برای وابسته کردن مرد

معمولا خانم های زیادی به دنبال فرد مورد علاقه خود هستند. اما ممکن است دچار سردرگمی شوند که آیا می توانند آن مرد را برای خود نگهدارند یا نه؟ ما سعی کردیم در این بخش مطالب مفیدی را در اختیار شما بگذاریم تا با خیال آسوده به سمت مرد خود بروید.

۱. در طول مکالمه به آنچه او به شما می گوید توجه کنید:

اولین و مهم ترین راهکار برای وابسته کردن مرد این درک شدن است. درک شدن به احتمال زیاد اساسی ترین تمایل روانی انسان است. وقتی درک نمی شوید، تمام خلق و خوی و عزت نفس شما رنج می برد. که درک بشه، شما باید اول بشنوید.

بنابراین، برای پاسخگویی به تقاضای روانشناختی اولیه مرد خود، باید هنگام گپ زدن به آنچه او به شما می گوید گوش دهید. به جای پاسخ دادن گوش کنید به حرف های او گوش دهید، حتی اگر احمقانه یا غیر جالب به نظر برسد.

مطمئن شوید که از منطقه خارج نشده اید یا خسته به نظر نمی رسید، زیرا این می تواند به احساسات آنها آسیب برساند. اگر شما واقعا به آنها گوش دهید، آنها می دانند که شما یک فرد قابل اعتماد هستید.

او را همان طور که هست بپذیرید:

مردم دوستت دارن اگه بتونی اونها رو همونطوری که هستن قبول کنی حتی اگر آنها در بدترین حالت خود باشند یا جنبه عجیب و غریب داشته باشند ، باید آنها را به همان شکل که هستند بپذیرید.

گرفتن مردم به این معنی است که نقص های خود را در برابر آنها نگه نمی دارند، وقتی کاری کمی اشتباه انجام می دهند، دور نمی شوند، و وقتی خود واقعی خود را آشکار می کنند، خفه نمی شوند.

اعتباربخشی اعتماد و ایمنی را تقویت می کند و منجر به عشق اساسی و محکم می شود. اگر او را در آغوش بگیرید، او حتی محکم تر به شما می چسبد.

۳. او را تشویق کنید:

از جمله جدید ترین راهکار برای وابسته کردن مرد تشویق و همراهی است. گاهی اوقات فشار زیادی وجود دارد که ما انجام کاری را که واقعا باید برای رشد به عنوان مردم انجام دهیم، به تعویق می اندازیم.

با این حال، با حمایت مناسب از طرف افرادی که به آنها اهمیت می دهیم، احساس خواهیم کرد که می توانیم کاری انجام دهیم، که ما را حتی بیشتر می کند. بنابراین، برای اینکه شخصی از نظر عاطفی به شما وابسته شود، ابتدا باید او را تشویق کنید.

او به آرامی متوجه می شود که شما فرد کاملی هستید که می تواند در هنگام سقوط به او کمک کند، بنابراین در مواقع نیاز به شما باز می گردد و دائما به شما می چسبد زیرا از همدردی شما برای همیشه سپاسگزار است.

با این حال، کورکورانه از او حمایت نکنید. بررسی کنید که آیا فعالیت مورد علاقه شما به رشد او کمک می کند یا خیر. اگر از آنها بخواهید که نسخه بهتری از خودشان باشند، از آن قدردانی خواهند کرد.

ماجراجویی را ادامه دهید:

در مورد جدید ترین راهکار برای وابسته کردن مرد به دنبال اشتیاق و هیجان باشید. شما همیشه باید همه چیز را تند کنید تا مشارکت پویا تر باشد و مدت طولانی در یک رابطه دوام بیاورد. مرتب کردن کارها شامل انجام کارهای کوچکی است که همسرتان را خوشحال می کند. بنابراین، برای جلب توجه او، باید در فعالیت های هیجان انگیز و نوآورانه شرکت کنید.

در پایان، او به این نتیجه می رسد که از شما راضی است و شما باعث شادی او می شوید. از آنجا که شادی چنین احساسی قوی است ، او همیشه برای ماجراجویی بیشتر به شما باز می گردد. این ماجراها نباید گران باشند. فقط باید روتین شما را بشکند ، نوآور باشد و هر دو شادی را برای شما فراهم کند.

۵. تبدیل شدن به یک بانوی ارزش:

همه از یک چیز خوب قدردانی می کنند. اونا ارزشش رو دارن و تا آخر عمرشون نگهش می دارن یکی از مهم ترین تکنیک ها برای اینکه یک مرد از نظر عاطفی به شما وابسته شود این است که به چیزی شگفت انگیز تبدیل شود که او به آن اهمیت می دهد.

