خانواده

زیبا ترین عینک آفتابی ترند در سال 2024

با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و تابستان، استفاده از عینک آفتابی ترند ضروری می شود، چرا که سلامت چشم از مهم ترین فاکتور برای انسان است، و تنها محافظ خوب برای چشم عینک دودی خوب است.

به گزارش تلنگر؛ عینک آفتابی ترند، این روزها مورد توجه همه از جمله خانم ها می باشد و استفاده از عینک دودی علاوه بر تاثیرش بر زیبایی، برای سلامت چشم از مهم ترین الزامات است، پس در انتخاب عینک دقت به خرج بدهید.

عینک آفتابی ترند برای کسانی که همیشه به دنبال به روز ترین استایل و تیپ هستند، از جمله موضوعات مهم است، زیرا عینک آفتابی اولین چیزی است که در چهره و استایل شما به چشم می آید.

چرا عینک آفتابی ترند بزنیم؟

استفاده از عینک آفتابی شاید برای برخی بی معنی به نظر بیاید و دلیلی برای این کار نداشته باشند، اما اگر از فواید عینک مطلع شوید حتما مورد استفاده شما هم قرار می گیرد.

۱- پیشگیری از خشکی چشم

اگر در طول روز ساعاتی را صرف قدم زدن در هوای آزاد می‌کنید، باید بدانید وزش باد ممکن است باعث خشکی چشم شود. برخی از افراد هم به صورت ژنتیک مستعد بیماری‌هایی مثل خشکی چشم و پوست هستند.

کسانی که چنین شرایطی دارند باید از عینک‌های آفتابی برای پیشگیری از خشکی چشم استفاده کنند. خشکی چشم ممکن است باعث ایجاد ضعف در بینایی، سوزش چشم، سردرد و برخی عارضه‌های دیگر شود. عینک‌های آفتابی تا حد زیادی از بروز این عوارض جلوگیری خواهند کرد.

۲- رانندگی ایمن‌تر

یکی از دلایل استفاده از عینک آفتابی افزایش کیفیت و وسعت دید است. در زمان رانندگی نور آفتاب به صورت مستقیم و غیرمستقیم به چشم انسان برخورد خواهد کرد.

یک لحظه خطای دید و اشتباه ممکن است منجر به اتفاقات ناگواری شود. در نتیجه باید از عینک‌های آفتابی برای دفع خطرات جانی و مالی در هنگام رانندگی استفاده کرد.

۳- جلوگیری از کشیدگی و کوچک شدن چشم

افرادی که دائما در معرض آفتاب هستند، به طور ناخودآگاه چشم خود را کوچک کرده تا تابش کمتری را تحمل کنند. این موضوع در بلندمدت باعث کشیدگی و کوچک شدن چشم خواهد شد.

یکی از مزایای استفاده از عینک آفتابی جلوگیری از این عارضه و سایر مشکلات مشابهی است که در بلندمدت بینایی و زیبایی را تهدید خواهند کرد.

۴- جلوگیری از آفتاب سوختگی

اگر اهل ورزش‌های زمستانی هستید یا در روزهای گرم و آفتابی مدت زمان زیادی در محیط‌های باز حضور دارید، چشم و پوست شما در معرض آفتاب سوختگی قرار دارد. عینک‌های آفتابی نور خورشید را منعکس کرده و از برخورد آن با پوست جلوگیری خواهند کرد.

۵- جلوگیری از بروز آب‌مروارید و ناخنک چشم

پزشکان به بیماران مبتلا به آب‌مروارید چشم همیشه توصیه می‌کنند در محیط‌های مختلف از عینک آفتابی استفاده کنند. افرادی هم که مستعد دچار شدن به چنین بیماری‌ها هستند باید از عینک‌های دودی استفاده کنند.

این بیماری‌ها که به بافت چشم و مردمک آسیب می‌زنند، در اثر تابش نورهای شدید یا عدم مراقب از چشم به وجود می‌آیند. با این حال مراقبت از چشم و استفاده از عینک دودی تا حد زیادی از بروز آب‌مروارید یا ناخنک پیشگیری خواهد کرد.

۶- به تعویض انداختن پیری پوست

نور خورشید علاوه بر این که سلامت چشم را تهدید می‌کند، آسیب‌هایی را به پوست نیز وارد خواهد کرد. از دیگر دلایل استفاده از عینک آفتابی جلوگیری از پیری و بروز چین و چروک در سطح پوست است.

یکی از دلایل اصلی بروز چین و چروک تابش آفتاب به سطح پوست و در نتیجه خشکی بافت‌های صورت است. عینک‌های دودی اشعه‌های خورشید را منعکس کرده و از برخورد آن با پوست دور چشم جلوگیری می‌کنند.

معرفی زیبا ترین عینک آفتابی ترند

عینک آفتابی ترند از محبوب ترین و تو چشم ترین وسیله ای است که افراد برای جذابیت بیشتر از آن استفاده می کنند.

