اجتماعیخانواده

15 رنگ لاک جدید و تابستونی جذاب

رنگ لاک جدید و تابستونی همیشه طرفداران خاص خود را دارد. با بالا رفتن دما و روشن‌تر و طولانی‌تر شدن روزها، این فرصت عالی برای استفاده رنگ‌های باشکوه است، به خصوص وقتی صحبت از مانیکور تابستانی می‌شود.

به گزارش تلنگر؛ رنگ لاک جدید و تابستونی؛ از مواردی است، که همه خانم های جوان با فرا رسیدن تابستان به دنبال آن می گردند. تابستان مناسب رنگ های متنوع با تناژهای روشن است. در این مقاله هر رنگی که برا ی تابستان عالی باشد را معرفی می کنیم .

 رنگ لاک جدید و تابستونی جذاب

بهار جان تازه ای به همه چیز می دهد، از فضای سبزی که در بیرون می بینید تا روندهای زیبایی. ما به‌ویژه در مورد رنگ‌های بهاری لاک ناخن که تا حد زیادی خارج از سایه‌های معمول فصل قرار دارند، هیجان‌زده هستیم.

انتظار داشته باشید که رنگ‌های پاستلی کمتر و رنگ‌های برجسته‌تری مانند قرمز آتش نشانی و زرد تاکسی را ببینید. (اکنون برای بهار پیشگام است.)

ترکیب آبی و قرمز

لاک آبی و قرمز

آلبالو یکی از خوش‌مزه‌ترین و جذاب‌ترین میوه‌های تابستانی است که طرح آن روی ناخن‌های شما بسیار زیبا و دل‌انگیز می‌شود. برای این طراحی باید ناخن‌های دست تقسیم به گروه ۳ تایی و ۲ تایی شود. یکی از گروه‌ها بهتر است که به رنگ آبی آسمانی یا آبی پاستلی باشد و گروه ۲ تایی زمینه طبیعی ناخن با طرح آلبالوهای هوس‌انگیز داشته باشد.

فرنچ کج؛ طرحی ساده و شیک

فرنچ از قدیم‌الایام تا به امروز یکی از طرح‌های پرطرفداری بوده است که نظر بسیاری از بانوان را به خود جلب کرده است. بااین‌وجود اگر به‌دنبال تنوع در فرنچ هستید و نمی‌خواهید از مدل کلاسیک آن برای تابستان پیروی کنید، بهتر است شانسی به فرنچ کج روی ناخن‌های خود بدهید که در عین سادگی، تنوع را نیز تجربه کنید.

طرح آبی موج‌دار

فصل تابستان یکی از بهترین فصل‌ها برای آفتاب گرفتن و برنز کردن است. همچنین رنگ آبی آسمانی با طرح موج روی دستان برنز بسیار زیبا به نظر خواهد رسید. برای این طرح ازجدیدترین مدل طراحی ناخن تابستانه بهتر است که رنگ آبی کمرنگ را به‌عنوان رنگ پایه درنظر بگیرید و رنگ آبی تیره‌تر را برای طراحی موج‌ها انتخاب کنید.

طرح گل‌های تابستونی و شاد

رنگ لاک با گل های تابستونی

تابستان فصل شکوفایی گل‌های زیبا و رنگارنگی است که روح را نوازش می‌کند. همین موضوع می‌تواند الهامی برای طرح ناخن دخترانه شیک تابستانی باشد. برای این طرح از طراح خود بخواهید که از رنگ‌های ملایم و جیغ همراه با هم استفاده کند.

برای اینکه طرح گل‌ها جلوه بیشتری داشته باشد، حتما دو یا ۳ ناخن خود را فرنچ رنگی ساده بزنید. بهتر است که بیس فرنچ لاک شفاف اکلیل دار باشد. در این طرح سادگی همراه با طرح فانتزی گل‌ها زیبایی بی‌نظیری را به دستان شما هدیه خواهد کرد.

طرح فانتزی چند رنگ

در طرح فانتزی چند رنگ بهتر است که رنگ‌های نود را برای لاک پایه انتخاب کنید. برای اینکه طرح فانتزی جلوه بیشتری داشته باشد باید مدل ناخن‌هایتان را مستطیلی انتخاب کنید. در این طرح از چند رنگ هماهنگ باید استفاده شود. همچنین رنگ نارنجی روی رنگ‌های نود جلوه فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. طرح فانتزی علاوه بر افزودن رنگ به ناخن‌ها، ظاهر آن‌ها را نیز شیک‌تر جلوه خواهد داد.

 رنگ لاک سبز نعنایی بهترین رنگ لاک تابستانی

رنگ سبز روشن که از آن بعنوان نعناع نامیده می شود سایه ای خارق العاده و زنانه است. یک طراوت در مورد آن وجود دارد و از آنجا که مدتی است از رنگ مد روز ناخن ها می گذرد ، این امر بازگشت آن را بسیار هیجان انگیزتر می کند.

 رنگ لاک ناخن زرد پر شور

رنگ لاک با گل های تابستونی

تعداد کمی از رنگها می توانند بیانی را به روشی که زرد پر جنب و جوش می تواند بیان کنند. این یکی از درخشان ترین سایه ها است و اغلب با شادی ، امید و روشنگری همراه است.

