سلامت

انواع خدمات بوتاکس

کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از متریال مصرفی باکیفیت و دارای تاییدیه، زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت به نشانی avanmedical.com تماس حاصل فرمائید.

بوتاکس چانه

افرادی که به دنبال روشی کم هزینه و موثر برای از بین بردن خطوط چانه هستند بهترین روش تزریق بوتاکس می باشد. بوتاکس همان سم بوتولینوم است که موجب فلج شدن موقتی عضلات شده و این امر منجر به از بین رفتن چین و چروک های نواحی مختلف می شود. چانه افراد به دلایل مختلف از جمله خندیدن، حرف زدن و حرکات تکراری صورت، دچار خطوط می شود. خطوط ایجاد شده به تدریج و با بالا رفتن سن، ژنتیک و عوامل مختلف ایجاد می شود. تزریق بوتاکس چانه با استفاده از تکنیک های خاص انجام می گردد و تبحر پزشک بسیار حائذ اهمیت است زیرا تزریق به نواحی عمیق چانه بسیار حساس است. ماندگاری بوتاکس با توجه به وضعیت جسمانی فرد، سن و عمق خطوط متفاوت است اما معمولاً  بین ۴ تا ۶ ماه ماندگاری دارد و بعد از آن باید تکرار شود.

بوتاکس بینی

بسیاری از افراد برای داشتن بینی زیبا تن به جراحی زیبایی می دهند اما برخی افراد تمایلی به جراحی ندارند زیرا علاوه بر هزینه های هنگفت، دوران نقاهت طولانی و درد و خونریزی را نیز باید تحمل کنند و در نهایت اگر از نتیجه عمل رضایت نداشته باشند دیگر برگشت پذیر نمی باشد. اما امروزه افراد می توانند با روش های متفاوت بینی را فرم دهی کنید.

یکی از این روش های فرم دهی به بینی تزریق بوتاکس بینی است.  البته با بوتاکس می توان تغییرات اندکی ایجاد کرد، بنابراین نباید انتظارات زیادی داشته باشید. بررسی ملاحظات آناتومیک بینی یکی از نکاتی است که قبل از تزریق باید انجام شود. عضله پائین برنده سپتوم بینی به دنباله ی اربیکولاریس اوریس یا عضله گرد دهانی است که وارد ستون های داخل بینی می شود و هنگام خندیدن عضله نوک بینی را پائین می کشد. با تزریق بوتاکس به این عضله و ضعیف شدن آن باعث می شود  تا نوک بینی بالا برود. همچنین در برخی بینی ها هنگام صحبت کردن پره ها گشاد می شوند که با تزریق بوتاکس می توان تا حدودی آن را اصلاح کرد.

بوتاکس بینی

بوتاکس خط اخم

یکی از مشکلات شایع افراد که تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد خط عمیقی است که بین دو ابرو ایجاد می شود و به آن خط اخم می گویند. از موثر ترین روش های درمانی برای رفع این مشکل تزریق بوتاکس خط اخم است. دو نوع خط اخم داریم، خط اخم استاتیک (خطوط اخمی که دائمی است و  بدون فعالیت عضلات و در حال استراحت نیز مشخص می باشند) و خطوط داینامیک ( این نوع خطوط تنها با فعالیت عضلات صورت مشخص می شوند و در حالت استراحت مشخص نیست) تزریق بوتاکس می تواند خطوط استاتیک را از بین ببرد و موجب بهبودی خطوط داینامیک شود. بهتر است پیش از عمیق شدن خطوط اقدام به تزریق بوتاکس کنید زیرا درمان خطوط عمیق دشوار و زمان بر است.

بوتاکس چانه

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x