حوادث

میزان خسارت آتش سوزی بیمارستان گاندی

براساس آخرین گزارشات به دست رسیده از مسئولین حاضر در حادثه آتش سوزی بیمارستان گاندی، این آتش سوزی تاکنون مصدومی نداشته است.

به گزارش تلنگر؛ جلال ملکی در خصوص آتش سوزی بیمارستان گاندی تهران که از ساعاتی پیش آغاز شده است، گفت: بنا بر گزارشات اولیه این آتش‌سوزی بیشتر بر روی نمای ساختمان بیمارستان بوده است.

وی ادامه داد: ٨ ایستگاه آتش نشانی به محله حادثه اعزام شده و هنوز گزارشی از مصدومان و فوتی های احتمالی داده نشده است.

وی ادامه داد: هنوز نمی دانیم آتش سوزی از کدام بخش آغاز شده است و در اولین فرصت اطلاع رسانی می کنیم.

رئیس بیمارستان نیز گاندی گفت: در حال تخلیه بیمارستان هستیم.

رئیس بیمارستان گاندی در خصوص حریق گفت در ضلع شرقی بیمارستان آتش‌سوزی رخ داده است اما هنوز گزارشی از مصدومیت و آسیب به بیماران دریافت نکرده‌ایم.

جزییات آتش سوزی بیمارستان گاندی

اسماعیلی توکلی رییس سازمان اورژانس تهران درباره جزییات آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی گفت: ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۴ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه موتورلانس به بیمارستان گاندی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اورژانس استان تهران در محل حادثه حضور دارند، افزود: جزییات حادثه اطلاع رسانی خواهد شد.

قدرت الله محمدی رییس سازمان آتش نشانی گفت در حال عملیات هستیم نیروها مستقر شده است.

وی با بیان اینکه ساختمان نریخته است، گفت: هنوز تعداد مصدومان مشخص نیست و آتش نشانان به داخل ساختمان رفته اند.

 سرایت آتش به طبقات

آتش‌سوزی بیمارستان گاندی

جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی لحظاتی پیش گفت حریق در نما بوده و به داخل برخی طبقات سرایت کرده است.

حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران که در محل وقوع حادثه حضور داشت گفت ساختمان بغلی بیمارستان آتش گرفته و در حال تخلیه بیماران هستیم.

پلیس از مردم درخواست کرد تا از تجمع خودداری کنند. سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور دراین‌باره گفت: درپی وقوع حریق در بیمارستان گاندی عوامل پلیس راهور در معابر منتهی به این بیمارستان در خیابان گاندی و خیابان ولیعصر در محدوده توانیر اعزام و نسبت به مدیریت ترافیک اقدام کردند.

وی ادامه داد:  محدودیت های ترافیکی در اطراف بیمارستان گاندی اجرا شده است و در همین راستا در مسیر جنوب به شمال خیابان ولیعصر از تقاطع بهشتی تا میدان ونک محدودیت تردد اجرا شدند. همچنین در مسیر شمال به جنوب خط ویژه اتوبوس بی‌آرتی از میدان ونک نیز محدودیت ایجاد شده است.

به گفته معاون عملیات پلیس راهور، در مسیر شمال به جنوب خیابان گاندی از خیابان دوم جنوبی نیز ممنوعیت تردد ایجاد شده  و در مسیر جنوب به شمال خیابان گاندی از میدان آرژانتین هم ممنوعیت تردد اعمال شده است.

وی همچنین عنوان کرد: مردم از تردد غیرضروری و تجمع در اطراف محل حادثه(بیمارستان گاندی) و معابر پیرامونی آن خودداری کنند.

علت آتش سوزی بیارستان گاندی

در پی وقوع آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی، با دستور دادستان تهران، یکی از معاونین دادستان و بازپرس ویژه در محل حادثه حاضر شدند. به منظور بررسی حادثه پرونده قضایی تشکیل شد.

انتقال ۸۵بیمار به بیمارستان‌های اطراف

حسین نظری معاون خدمات شهری گفت از ١٠٠ بیماری که در بخش آتش گرفته بیمارستان بودند٨۵ نفر تخلیه شدند. وی ادامه داد: آتش تقریبا کنترل شده ولی آماری از مصدومان نداریم.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر بیماران با اولویت بدحال و دارای وضعیت وخیم بیمارستان گاندی که دچار آتش‌سوزی شده است،  در حال انتقال به سایر بیمارستان‌های شهر تهران هستند. هیچ‌کدام از افراد و بیماران این مرکز درمانی آسیب ندیدند. بیمارانی که دچار پایدار هستند در هتل مجاور بیمارستان گاندی اسکان داده می‌شوند تا انتقال آنها به بیمارستان‌های دیگر انجام شود.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x