لاک ناخن قرمز مرجانی

قرمز رنگی است که توجه را می طلبد و یک انتخاب کلاسیک و بی انتها برای ناخن ها است. در سال ۲۰۲۱ ، تمرکز بر روی یک سایه خاص ، قرمز مرجانی قرار خواهد گرفت و به همان زیبایی است که انتظار دارید باشد. این یک رنگ جیغ است و رنگی که شاید زنان چند سال پیش در امتحان آن مردد بودند، اما اکنون شاهد ظهور آن در همه جا خواهید بود.

رنگ بنفش ارغوانی

طرح ها و رنگ های پررنگ ناخن مطمئنا جذابیت خود را دارند ، اما ما به یک جلای روزمره نیز نیاز داریم. بنفش ارغوانی سایه ای است که رنگ و لعاب رنگی مورد نیاز ما را به ما می دهد.این رنگ که بین سرد و گرم است برای تابستان بسیار مناسب است و حس خوب و ملایم خنک کننده ای دارد.

رنگ سبز سدری روشن

رنگ سبز سدری

لاکهای ناخن سبز و ناخوشایند در تابستان ۲۰۲۱ ممکن است دلنشین نباشند و تناژ قشنگی نداشته باشند ولی این رنگ احتمالاً برای اطمینان از اعتماد به نفس کافی لازم دارد و برای ماههای گرم یک انتخاب عالی است.

این یک رنگ پاستلی است که باعث ایجاد آرامش و آرامش می شود و جایگزین مناسبی برای صورتی ها و سایه های طبیعی است که احتمالاً هر روز خواهید پوشید. این رنگ به طور شگفت انگیزی همه کاره است و با هر رنگ پوست سازگار است. رنگ لاک های ناخن زیر را امتحان کنید و با آرامش واقعی سدری به استقبال تابستان بروید.

صورتی آبنباتی

رنگ لاک ناخن ملایم و زنانه دیگر که به پیش بینی ناخن تابستان ۲۰۲۱ راه پیدا کند، رنگ صورتی آب نبات است. بعد از رنگ های تیره تر که در ماه های خنک حاکم هستند ، این یک تغییر خوشایند و خوشایند خواهد بود، پوشیدن آن آسان است و سایه ای کلاسیک مناسب برای ناخن ها از هر طول و شکل، چه ناخن های تابوتی بلندی داشته باشید و چه ترجیح می دهید آنها را ساده و کوتاه نگه دارید.

رنگ لاک ناخن سفید

رنگ لاک سفید

لاک ناخن سفید بی انتها و کلاسیک است و این چیزی است که به نظر بسیاری از خانم ها جذاب نیست زیرا از مد نمی افتد. شما به احتمال زیاد بیشترین افراد مشهور را دیده اید که این رنگ را روی ناخن هایشان دارند، اما سخت نیست که به خودتان یک مانیکور با این رنگ ترد در خانه بدهید.

سایه خنثی به شما امکان می دهد تا به راحتی با لباس های پررنگ یا چاپی پررنگ ترکیب و مطابقت داشته باشید. متناوباً ، می توانید ظاهری تک رنگ را انتخاب کنید.

در واقع، این رنگ مناسب برای تقریباً اکثر موارد است. همانطور که گفته شد ، جذاب ترین نکته در مورد این سایه این است که مناسب هر کسی است ، بنابراین از مجموعه لاک های ناخن شما در تابستان می تواند مورد پسند باشد.

رنگ زرد پاستلی

رنگهای پاستلی کمرنگ و ملایم هستند ، اما رنگ زرد یکی از چشمگیرترین آنهاست. به همین دلیل ، خوشحال خواهید شد که در حال حاضر روند رو به پیشرفت دارد. چیزی رویایی در مورد این سایه وجود دارد، و برای ماه های گرمتر رنگی عالی است زیرا گرمی به آن می بخشد.

لاک کروم مشکی و طلایی؛ طرح ناخن تابستانه شیک

اگر دوست دارید طرحی را انتخاب کنید که با تمام ست‌های تابستانه شما زیبا به‌نظر برسد و تکراری هم نشود، لاک کروم مشکی و طلایی پیشنهاد می‌شود. همچنین پیشنهاد می‌شود از سنگ‌های مصنوعی روی یکی از ناخن‌هایتان استفاده کنید که طرح ناخن برازنده‌تر شود.

آبی شاین‌دار و طرح گل؛ طرح ناخن تابستانه جدید

اگر به‌دنبال زیبایی در دل تضادها هستید، بهتر است همه ناخن‌هایتان را مستطیلی کنید و روی آن‌ها آبی تیره شاین‌دار بزنید. همچنین پیشنهاد می‌شود یکی از ناخن‌ها را گرد کنید و رنگ سفید را برای لاک آن ناخن برگزینید و از طراح بخواهید که روی آن طرح یکی از گل‌های زیبای تابستانی را بکشد که زیبایی طراحی ناخن تابستانه دوچندان شوید.

انتهای مطلب/آ.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x