عینک استات شفاف

عینک شفاف

عینک استات با رنگ شفاف جزو پرطرفدارترین عینک طبی محسوب می شوند. برای افرادی که می‌خواهند یک فریم منحصر به فرد و بی رنگ را داشته باشد، احتمالاً جریان مد عینک‌های شفاف استات امسال مورد توجه آن ها قرار خواهد گرفت. این فریم‌ها با لطافت و سادگی، استایل هر فرد را به سطحی بالاتر برده و احساسی از راحتی و آسایش ارائه می‌دهند.

فریم‌های شفاف برای سال ۲۰۲۴ همچنان پرطرفدار هستند، در حالی که تقاضای رنگ‌های خنثی و پاستلی به طور پیوسته در حال افزایش است. برای اینکه این روند را برای خود داشته باشید، حتما رنگی را انتخاب کنید که مکمل ویژگی های فردی شما باشد.

عینک اسپرت یا ورزشی

عینک اسپرت

اگر بلا حدید مدل معروف از این مدل عینک استفاده می کند، می دانید که در حال تبدیل شدن به یک ترند است و یکی از اکسسوری های مورد علاقه او تا به امروز عینک آفتابی اسپرت بوده است.

عینک آفتابی ورزشی برای زنانی طراحی شده است که سبک زندگی فعالی دارند. این عینک آفتابی برای خانم هایی که از فعالیت های خارج از منزل مانند پیاده روی، دوچرخه سواری و دویدن لذت می برند بسیار مناسب است. طراحی پوششی پوشش عالی را فراهم می کند و آنها را می سازد.

عینک چشم گربه ای زاویه دار

عینک چشم گربه ای

چشم گربه‌ای در دنیای عینک‌های آفتابی کلاسیک است و ظاهری بی‌درنگ ایجاد می‌کند که با انواع اشکال صورت کار می‌کند.

اخیراً اشکال زاویه دار بیشتری به این ظاهر یکپارچه سازی با سیستم عامل برای سال ۲۰۲۴ به روز شده است. انواع بسیاری از بزرگ و جعبه دار گرفته تا تیز و لاغر وجود دارد، بنابراین هر کدام را انتخاب کنید.

عینک آفتابی اورسایز زنانه

عینک سایز بزرگ

عینک آفتابی های بزرگ، در طول سال ۲۰۲۲ نیز مورد توجه بودند، اما امسال در صدر لیست فریم های آفتابی ترند و جدید زنانه قرار گرفته اند. در سال جدید، خیلی بیشتر این عینک ها را خواهید دید، از افراد مشهور گرفته تا افرادی که اتفاقی در خیابان از کنارشان رد می شوید.

عینک با قالب های رنگی

عینک رنگی

عینک های شیشه رنگی در سال ۱۹۷۰ روی مد بوده اند و اکنون در سال ۲۰۲۳ بازگشت کرده اند. طراحان امسال بیشتر روی رنگ لنزهای زرد، نارنجی، قرمز و صورتی تمرکز کرده اند و اکثر این پالت های رنگی را در فشن شوها می بینیم؛ با این حال شما محدودیتی در انتخاب رنگ ندارید و می توانید هر لنزی را انتخاب نمایید.

فریم های سبک خلبانی و فلزی با لنزهای رنگی در سال پیش رو بسیار پرطرفدار می شوند و سلبریتی های زیادی از آن ها استفاده خواهند کرد.

سبک های دهه ۹۰ میلادی عینک آفتابی ترند ۲۰۲۳

از دیگر انواع عینک آفتابی های ترند جدید مردانه ۲۰۲۳ ، می توان به سبک هایی که در دهه ۹۰ میلادی استفاده می شد، اشاره کرد. این سبک مورد سلیقه همه نیست، اما طرفداران خاص خود را دارد.

عینک هایی که امروز با الهام از دهه ۹۰ میلادی طراحی می شوند، از نمونه های کلاسیک آن فاصله دارند و کاملا مشابه آن نیستند.

در ذهن تان عینک های آینه ای مردانه، فریم های ماتریکسی و قاب های باریک را در رنگ های روشن و تیره تصویر کنید. این عینک ها به خوبی با دیگر آیتم های دهه ۹۰، یعنی هودی های سایز بزرگ، شلوار جین رنگ و رو رفته و کتونی های کنواس، هماهنگ و ست می شوند.

استفاده از بند عینک برای جذابیت بیشتر

بند عینک به شما اجازه می دهد که در هر شرایطی بدون نگرانی از افتادن عینک از آن استفاده کنید. در بازار انواع مختلفی از بندهای عینک از جمله بندهای پلاستیکی، سیلیکونی، نخی، چرم و… وجود دارند که هر کدام از آن ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند.

بندهای عینک، طرح های خیلی زیبا و الگانتی دارند که با استفاده از آن ها در استایل خود می توانید جذاب تر شوید. به عنوان مثال برای استایل کژوال می توانید از بندهای زنجیری یا رنگین کمانی استفاده کنید و برای استایل رسمی و مجلسی می توانید از بندهای ساده و چرمی استفاده کنید.

انتهای مطلب/آ.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x