تبدیل شدن به یک خانم فوق العاده نشان می دهد که شما دارای چندین ویژگی قابل تحسین هستید که باعث افزایش توجه شما می شود.

اگر او به شما نگاه کند و به طور مداوم توسط شما انگیزه پیدا کند، می خواهد این احساس را با ماندن در کنار شما برای همیشه حفظ کند. در پایان، او کمتر تمایل دارد که شما را در یک لحظه رها کند.

حس خود را ابراز کنید

وقتی مردم با هم راحت و صمیمی می شوند، احساس امنیت بیشتری می کنند. این فوق العاده است که او به شما صمیمی شده است. با این حال، برخی از بچه ها به راحتی به دیگران صمیمی نمی شوند. بنابراین شما نیاز به چیزی برای شروع گفتگو در مورد احساسات خود دارید.

کاری که باید انجام دهید این است که از نظر احساسی به او نزدیک شوید. شما می توانید بزرگترین ترس، افکار خصوصی خود را بیان کنید، یا فقط هر احساس واقعی که در ذهن شما بوجود می آید.

وقتی مکالمه را شروع می کنید  او احساس امنیت بیشتری می کند. او همچنین بیشتر به شما وابسته خواهد بود زیرا احساسات واقعی خود را افشا کرده اید، نزدیک تر خواهید شد و او خوشحال خواهد شد.

در نزاع و دعوا، آرامش خود را حفظ کنید

بسیاری از روابط زیبا به دلیل کمی نزاع که با گذشت زمان بدتر می شود ، پایان می یابد. اجازه ندهید این اتفاق برای ارتباط ارزشمند شما بیفتد. برای جلوگیری از این ، شما باید در طول یک درگیری بالغ باشید.

مردم ممکن است در یک دعوا با خنده زدن، حمله به یکدیگر شخصا، یا تصمیم گیری های بزرگ زمانی که در حالت احساسات بالا هستند، نابالغ باشند.

برای داشتن یک مبارزه بالغ ، ابتدا باید آرام شوید و تعیین کنید که آیا خطا عمدی یا غیر عمدی بوده است. در هر صورت، به جای اینکه به اشتباه آنها اشاره کنید، باید به آنها بگویید که چه احساسی به شما می دهد. بهشون داد نزنید.

اون به تو جذب میشه چون تو تنها کسی هستی که باعث نمیشه احساس بدی نسبت به اشتباهاتش داشته باشه در عوض، شما کسی هستید که می توانید به او کمک کنید تا از اشتباهات خود درس بگیرد.

به محدودیت ها و ارزش های او احترام بگذارید:

هر کسی مجموعه ای از مرزها و ارزش هایی دارد که در طول زندگی خود با خود می برد.

اگر بتوانید به مرزهای و اصول او احترام بگذارید، مردان بیشتر از شما قدردانی و وابسته خواهند شد. اگر بخواهدد بهش اجازه بدهید، راز درونی اش رو به همه و خیلی چیزای دیگه نشون ندهد.

برخی از محدودیت ها و آرمان های مختلف از فردی به فرد دیگر متفاوت است. هنگامی که آنها را فهمیدید، سعی نکنید از آنها علیه آنها استفاده کنید یا آنها را آزمایش کنید. اگر به محدودیت ها و اصول آنها احترام بگذارید، او شما را پرستش می کند.

با اعتماد به نفس صحبت کنید

بانوان باید بدانند که هر کلامشان تا چه حد بر روی همسر و زندگی مشترکشان تاثیر گذار است اگر می دانستند هرگز بی جان و بی حوصله صحبت نمی کردند و با تمام وجود روزمرگی هایشان را تعریف می کردند.

بانویی که می خواهد به پاسخ چگونه مرد را با کلام به خود وابسته کنیم؟برسد بهتر است اگر اتفاقی ناراحت کننده بین خود و همسرش پیش آمده غر نزنند بلکه با حوصله و حفظ عزت و اعتماد به نفس خود ناراحتی خود را ابراز دارد.

از خودتان بدگویی نکنید

متاسفانه برخی بانوان عادت کرده اند برای جلب توجه همسرشان ناتوانمدی و ضعف هایشان را ابراز کنند تا به نوعی تنها یک جلمه را از آن ها بشنوند..اینکه همسرشان به آن ها بگوید“ایرادی نداره عزیزم من تو رو هرجور که هستی دوست دارم”!

مثلا بانویی در پخت غذای لوبیا پلو مهارت بالایی ندارد و همیشه این مساله را آنچنان نزد همسرش جدی تلقی می کند که انگار دیگر دنیا به آخر رسیده است.لذا باید دانست که باور داشتن توانایی ها یکی از رکن های مهم به ثمر رسیدن چگونه مرد را با کلام به خود وابسته کنیم؟می باشد.

انتهای مطلب/آ.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x