موسیقی و تجسمی

آخرین لایو نامجون که جنجالی شد

نامجون لیدر گروه بی تی اس کره جنوبی در آخرین لایوی که در آن با آرمی‌ها دیدار داشت، آرمی‌ها از زندگی شخصی اش پرسیدند.

به گزارش تلنگر؛ در تماس تصویری نامجون لیدر گروه بی تی اس در تماس ویدیویی که با طرفدارانش داشت صریحانه درباره وضعیت رابطه احساسی خود صحبت کرد.

نامجون ۱۷ مهر را با سوپرایزی برای طرفدارانش آغاز کرد. او یک ویدیو لایو از خود به اشتراک گذاشت و به بحث و گفت و گو با آرمی‌ها پرداخت. در این حین آقای آیدل ناگهان به سوالی در مورد وضعیت رابطه احساسی خود پرداخت.

نامجون از سوی طرفداران لقب‌های مختلفی گرفته است. مشهورترین آن‌ها «رئیس» است. این آیدل همچنین با لقب «بهترین شوهر دنیا» شناخته می‌شود. آرمی‌ها اغلب در مورد اینکه این آیدل می‌تواند به راحتی مخفیانه ازدواج کند و بچه‌دار شود، شوخی می‌کنند.

گروهی از طرفداران نیز فکر می‌کنند که این موضوع بسیار خصوصی است و همه اعضا در روابط شخصی خود حق حفظ حریم خصوصی خود را دارند. در طول یک دهه فعالیت حرفه‌ای خود، اعضای گروه بی تی اس به ندرت درگیر شایعات روابط احساسی پنهانی شدند. موارد بسیار کمی بوده است که اعضای BTS درگیر یک “رسوایی” دوستیابی شده باشند.

یکی از طرفداران در ویدیو زنده نامجون از آقای آیدل خواست تا شریک احساسی خود را معرفی کند. در پاسخ، نامجون با خنده و شوخی گفت: «چه سوال خوبی پرسید. همیشه دوست داشتم این کار را انجام دهم. با این حال متاسفانه در حال حاضر نه شریک احساسی و نه رابطه احساسی دارم.»

خواننده رپ سپس با خنده از طرفداران خواست که به او کمک کنند: «شاید شما بتوانید فردی مناسب را به من معرفی کنید.»

بلافاصله پس از پاسخ او، رسانه های اجتماعی پر از واکنش‌های آرمی‌ها به شوخی نامجون شد. برخی از آرمی‌ها نیز اعتراف کردند که برای لحظه‌ای فکر کردند نامجون واقعا قصد معرفی شریک احساسی خود را دارد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x